та шо за нах? сьогодні зранку влаштував на роботі допит всім: хто вмикав мій комп??? ...включив а на моніторі заставка змінилась на слона...і питання чи подобається?..тицьнув "не подобається"...ще вискочило декілька заставок - тицьнув "не подобається" і вернулась та що стояла...ніхто не зізнався що торкались компа прийшов до дому , включив комп - вискочили птічки ..дома точно ніхто не торкався компа бо нікого не було... шо за нах? в когось ще таке було?
Наш геймдев вже створює ігри про російське вторгнення. Радію. Українські голоси війни засобами неймовірного Unreal Engine 5 – джекпот кодифікації у маскульті, бо гейміндустрія все більше впливатиме на культуру. Мова не про якийсь конкретний проект чи, поки неврегульовані етичні аспекти, а про тенденцію. В перспективі, масив шутерів “про Другу Світову” замінять ігри про російське вторгнення і звільнення України. Нові AAA ігри великих вітчизняних студій найдоречніші саме про війну. Це тільки старт і центральна серія майбутнього, назва якої стане меметичною як “колофдьюті” сьогодні – має розроблятися українцями, в Україні. Особисто мене захоплює торнадо змін в інді-геймдеві, привнесене Unreal Engine 5. Всі ці вражаючі незалежні проекти крихітних студій, ще кілька років тому можливі хіба силами гігантів індустрії. Шутери і “про війну” не моє, але є жанр, який надихає. Вже зараз дивлюся на набір інструментів з процедурної генерації, фотограмметрії, генераторів конглангів, ШІ з перетворення тексту в голос / генерації музики / сервісів роботи з діалогами та решти деталей… я здатен опанувати це самостійно, а те, що нейромережа не зробить: сценарій, історія, яскраві персонажі – я вмію. Це так прекрасно, коли є можливість створити гру власними силами, як соло-розробник, причому мені важить, що для цього не потрібна кооперація, пошук інвесторів, видавців чи посередників, які диктуватимуть напрям розробки і найобуватимуть на гроші. Доведеться розібратися з юридичними питаннями і торговою маркою, але ніколи не пізно дорослішати. Це дуже класний напрям, як і писати сценарії, бо там водяться гроші і не деградуватимуть письменницькі навички. Від літератури немає жодного сенсу відмовлятися. UE5 + ШІ + допоміжні сервіси = бум ігробуду і можливість розказати яскраву історію, і подих захоплює від того, які візуальні редактори з‘являться за пару років. З чим всіх нас і вітаю.
Замість німаків у вольфенштейні/контстрайк будемо шмаляти підарусню, на чудових графічних движках. Майже реалістично. Навчати малих з дитинства наочно, кого треба на м'ясо рубати.
Привітався)) Голова гуде як колокол, спина гуде як барабан. Цілий день мити пляшки це каторга. Сьогодні продовжую...
Наші пілоти чекають якнайшвидше сісти на F-16 та наваляти ворожим бомбардувальникам та винищувачам, але натівські генерали не спішать передавати саме ці зразки озброєння. В чому ж справа? Дійсно, F-16 має низку переваг у порівнянні з нашими Су-27. Одна лише ефективна площа розсіювання майже втричі менша, що робить американський винищувач менш помітним. Як платформа для всіляких AMRAAM та сайдвіндерів – ващє агонь. А ще сучасна авіоніка та всісялі ніштяки для комфортного польоту. За інших рівних умов ви спокійно підлітаєте на дистанцію пуску ракети та повертаєтесь до дому. Але є проблема. Cучасні ворожі сушки нашпіговані досить потужним засобами РЕБ. Зокрема, так званим виробом Л-175 "Хібіни". 11 серпня 2022 року повідомили про симуляцію повітряного бою F-16 проти Су-35, яка відбулася в реальних умовах в небі Тайваню. Про це писали дуже багато ЗМІ та підтверджували військові джерела у Пентагоні. https://eurasiantimes.com/su-35-fighter-jets-prove-their-taiwanese-f-16 За допомогою засобів РЕБ китайські Су-35 змогли не тільки компенсувати переваги ефок, а й повністю заблокувати їхні радари та не дозволити націлити ракети. Перехоплення зараховано китайцям. Ракети теплового наведення не дають таку серйозну перевагу у дистанції, а у ближньому бою "догфайтитися" з російськими літаками надзвичайно небезпечно. Для F-16 також є багато сюрпризів, щоб протидіяти російським загрозам. Наприклад, є модуль AN/ASQ-213 HARM, який наводить ракети AGM-88 HARM на дуже яскраві радіоцілі росіян, але їх застосування по нестаціонарним та не працюючим постійно цілям у повітрі значно складніше, ніж по наземним радарам. Також на Ефках є свої засоби РЕБ. Втім за однакових умов активного застосування РЕБ обома сторонами залишеається ближній бій та залучення наземних сил ППО. Але все це не дає гарантованої переваги. Єдине, для чого F-16 нам точно можуть допомогти з гарантованим результатом зараз – це наздоганяти крилаті ракети а-ла "Калібр". Але нам уже для цього надали досить багато засобів ППО. І це не потребує таких значних інвестицій в інфраструктуру та технічний персонал. Саме тому всі натівські генерали від 3 зірок і вище кажуть, що F-16 не є головним пріоритетом нашого війська. А от те, що було помічено наших пілотів, які тренуються на А-10 Thunderbolt – надзвичайно позитивний знак, бо фаршувати мʼясні штурми треба з промисловою ефективністю. (с) Отакої. А я й не знав про той випадок.
А10 зараз тільки в якості камікадзе може бути, він для прямої роботи по цілям, тобто в пікіруванні, протидія ППО занадто потужна на рівні відділення піхоти, тобто на 10 бійців дві ігли або їх аналогів. Про сучасні сушки багато не знаю, тільки те що як мінімум на вдвічи більшій відстані бачить наших і може працювати, це все наслідки тягнучок з модернізацією, на що ніхто з нас впливати не міг. Зараз основне електроніка, залізо значно меньше впливає. Пушечний ближній бій маловірогідний.
Привіт парні. коптим? вчора трохи на цвинтарі попрацював - поклав надгробка і плитку на тестю...сьогодні ходжу як робот Вертер...
Читав цікаве. "окрема президентська бригада". Прутня, яка з власної кишені не дала жодної копічини на ЗСУ, прутня, яка продала в Омані нашу країну та наших людей, тепер має окрему бригаду. Всесвіт, зупинись, шо ти робиш?