Всім Привіт. На днях привезли нам гену, дизель,типу як в мотоплугах китайський. 4.5-5 кВт. Розібрали,а він нульовий,один раз хтось запустив і здох.Виявилось направляюча для втулки плужера віддавалась,люміній.заварили,зложили,запустили,працює,мені сподобався,але виконання ніби десь в забитому колгоспі його збирали.Рекомендую перед експлуатацією розібрати і зложити так .як треба .
Ще мені сподобався там генератор для зарядки свого АКБ,можна на свій вітрячок поставити на магнітах,без колекторний
Привітався. Нема ніяких люфтів. Зняв датчік. Промив їого у очіщувачі карбуратєра і - вуаля! Усе робить. Кульку туди сюди, орошаюжи рідиной. Саме гєморне це відкрутити траверзу та достати до самого датчіка. Треба відкрутити дві заглушкі. Там расстояніе 5 см. від дніща. Ще треба ключ крівой зробити з допомогою болгркі та півавтомату.
по датчику была похожая проблемка. если кто помнит вольвы 240 и их пятая передача включаемая кнопочкой (да мудранули шведы, овердрайв на механику) было похожее, как нет контакта. нет контакта-нет пятой, все просто. но помыть побрызгать не спасло, был значит износ датчика, он алюминиевый и мягкий. опытным путем вычислили шо не хватает вылета того шарика из датчика (или наборот, уже не помню как оно точно на замыкание срабатывало. проблему решили в принципе просто. резьба по которой вкручивается и дальше корпус, ну грубо говоря болт со шляпой и дальше шляпы не закрутишь. так вот подрезали на токарке со стороны резьбы корпус, шоб глубже вкручивался. заработало
Я зробив простіше - після того як заїбався з тим овердрайвом - поміняв коробку з овером на нормальну мануальну з п'ятьма передачами й перестав зайобуватися з тим овердрайвом.
ну так то лет так 20 назад было, игрались, да и как починили так и ездит. дизелечку 2.4 на шесть цилиндров тая пятая в самы раз. в городе особо не нужна, а на трассе песня. может потом шведы чо и докумекали, но нам и так подходило. иксклюзив
Привіт коптильщики! коптим? тут на днях трохи плюсом пішло до 50+...старша цяцьку підігнала: сидю балдєю від жабуеля і вага маленька, і сидять як на мене роблені, і звук бомбовий...і пише на 50год зарядки хватає...
Була колись вольваха 940 тді, універсал, теж з кнопочкою,звик до неї,не підводила ні разу.Гарний самоход був.Панель вже закругленна була,кондюк, електрика,підкачка задніх стойок,і салон комбі шкіра з велюром,+ передні сідла з підігрівом . Колись був на екскурсії в москві,школьником,побачив дипломатичні тоді 240 Вольво і дав собі слово що куплю як стану дорослим ,мрії збуваються.
эт да, еще те чумаданы. 78 и 86 год были. там наворотов и технических решений валом было. а нам молодым после совкоавтопрома вообще космосом казалось. а потом как то так вышло, с вольвы на 140 кабанчика пересел (вру, в промежутке был шейховоз 126) поэтому 740-760 и 940-960 как то пропустил. так еще миолетом были S-60 и S-80, но уже того вауэффекта как 240 не принесли. ну или мерсодесы были хорошими и тоже впечаьлили. а так уже довольно давно японо автопром. все есть и без излишеств, и вполне достойно выполняет свои обязанности.
Вітаю! Гарного звучання! Навушники то маст хев, гарна штука Інколи є бажання "навалити", але ж мали сплять ЖБЛ гарна хвирма, в мене був їхній спікер, але потім дружина наподарувала Bose... Потім спробував навушники їхні- і зараз я знаю, що хочу на ДН
Дякую! в них прикольні 3 режима: - ніфіга (ну майже) не чую ззовні (задавлюєть все) а чую лише звук в навушниках - чую трохи ззовні ...я так зрозумів пасивний режим - чую і навушники і ззовні - чую нормально ззовні (працює підсилення через мікрофон) і чую навушники... а ззовні нічого не чути хоч навушники і навалюють... якраз дочка підгадала: купив спочатку безшумну мишку, потім безшумну клавіатуру а вона підігнала навушники...тепер жінка не буде бурчати: не клацай мишкою, не стукай клавою, зроби тихше звук бо навушники кричать
ото особисто мене крючить коли комусь аж настільки заважають зовсім мінімальні звуки, сприймаю як те що сам заважаю і звалюю подалі, значить хочуть щоб зовсім щез. І той, здається ми всі провтикали з поздоровленнями з черговою днюхою та ще і з ювілеєм. Нє?
Навушники пробував всякі, на разі крім застарілих 555 сенхейзерів краще не чув, але їх і поруч добре чують, напіввідкриті, пасивні.
пробував, тут ще одне, в кожному бренді багато моделей і вони різні, всі точно не слухав, то треба попасти у відповідний магазин яких дуже мало. От забив собі, доживу послухаю денони справжні японські з горіха, ті самі босе і ще їх всяких багато. Поки якийсь слух ще є.
не юбілей але днюха а шумодав реально прикольна штука...лише ти і музичка...і ніяких сторонніх звуків
А як ви вгадали що то був дізель 2,4 шестигарнковий( VOLVO 940), а якщо на поважно, то й у місті п'ята доволі часто була використовувана
Цей дизель в ті роки був популярним ,всі ЛТ і Т-4 перші на 2.4 були,а Вольво двигуни до сих пір фогівські використовує.
Добрий двигун. Можу підтвердити. Особисто не знайомий, але відгуки... Так , для поддержания разговора. Парни вітаю.
то е так, 2.4-2.5 шо дизло шо бензинки имели по пять цилиндров. но то уже таки Т-4 транспортер и ЛТ-Спринтер. а шестерочку рядную ( оно почти такое же по принципу, два зубчастых ремня) ставили на более старую ЛТ, квадратненькую, там где мотор в салоне. а так больше его и не встречал, вольва да лт.
у нас по городу 5 воткнуть еще места знать надо. маловато таких мест, но есть. так шо без разницы, кнопочка или ручка. но кнопка приколтней
колупав в свій час ті 6 циліндрові, бензинові також, була одна відносно часто на ящику лт 28. Також були бензинові швидкі з таким двигуном.