Всяке буває,колись ми збили кр,всі були раді,кричали ура і махали руками,як це тіло падало ,ну як молоток з даху,а потім воно їпануло ,вилетіли крайні два вікна,і двері завнрнуло в другу сторону.Тепер я з осторогою дивлюсь на все що падає з неба. І ще з власного досвіду,якщо збили бпла ,то чекай приходу по цьому району .Самі херові це х,-22 і с-300 нічого не чути,просто бабах поряд і ти в шоці,в чому є,біжиш в ямку, ховаєшся.Хоча розумом розумієш що вже вона прийшла,і навряд чи друга прийде.Але я був свідком під Бахмутом,в одну яму 2 рази приходило.
Привітався)) Не забываем, что вчера исполнился год одному важному научному эксперименту. Украинские военные ученые опытным путем показали и доказали, что дорога нахуй занимает ровно 50 суток. Ігаль Лєвін (с)
Нормальну таку дуру вполювали. Щодо прильотів двічі /тричі у єдне місце, бачив таке. В селі у школу прилетів дуптет С300, майже в єдне місце.
Сегодня увидел видео с пропавшим без вести под Бахмутом своим знакомым,в зековском бушлате но живой и просит об обмене.Последний раз видел его год назад когда меня в военкомат вызывали он с автоматом на охране стоял.Похудел осунулся но главное жив,тем более учитывая что в последнем бою его ранило,сам он раньше в дорожниках инженером работал.
Панове, є особисте прохання. Є таке zeлегоригопідарьске сміття, Євген Істрєбін. Топить за беню, зелю, та прочу під..расню. На прохання бути об'єктивним - тре каменти та хамить. Якщо буде така можливість - торпедуйте канал цього гомосєка. Вдячний наперед.
Упмк називається, стр2525, я викладав трохи про те лайно. Найгірше те, що вони можуть чіпляти на них ФАБ-1500, там буде повний пдець ((((
Вечера всем. Вчора, як регулярно у меня єто бивает, полез у яму під автівку. И там обнаружил, что трохі зїпсувався пильнік внутреннего ШРУСа. Сегодня поехал, купил цей пильнік и хотів купити мастило до него. Стоить там трипод. И повсюду мені предлагають смазку для ШРУСа с молибденом. На мои уверения, что для трипода єто не подходит, усі продавані дивились на мене, як на оскаженілого. Даже на авторинке не нашел мастіла для трипода. Ремонт буде завтра. Чекати по інету - нема сенсу. Прішлось купити смазку для ігольчатіх підшіпникив, та завтра разведу ії трансмісіонкой до LC1-LC1.5 . Мастило брав таке: Які будуть поради?
підходе, просто заводи пхають і таку і іншу, яка при роботі перетворюється на рідку. Буде жити, тріпод відносно малонавантажений на точку прикладення зусиль. І раджу не розбирати, а пильник взути через піввісь, знявши зовнішній шрус.
Розбирати прійдется, бо хочу смазку змінити. Там черная зараз. Т.е. с молібденом. Розбірати не треба. Там просто винімается із стакана весь мотлох.
Я не дуже розуміюсь на авіа рокетах, але це повинно бути щось таке, що працює на 80+ км без зовнішньої підсвітки. Чи є таке?
той самий шрус іншого конструктиву, інакше тришип, вилка з трьома роліками, працюючими по тригранному корпусу, звичайно це внутрішній, бо має великий осьовий хід, що важливо. Таврія на таких. Роліки працюють як на голчастих підшипниках так і на бронзових втулках. Французські важко розбираються і ще важче збираються, мають хитрий фіксатор і опорну пружинну п'яту. Таврійські самі розвалюються, іноді на ходу.
а вот и не всегда. берем те же ФВ групп машинки, так по памяти ауди А8 (да чо по памяти, неделю назад менял) на фото очень похоже трипод по конструкции и стопорам. есть спец сьемник, в принципе работает как четкая направляйка для роликов. и вытянуть вставить предлагают при помощи молоточка в 400 грамм в направлении и месте указанном стрелкой, ну и стукать тут. но то чисто оригинал инструмент, под фв, да и выходит чисто под определенные модели. ну и ценник и его наличие тоже надо понимать. у нас как ни странно оказался.