Друже раджу тобі водні камені і керамічні мусати. Це я подивився випуск на ютюбі з заточником так от він рекомендував такі речі. Бо типу заточні системи це не домашня історія, на мою думку
Вітаю товариство. Сьогодня отримав замовлений фольдерек. Перше враження - ніяке: досить делікатний, мало вигідна система зами кання - у цьому класі волію мого Гербера.
Мій Gerber-eк також відкривається та замикається однією рукою - правою або лівою, але є більш солідний - він в мене постійно у кишені вже понад 10 років.
Вітаю колег по захопленню. Хто щось чув про такі ножики? Компанія "Bone Master", заявлено про 192 шари сталі, твердість 58-60, сталь 1095 і 12 n 20. Закортіло придбати, але сумніваюсь чомусь.
Гарний дамаск той що з нікелю , на угліродних сталях може зійти і для відновлення треба буде полірувати і заново травить
Це дуже-дуже цікаве питання, і окрема болячка Колись і я нею переболів, старий совдеповский набір і додатково лодочка, потім начитався про бюджетку і взяв собі від коsiм, постійні обговорювання на форумах і трохи надибав натуральних, тіпа яшма, якийсь шифер, щось натуральне рижого кольору, а ще була в моді алюмокерамика, і такі маю, в тому числі і мусат, пройшов шлях від саморобної точилки на магніті до довгого мученя токаря і вийшов станочок з плавним регулюванням кута і т.д. Навіть вже в думках приготував 100 доларів на набір від Boride, добре що не купив. А тепер розкажу чим я точу зараз, в 90% випадків це звичайний совдеповський брусок мілкої зернистості, а для правки після бруска карпатський камень притертий одна сторона на 160 порошок КК, а інша на 100 КК, для лісу і вилазок алмазна точилка 400/600, типу балісонг. Замість мусата найчастіше той-же карпатський камінь. Якщо кромка дюже вбита, то беру в роботу інший ніж, а цей залишаю для точилки. А ось взимку, буває приходить натхнення, достаю точилку, замочую камні і щось переточую, щось рівняю, виправляю кромку трохи замучену за літній сезон, тай так і вбиваю зимові вечори.
Чесно, не вмію вставляти ось тут про нього першого розказують , колись дядько на ярмарку продавав, казав карпатський природник
Ruike P852-B Загальна довжина -206 мм. Довжина клинка -89 мм. Товщина клинка - 3,5 мм. Вага - 162 г. Клинок виконаний з сталі марки 14C28N. Твердість 58-60 HRC. Рукоятка ножа виконана з G10. Замок Liner-lock з блокуючим механізмом.
Дуже гарний та приємний ніж, суперово оброблена G10. Було б дуже цікаво перевірити на яку твердість в реальності гартують сталь Сендвік - Ruike.
Поки що все влаштовує. Механіка чудова. Завдяки поперечним вибіркам на G10, ніж практично зафіксований в долоні. Тактильні відчуття просто супер. Я теж довго думав, робив вибір між Ruike 852 і більш дорогими відомими брендами. Прийшов до висновку що переплачувати немає сенсу.
Доброго ранку! Потрібна консультація знавців з приводу специфічного дефекту металу на лезі ножа. У 2007 році купив набір з п'яти кухонних ножів німецької марки ''Brener''. Чудові ножі, жодних претензій, леза довго тримають гостроту, ріжуть без жодних зусиль... Але, із одним з ножів згодом виникла проблема. На лезі, поруч із руків'ям, десь приблизно через 8 -10 років після початку використання, почав поступово проявлятися дефект (фото нижче). Спочатку це були ледь помітні чорні цятки, які своєю локацією нагадували дугу. Далі процес пошвидчився, і згодом з'явився от такий дефект, до того ж, з обох сторін леза одночасно: Майже суцільна чорнота, із вкрапленнями ледь помітних пор. Процес йде потроху вглиб металу. Товщина леза цьому місці - 2 мм. Живого металу майже не видно, але на міцність леза це поки ще не вплинуло. Звісно, різати або чистити овочі це не заважає (бо це саме і є ніж для овочів), із цією роботою він справляється на 5+, але ж все одно якось неприємно... Чим міг бути викликаний такий дефект? Брак слитка, або прокату із якого зроблено лезо? . Але ж майже 10 років нічого не було помітно Що це було?