Та то воно якесь дуже велике. https://avtodiagnost-pro.com.ua/ua/...ku1ffWJxo-IrxbVd1AROqUkW_zh-ihmRoCCGgQAvD_BwE щось типу такого. Для свого приватного користування, глянути та скинуті помилки, та деякі параметри подивитись, цього достатньо
Хакнуті софти мають додаткові можливості, але " стрьомні" . Наприклад активація функцій які є в комплектації авто, але не активовані бо це продається за окремі гроші.
Треба оживить машинку. Стояла бIльше року. Я розумiю, треба замIнIти фIльтри, мастило. Машина не нова, ранIш лили Castrol. Яка в'язкiть, не знаю. РIк 1996, двигун 3л. Toyota Avalon. Ще стояла на ручнику. Тому я дурень! Яке мастило купувати? Може якесь промивочне? Двигун, майже новий.
відразу, противник хакнутих програм для елм, воно того не варте, ціна десятки грн, в деяких є пробний халявний період, типу перевірити чи підходить, маю пару профі прог і відповідних прог, за декілька тис. грн, але то для пересічного ні до чого, бо треба розуміти що то значить і чому показує, щось типу медичного аналізу чи кардіограми. Кому треба нормальну елм-ку, наразі раджу китайську Fnirsi, працює з усіма програмами крім комплектної, в'яжеться легко, ціна щось біля 300 грн, що схоже з но неймовими, але також попереджаю, треба розуміти що воно показує, добре коли просто, обрив такого то датчика чи температура 200 замість 100.
відразу, крутити колінвал руками, тобто ключем за болт шківа колінвалу, якщо все легко, просто пробувати заводити, чуєм затик, відкручуєм свічки і заливаєм в циліндри на вибір, очищувач дросельних заслонок, 2 балони на 4 циліндри, на ніч, зранку прокручуєм руками, потім стартером, прикривши двигун рядном, буде викидати залишки. Пробуєм ще руками, подобається, вкпучуєм свічки, міняєм масло з фільтром, заводим, грієм трохи, їдем 20-30 км, подобається, просто їздим. У старішого авалону було декілька двигунів, в основному великого об'єму з різними блоками, про який конкретно питання?
Та що з тазіком за рік простою може втрапитись? Якщо до зупинки було справним, то через рік залишиться таким же. Але ТО після запуску тре зробити. ІМХО
залежить. Іржавіють тарілки клапанів що висіли в повітрі, прихватуються іржою циліндри, можуть залягти кільця, бо нагар набухає в канавках. В принципі то саме що наочно видно на томозних дисках стоявшого автомобіля.
На Fiat Doblo 2012 року користувався AlfaOBD на телефоні з Android + Viecar 1.5 за 9$. Практично повний доступ, навіть примусову очистку сажового фільтра включав. Програму брав на 4pda - patched. Ціна платної 500 грн