Ствол. Було вирішино заварити раковини. При зварюванні в торці ствола вставляв сверла щоб не поплавити краї. Варив електродом двойкою на чуть нище середнього тоці (на високому чуть не пропалив дирку). За одно поправив вихід з ствола ато був якиїсь не форемний. Над раковинами ще попрацюю. Ствол не підганявся в розмір щоб лишній рас не шліфувати. Замітки по роботі. При проварюванні ствола його круто повело в право і чуть в верх. Виправляв так. Зробив в протилежніх сторонах зварювальні сплошні шви. Ствол охолов та став на місце (шви для вирівнювання варив жирні). Зайве звісно шліфанув з грубшого болгаркою, а решти тільки напильником щоб не спортити. Фото до та після заливки ствола. Буде допрацьовуватися (сьогодні не вистачило часу).
Да я сам иногда на весь свой хлам смотрю и думаю. Во дибіл і на х..я воно мені. А бывает и на оборот всё протираю, чищу, любуюсь.
нам бы быть знакомыми лет 7-8 назад ... столько вещей пришлось просто выкинуть из за бесперспективности
Мушка. Чуть підварив шліфанув. Більше варитися небуде в звязку з тим щоб не було великого контрасту з рамою. (мушка сирець в кінці роботи підшіфуеться).
Ствол. Ствол ще чуть доробив. Обварив де які раковини. Шліфанув з грубшого напильником. Обточив дрелькою з напильником (аналогічно як на Р 08). Обточка груба, буде дошліфовуватися наждачкою. Більше варнитися не буде щоб не сильно відрізнялося від рами та рукоятки. Результат роботи на фото.
Курок. Вирізав вставочки та проварював на малому тоці. Заварив пару глибоких раковин. Відновляв по схемі.
Фіксатор екстрактора (зацепа). Робив по фото. Коли стало ясно що фіксатор не можливо витягнути, по причині що прикіпів на мертво, було прийнято рішення висверлювати. Щоб висверліти прийшлося до сверла приварити цьвях (зрізати шляпку цьвяха). Висверлів та жалю не було. Пружина була в шматя трухлява. З такогож вломаного сверла виготовив фіксатор (зломані сверла як Плюшкін завжди збираю в окрему коробку). Пружинку брав з автомата електро щита. Пружинка чуть більшого діаметру , но легко зробити необхідний діаметер. З двох сторін беру плоскогубцями, розтягаю по чуть чуть, та в цей самий час скручую її. Діаметер зменшуеться рівномірно. Все дуже просто. Обрізаю в пружини кінці, які випрамлені з заводу. Фіксатор працюе просто чудово.
Ну вы даёте. Где же я в командировке найду ДЗ 35 ?. Приходиться искать по проще решение. Но за направление поисков спасибо. Почемуто не приходило в голову, поискать в копном хламе запчасти. Пружина работает просто отлично. На фото гдето уже после 100 ато и 200 щелчков. От нечего делать ходил по двору гулял и щолкал. Фиксатор держит так что сначало нажимаю пружину а потом выталкиваю сам фиксатор. Ето без смазки. Если смажу потом думаю чуть лекче пойдёт. Пружины частенько ростягиваю ,сжымаю, розжымаю. Иногда и плохинькие попадаються. Вибрасываю сразу не жалея.
я давно слежу за темами камрада - не перестаю восхищаться терпением, смекалкой и объемами выполняемой работы!
Ще пару запчастин. Виготовляв по одномуж і тому принципу. Робив з полотна ножовки.Товщина ножовки відповідае вимогам товщини деталей. MrJonsson прислав мені фото потрібних запчастин зроблені на листі в клітинку. Я на компютері з допомогою стандартної програми підігнав розмір (по пікселях) з допомогою листка в клітинку, так що клітинки зійшлися горизонтально та вертикально (перші три фото результат підгонки). Наклеїв скотч на монітор та відмалював. На диску просверлів потрібний отвір(на диску зручніше ніж потім на маленькій готовій деталі).Наклеїв скотч на диск так щоб отвір на диску співпав з намальованим на скотчі. Спочатку з допомогою скальпеля вирізав контури деталей,зняв зайве ,та акуратно но добряче нацарапав контури деталі на пилі (коли вирізати просто з скотчем він відклеїться, краще нацарапати). Вирізав. Приложив на монітор, чуть ще підігнав,зійшлося. Ориентиром може бути ще отвір 4.5 мм. Получилося щось таке. При кінцевій зборці макета можливо щось буде підганятися щоб працювало чітко (слід брати до уваги ще втрати на рамі та затворі).
Зуб бойка. Виготовлявся з арматуры. Спочатку вишліфовувався брусок необхідної товщини. потім сверлилася дирка під вісь. Відходячи від отвору виточувався сам зуб. Все рухаеться нормально. Можлива підгонка при постановці на макет.
Сьогодні ще чуть попрацював. Для виготовлення взяв стальну пластину товщиною 4мм (тоньшої не знайшов) шліфанув болгаркою на 2.7мм. Робив з фотографії в клітинку.Підігнав фото. Зробив заготовку. Наложив на монітор.Підігнав точні форми. Як все зійшлося виточив зуб. Зняв чуть фаски на краях та шліфанув. Зауваження по роботі. По даних товщина деталі мае бути 2.5мм. Тільки примірявши до бойка я всеж товщину зробив 2.7. Вроді не суттево зато сидить штивно як влито. Може через втрати на бойку посадочне місце чуть збільшилося . Результат на фото.
А зачем копаные детали? С таким Умением можно с нуля пистоль выточить из подручных железяк! А вообще БРАВО!!! С интересом слежу за Вашей реставрацией! Рекомендую в дальнейшем перед воронением новодельные детали с большой видимой поверхностью состарить (ну там килотой протравить, либо чтобы поржавели какое-то врермя во влажном месте), чтобы выглядели более менее одинаково с остальным.
Нравятся ваши работы! Дело мастера боится. Почерпнул для себя пару интересных техник в работе с макетированием. С интересом наблюдаю за ходом вашей реставрации. С уважением.
Чуть позже. Занят другим девайсом. Двоих тянуть интересней и не надоедает. Люблю когда реставрация удовольствие а не в тягость. .