це розведений з маслом? раніше рекомендували зберігати бензин до 5 років сучасні гости кажуть рік а в пластикових каністрах до пів року... я розведений з маслом намагаюсь використати за день-два а офіціали рекомендували не більше тижня
якщо колись втраплю в відпустку в сезон коли ті штуки потрібні, обов'язково проведу експеримент про строки і т.п. Бо мені не доходить шо має статись з герметичним бензиліном, з розбовтаним з мазюкою, з трохи лишившимся в бачку....
Так. А на тему п'яти років згадав як років десять-п'ятнадцять тому хлопці на Балткосі викопали три німецькі каністри з бензином - заливали до мопедів - їздили на ньому, але сморід був ще той!.
У нас весной народ часто бегает с бензокосами и мопедами по ремонтникам а те пробили тему и просто меняют бензин рассказывая сказки о сложном ремонте.
якось смутно уявляю це: в часи війни бензин для авто був низькооктановий...мо який авіаційний був в каністрах... ПС: не знаю який тоді був у німців бензин, но у нас були А56, А66, А70...
Підтримаю. З нафтопродуктами працював багато років, в тому числі в лабораторії якості. Схоже на байку...
Волгу еще до войны заправил 20 литров. Почти два года стояла. Сейчас выезжал, так завелась с пол оборота. Бензин в норме.
В начале лета поменял стратегический запас бензина который год простоял ,машина и бензокоса работали нормально,бензин был с разных заправок.
Доброго дня, джентэльмены. У меня за оукном зацвел виноград по второму разу, а под окном липа. Пчелы гудят с утра.
теж постійно роблю ротацію парочці каністр...старша 12.22р (на каністрі бірка з датою) новіший - пару місяців тому поставив....стару заливаю в машину а новий бенз на зберігання...
Привітався.))) Відпустка. В всіх людей. Десь їдуть. Тюленять на морях. Лазять по горах. Прокрастинують. Ніхуя не роблять. Виключають тіліфон і інтернет. Відпустка українця. Робить ремонт в хаті. Красить батареї. Рімонтірує полку, кран і унітаз. Отпуксні інвестує в герметік, краску, шурупи і дюбіля. Поки краска сохне, їде в село, до батьків/родичів. Їбошить сапою 3 кілометри городу. Пиздак згорів, червоний. Ноги чорні, як свята земля. Збирає. Мільярд вишні. Два мільярди маліни. Знов шось красить. Як не красить то білить. Начинає строїть якусь причту. Сиротище. Крутить закрутки. Гогірки ондо ше не дай бог перецвітуть. Просипається в 6 лягає в час ночі. Після того отпуску якшо гроші мірять кучками в українця ямка. Всьо проїбав, наробився за трьох дурних. Три тижні прошло. Вернувсь на роботу шоб отдихнути од отпуска. Жде знов літа. Бо опять руки чешутся батареї красить. Як казав Кучма. -Це ж було вже. да колись це писав в році 20му (с)
Легко вирішується. Просто їдем відпочивати, життя занадто коротке. Хто не згоден, не треба нити, значить так подобається. Нема нічого, що не можна змістити в часі або взагалі забити, крім здоров'я і життя.
Отот! Усе впесду! Тиждень відпустки подруги, себе тішити як вміли. Їздили плюхати ся у воду, дивитись кіно у планетарій, катали ся чудовими краєвидами, дивились на зорі, рахували метеори з Персеїд, кохалися до нестями. Яб у термін її відпустки навіть ланоса б не ковиряв, як би він не ковиряв нам мозок.
Колись знайшли місце, де вояки Вермахту трохи розпаплюжили якийсь рккашний тарантас, та якому на тому місці зробили ремонта. Мастило зливали з двигуна у 76,2 гільзи. Отам в укриттю їх і полишили. А я знайшов. Мастило було ще мастильним, хоч і з землею. Був десь 2010 рік.
Под утро орки влупили по по Гоголево около Миргорода,наверное работало ПВО так как было у нас три взрыва но я проспал хоть и окна открыты были у кумы в соседнем селе два стекла лопнуло.Попали по олийнице это вообще е военный объект и их у нас много.
Вот Вас я и искал всю свою жызднь! (с) Как профисионал можете мне ответить на 2-вопроса в одном. По какому методу испытания и какой методики измерения выявляли у вас качество (Oktan Zahl) авиабензина/бензина? p.s. Данные попадаются разные, нО ничего оффициального пока не находил...хотел бы услышать от профи...
Я не працюю вже 7 років в цій галузі ДСТУ 7687:2015 Звісно по октану - моторний та дослідницький метод. Краще зробити обидва. Звісно краще у стаціонарних лабораторіях, ось ті маленькі портативні прилади результати дають деколи неоднозначні.
ну вот тебе на (с) нО Вы ж написали, шО и тэсты проводили...а я уже обнадежен был хоть шО-тО конкретное услышать да еще и с первых рук такссать... а по Вашему Тipp, да я нашол в сети очередное порно для лохов....вот тут в PDF даже: https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=&ved=2ahUKEwiHpOeCuP-AAxUm3AIHHS5YAKcQFnoECA0QAQ&url=https://zakon.isu.net.ua/sites/default/files/normdocs/dstu_7687_2015.pdf&usg=AOvVaw0D6uOXtieMLpm19GeFnZ4X&opi=89978449 ну т.е. там напридумали даже Evro4/5 Normen etc. взяв старые (как я понимаю) нормы ГОСТ и приписав им Normen которые в каждой СТРАНЕ МИРА РАЗНЫЕ ДО СИХ ПОР! потому хоть на вашем хоть на маскальском бензине запаные машины долго не ездят...причом испытывал на нашей техники у вас персонально. вывод-хумнО бензин! по реальности вот такоевот... Prüfmotoren: DE: I.G. Prüfmotor/BMW132-N Einzylinder Motor. Frankreich/GB: CFR-Motor USA: abgeänderter CFR-Motor Italien: I.G. Prüfmotor/CFR-Motor Meßverfahren: DE: DVL-Überladeverfahren Frankreich/GB: Motorgemäßigt USA: U.S. Army-Air Cops Motor Italien: Research p.s. таки slawuta5 был прав с мопедками, нО не с бензином в канистрах...немецкий не вонял и не воняет до сих пор....хотябы из-за % аром. p.s.s в качестве доказа: US-Army-Benzin 92 Oktan = De OZ 87 Oktan Benzin....смотрим:
Так проводив особисто - і моторним методом і дослідницьким. Та це було 7 років тому. Вже не памятаю усіх нюансів...
та непоймите меня привратно. я не ловлю никого за руку. я искал и многое нашол к прим. жыдакамунякские даные их бензинов. нО(!) нигде о Prüfverfahren/Meßverfahren.... на чом тэстовали они и как... в ладони и с спичками?