та да...тільки рідна прослужила 2.5 роки і десь 70 000км а "посилена" пройшла 350 000км і десь 15 років і ще ціла
Ну от ся скінчили вихідні, завтра рушати на виноградник. День був насичений. Попив кави вранці з подругою, бо не міг продерти очі. Повернув у магазин літру мастила, прокладку на 10 отворів (у нас на 11), резинки стаба та ремкомплекти гальм. Усе інше вже встановлено. Залишається питання по мокрому баку, датчику рівня бензину, фільтру салона та газа. Останні два не знайшли де вони є. Був у магазині, поруч з яким минулого тижня був прильот, ся скупив трохи смачних булочок з ягодами. Дуже смачні. Підтримав вітчизняного виробника. Відвіз подругу до стоматології. Поїхали після з нею до Дніпра. Чогось поперли на "урочище Сагайдачного". Сказати йопаний стид - не сказати ніц нічого. Скло, скло, скло, пластик, дохла риба, покришки, покришки, покришки..... Це філіал ганебного смітника. Поїхали на Хортицю. Аж до самого низу, вийшли до Дніпра. Увесь берег копано-перекопано, метал стягнуто купами - троси, труби та таке інше. Поруч купи сіток. Чиста приємна вода. Скільки я не плюхав дніпровську воду, десь 25 років? Мабуть так. З задоволенням поплюхав її сьогодні. До нас приєдналась дітлахи, які між руслом та озерцями грали греблю з каменюк, на струмках які згодом перетворились на ріки, коли гес дала течію. Ввечері, як вийшов на двір, неподалік пролетів шахуід. Не бахнув. Ото такі справи. Днями очікується +38... Беру вентилятор та купу води. Треба виживати))))
Усім добра! 6 день відпустки,поїхав з сім'єю в Закарпаття,всю дорогу лив дощ.По Львівській об'їзній зрозумів що білоруська гума повне гімно,глісерує по воді і самоход просто носить як в ожеледицю.В прошлому році купив алюдиски з гумою,протектор майже не зношений,тепер зрозумів. Третій день відпочиваю між Берегово і Косино,знав кімнату по 250 з носа на добу.Півдня в термальних,потім в аквапарк дочка тягне.Гарно тут,тепло,вже спікся,від аквапарку вже хребет з копчиком болить.Часом дегустую місцеве вино,в основному білий,рожевий мускат, Ізабелла,можна знайти троянду Закарпаття,х.з.чи вона справжня.На завтра планую переїхати далі ,вже в гори.
Привітався.))) Чипси для виробницта своєї гуми здерли малюнки з протекторів фірмових коліс. А от склад гуми не здерли. Тож отак. Колись користувався нев'єбелшиною на опелі, але більш ніколи на жодне авто не поставлю. Троянда Закарпаття робиться з сорту Gewürztraminer, ароматний клон сорту Traminer, шляхом додавання або спирту в недоброд, або додаванням соку в сухе вино. Враховуючи особливості ягід, вина з Gewürztraminer майже як сльози прозорі, забарвлення ледь помітне. Ну й потужний аромат...
Доречі, придбав собі саджанці Traminer ще у 2019 році. Одеські напівпокери прислали лютий пересорт. 65% замовлення були кущі столових та кишмишів. Частково перещепив вдало на Traminer, маю тепер сировину для виробництва натурально солодкого натурально ароматного вина, по мотивам "Троянди Закарпаття".
мокрий бак - скоріш за все лише заміна...якщо ті місця де я показав на фото - то 100% заміна...там метал решето або паперова бумага... що з датчиком рівня бензину? скаче? не показує?...якщо стоїть газ то як правило на мінімуму бензину катають і в тому місці дорожкам гаплик...можна замінити сам датчик витягнувши колбу насосу.: фільтра салону з заводу в Ланосах не було...народ приловчився ставити їх в отвір забору повітря..знаходиться під пластиковою накладкою де механізм двірників під капотом..обережно бо можна порізати руки! заміна фільтра салону: фільтр газу? або на газовому редукторі: або в фільтрі-відстійнику в клапані стоїть під капотом перед редуктором: тел маєш? можеш набрати в любий момент по любому питанню по Ланосу- підскажу
Дякую! Гляну у пл, повинен залишитись. Так, ланос на газу, їздили на 3х літрах пального. Варіант вирізати болгаркою та вварити латку в бак не варіант? У власниці не дуже з грошима, а їздити з мокрим баком = ризик спалити геть машину. Якщо залізти під авто ззаду, та дивитись уперед, то мокрий правий вугол, ближчий до передка.
в мене теж мокріло...коли зрізав захист там були залишки паралону а під ним все гниле...щіткою тернув - вилізли дирки і каверни на всю товщину металу баку...хіба весь кут вирізати і вварювати новий...але там і з іншого боку те саме...я купив новий бак...навіть якщо є донор то баки дуже не люблють варити...
Бачив відоси, як вибухають.. На патрулі варив напердоливши у нього вихлопу з дизелю... Але там лопнула цятка точкової зварки..
давай пориюсь в загашнику: десь валялась колба майже нова від насосу: завхоз поміняв насос жінці а та провтикувала заливати бензин і каталась на сухому баку...як результат за рік спалила ще один насос...там кажись був датчик рівня...знайду - вишлю, поміняєш...там не складно ось такий: https://zapchastizaz.com.ua/319-datchik-benzobaka-lanos-sens або тут: https://zapchasti24.in.ua/ua/lanos/toplivnaya-lanos/?sort=pd.name&order=ASC по газу тут беру: https://lpgtech.ua/inzhektornye-sistemy-4-pokolenie-gbo/filtry
Дякую, наскільки я розумію, хлоп зняв бак на ревізію та чекає на новий датчик рівня, за півтори години зателефоную йому та буду розуміти стан справ. Пс. Дуже дякую за пропозицію!
ото про прокладку коробки хотел написать и забыл, простите засранца, их там таки да два вида. фильтр салону то редкость, но если есть, то в далекой попепе слевой стороны лобового стекла, да снаружи, да под пластиком стекла и дворников. хотя уже ответили. датчик уровня или под замены, или при установке начудили и он тупо во шот уперся и не показует. про газ не скажу, у меня все газовщики этарасы и ждать от них сюрпризов можно. ставят как хотят и как им удобно. так шо тут ток поиски визуально по трубопроводу. чем мог, подсказал, хоть и позно, но бывает
в загашнику знайшов ось таке: проводка з платою (дорожками) датчика рівня - це вони як правило вмирають і аварійний датчик рівня...самого поплавка з контактом що бігає по дорожкам нема..але він не вмирає...тоді завгосп ковиряв і його зламав...поплавок можна буде поставити старий...його всерівно при заміні плати знімаєш...а проводку з датчиками вкинути нову. висилати? ще як варіант можна дістати датчик рівня і гарно почистити стирачкою дорожки на платі і сам бігунок.
Промучился месяц с мокрым полом под ногами водителя на Кенго два,ездил к одному мастеру чистили трубку к другому поменяли фильтр салона и ноль толку.В прошлое воскресение сам нашел пробку из мусора на изгибе трубки и научился добираться до резиновой трубки с уловителем мусора не разбирая тумбы.
заливається водою, полощеться, потім задувається тою самою вуглекислотою і можна шо хоч робити. Але, людські баки зсередини освинцьовуються або інакше покриваються захисним шаром, само собою то все при зварці кінчається і потім довго не живе, найкраще виходило ставити латки з мідної бляхи, пайкою, якщо в тому місці нема вібрації, тобто не самий низ бака. Там пайку поступово розрухує. Проблема була з новими Кіа, бак тріскав знизу, бо фігова точкова зварка до внутрішнього підсилювача. Просто пайка не працювала, треба було свердлити, ставити саморізи, то все пропаювати. Гарантійщики посилали, хоча мали би мовчки то міняти.
От. Забрали ланоса. Перша епопея добігла кінця. Перелік що замінили скину пізніше. Завів, поїхав на заправку. Плюхнули 10 літрів бензину. Стрілка полізла у гору на пів шишки. Тобто працює, але бреше. При їзді якісь дивні шкрябаючи звуки, на нейтралці у тому числі. Повернувся до майстра, домкратив кожне колесо. Смикав та крутив. Заднє праве - затирає, рухається з зусиллям, заднє ліве люфтить підшипник. Проїхався ще. Заднє праве прийшло у норму. Але у передку якийсь шум, наче вбиті підшипники, на швидкості 10+, але ж підшипники гудять 40+, до того ж немає люфта у передку. Невеличка вібрація відчувається на кермі. Тисну на гальма - вібрація зменшується... А так, їде тай їде... Пс 148к пробіг, машина з салона..
Кстати если кто из знакомых захочет поменять фильтр салона на Кенго 2 то это та еще морока и без специальной установочной планка даже не надо пробовать,нормально они не станут.
Поднимите машину на домкрате и прокрутите передние колеса,может супорта притормаживают,и балансировку тоже проверить не мешало бы.
тр все тре прибрати. Задні регулюються, треба мінімальний поперечний люфт, вертикальний буде більше, зажимати ніззя. Вібрація передка від тормозних дисків, тре індикатор і перевіряти.