Механизм после выведения общих форм и подгонки деталей. Дальше длинная работа по устранению мелких раковин, на сколько получится.
Когда стало ясно уже общий вид и состояние механизма, решено было есчё чуть подвести механизм по его состоянию. Проварил раковины по глубже, по всем болшим деталям.
Шлифанул места сварки. Пока места сварки в таком состоянии. Впереди думаю есчё раза три буду проделывать сварочные работы по круговой. Повальную сварку наложить не могу, по той пречине что остались кое какие клейма на деталях и их убивать не охота. На сварочных работах пока пауза.
Чтоб не нарушать закон . Сразу деактив на лицо. После чего можно спокойно работать. У нас с рассходником проблемы. Есть холостые от газового, но цены космос и требуется разрешение. Лучший вариант укороченный и обжатый 5.45х39. чего всегда в достатке. если усилить пружину то накалывает автоматный капсуль на ура. Извиняюсь ,что влез в Вашу тему, но по моему у нас очень похожая тематика. Если возможно с Вашего позволения поучаствовать.
Тема создана для взаимопомощи и информация по существу будет полезной. Тем более механизмы практически одинаковые и за чужой работой тоже интересно понаблюдать. Исходя из ваших раннее проделанных работ, результат думаю будет хороший. Удачи вам.
Проворонив та зібрав до купи те що готове, по переду шліфовка та підгон під студолу чи горище. Знайшов хороші оригінальні накладки відповідного збереження. Для початку метал попробую полірувати войлочними кругами а там як получиться. Затертість має бути відповідна, рас є раковини.
Попробуйте наносить высокохудожественные потертости круглой проволочной щеткой. Она устанавливается на точило или есть такие насадки на болгарку. Проволока должна быть тонкой и мягкой, стальной, ни в коем случае не латунной, а то потом замучаетесь отчищать изделие от латуни. При некоторых навыках получается творчески обшарпанный предмет. А так как Вы виртуозно владеете болгаркой, то думаю, для Вас это не составит больших трудностей. Окончательную доводку да, лучше производить даже не на войлочном, а на тряпичном круге.
Прийнявся за ремонт затворної затримки. Для ясної картини взяв пару фото з мережі і до справи. Обварив зїджені часом фрагменти зваркою (в даний момент інвертором). Зуба який чіпляє магазин та піднімає затримку практично не було, отож замість нього приварив велику пластину та з неї сформую цей зуб. З грубого зачистив зварку.
Оскільки ще й вісь була чуть коротковата, то ще і її прийшлося доварити. приварив довгий пруток та шліфанув в місці зварки, лишнє обрізав. Ще чуть зачистив зварку. З віссю я прогадав, хотів лише наплавити з 2 мм, але не глянув який ток на регуляторі зварки та спалив лишнього, от і прийшлося приварювати пруток через неувагу.
Пройшовся по деталі дремелем, надфілями та чуть наждачкою. Стало зрозуміло що зварки вистачає. На дальше просверлю отвір під пружинку та наріжу імітацію спресованих частин. Затримка на мому макеті штамповка і після зварки стики залило металом, виправлю імітацією цей косяк.
Просверлів отвір для пружинки, надфілем нарізав де які полоски імітуючи метал з двох пластин, чуть шліфанув та промастив перетворювачем іржі. В цілому деталь не погана, враховуючи її не великі розміри то раковинки на ній виглядають під фасон самого макету. Перед установкою на макет можливі де які зміни, нажаль в даний момент примірка не можлива.
Взявся за роботу над рідим спусковим гачком. Деталь вбита але після ремонту на макет піде. Незручності в роботі передбачаються, як на зло під руками електродна зварка та щей електрод 2.5мм. і те бажання попрацювати саме зарас було.
Зрізав безнадійний метал та вирізав йому заміну з листа металу. Придав форму та приварив, з грубого зачистив.
Порівнявши зроблене до фото гачка на моніторі, намалював та зрізав з грубого лишній метал. Зацепи у середині гачка збереглися як потрібно. На далі очищу від залишків окалини і якщо потрібно то ще ляпну зваркою. По боках гачка присутні чуть більші залишки окалин, то там мають бути віконечка від штампу. Їх зачищу в першу чергу, але вже на днях. Деталь дрібна та працювати з нею не зручно, як загорівся до ремонту цієї деталі скоро так скоро і охолов. Продовження слідує.
Зачистив спусковий гачок та потримав пів години в перетворювачі іржі. Зібрав цей вузол до купи. Раковинки чуть залишилися, но все надійно і працювати буде.
Для інформації добавлю фото по фіксаторі затвору, а саме по отворі для пружинки (вирізав з відео, інакше ніде не знайшов).
Каких Вам деталей не хватает? У меня была какая-то мелочевка по П1, если чего-то у Вас нет - могу подгон сделать)) С ув.