Новини ЗСУ, ВПК, навчання, збори, виставки

Тема у розділі 'Українська визвольна війна', створена користувачем Leo905, 14 чер 2014.

  1. ponab

    ponab Moderator

    Повідомлення:
    51.195
    Адреса:
    Коростень Украина
    Спецназ полиции провел учения по освобождению заложников

    В вагоне вооруженные преступники, взяты в заложники пассажиры и полицейские - по такой легенде рота особого назначения ГУНП в Донецкой области провела тактические учения.
    Об этом сообщает Отдел коммуникации полиции Донецкой области.
    "Сейчас в зоне АТО правоохранители круглосуточно охраняют стратегически важные объекты, железнодорожные и автовокзалы, совместно с военнослужащими несут службу на блокпостах. Уже проведены учения с личным составом полиции по всей области по отражению нападения на систему стопконтроля, админзданий территориальных подразделений полиции, отработан алгоритм действий в случае, если в остановленной машине диверсанты. Но как действовать, когда при проверке личных вещей пассажиров поезда обнаружен автомат, а спустя секунду весь наряд полиции обезоружен и взят "под прицел"? Сегодня на железнодорожных сообщениях Мариуполя спецназовцы удачно реализовали комбинацию по освобождению заложников и задержанию преступников", - говорится в сообщении.
    По легенде учений внутри вагона группа молодых людей удерживала правоохранителей и часть пассажиров. Каждый из них мог быть мишенью в случае, если требования злоумышленников не будут выполнены. На место происшествия прибыл спецназ. Личный состав разбился на несколько штурмовых групп и занял позиции для атаки. Действовать нужно было быстро и слаженно - на счету была каждая минута, на кону - жизнь заложников. Первыми открыли огонь террористы, это и стало сигналом для действий спецназовцев. Освобождение происходило по двум направлениям: одна группа попала внутрь через дверь, одновременно вторая - разбила два окна вагона. Через мгновение по одному уже выходили обезвреженные нападающие. Жертв среди заложников нет.
    Заместитель главы Нацполиции-начальник полиции Донецкой области Вячеслав Аброськин отметил успешность ее проведения, но добавил, что это лишь часть всей работы. " Мы сегодня видели силовую фазу, но этому должна предшествовать работа всех служб. Патрульная полиция должна перекрыть дороги, ведущие именно к месту событий, сюда должны быть вызваны врачи и представители ГСЧС", - подчеркнул Аброськин.
    Он поставил исполняющему обязанности командира роты спецназначения ГУНП в Донецкой области Юрию Костенко задачу разработать план с учетом выявленных недостатков и провести масштабные учения с привлечением других служб и ведомств.
     

    Images:

    567x399.jpg
    567x378.jpg
    567x378_1.jpg
    567x378_2.jpg
    567x378_3.jpg
    567x378_4.jpg
    567x378_5.jpg
    567x378_6.jpg
    567x378_7.jpg
    567x378_8.jpg
    567x380.jpg
    jr_13, Aukcion-780316 та proview подобається це.
  2. Цікаві лоти

    1. Ящик з під набоїв 12.7*99 ( 50 cal)#24
      300 грн.
    2. (в наявності 10 шт.)
      Гарні ящики фанерного типу від ручного гранатомету RGW Matador H/H Габарити Довжина: 109см. Ширина:...
      700 грн.
    3. Доброї доби! Продам одним лотом футляри тубус FUZE армійський, герметичний, невбиваемий(3 шт великих...
      350 грн.
    4. (в наявності 5 шт.)
      Крышка транспортировочного контейнера ракеты Brimstone Материал железо/алюминий Размеры 470*470*150...
      500 грн.
    5. (в наявності 2 шт.)
      Пропоную Вашій увазі контейнер від підривника калібру 122мм. Даний контейнер повнісю герметичний.
      80 грн.
  3. ponab

    ponab Moderator

    Повідомлення:
    51.195
    Адреса:
    Коростень Украина
    В оперативному командуванні "Північ" Сухопутних військ Збройних сил України відбулись тактичні навчання розвідників.

    В оперативному командуванні "Північ" Сухопутних військ Збройних сил України підрозділи розвідки провели тактико-спеціальні навчання.
    В день та в ночі військовослужбовці демонстрували злагодженість дій у різних видах бою, психологічну стійкість та фізичну витривалість.
    Окрім оцінки практичних навичок дій підрозділів, командирів оцінювали у правильності проведення аналізу обстановки, прийняття рішення та відданням бойових наказів.
    Під час навчання керівником, проводилось постійне нарощування та моделювання бойової обстановки у якій доводиться діяти військовослужбовцям під час виконання завдань на сході країни.
    Практично були відпрацьовані питання тактичного переміщення на полі бою, подолання водної перешкоди, дії з пошуку поранених, надання невідкладної медичної допомоги під час поранень та вмінням діяти під час рейдових дій у відриві від своїх основних сил.
     

    Images:

    17990651_7569993_o.jpg
    17990554_757826_o.jpg
    Aukcion-780316, Patton, BART28 та ще 1-му подобається це.
  4. ponab

    ponab Moderator

    Повідомлення:
    51.195
    Адреса:
    Коростень Украина
     
    BART28 подобається це.
  5. ponab

    ponab Moderator

    Повідомлення:
    51.195
    Адреса:
    Коростень Украина
    19 квітня. Чугуївський полігон.
    17972273_18744_o.jpg
     
    Patton, Коромыслов, Seroff та 3 іншим подобається це.
  6. Tsenturion

    Tsenturion Hauptmann

    Повідомлення:
    2.202
    Адреса:
    Південь України
    “Українська армія відчуває підтримку американського народу”, – генерал-лейтенант Сергій Бессараб

    Допомога, яку Сполучені Штати Америки надають Збройним Силам України, є дуже важливою, адже завдяки цьому обладнанню вдається зберігати солдатські життя.
    Таке переконання, 19 квітня, під час зустрічі з представниками Комітету з питань Збройних сил Сенату США висловив заступник начальника Генерального штабу Збройних Сил України генерал-лейтенант Сергій Бессараб.
    — Ми вдячні американському народу за підтримку українського війська. Наші воїни на Сході цю підтримку відчувають. Можу сказати, що завдяки обладнанню, яке було надано американською стороною, зокрема, засобам зв’язку і контрбатарейним радарам, нам вдалося зберегти життя багатьох військовослужбовців, — зауважив генерал-лейтенант Сергій Бессараб.
    Він подякував представникам Сенату США також за роботу американських інструкторів, які передають українським військовослужбовцям кращий професійний досвід.
    Своєю чергою, голова американської делегації Томас Гофус зауважив важливість конструктивної військової співпраці між Україною і США та обміну інформацією щодо використання американської допомоги, що є важливим для визначення її ефективності та обсягів.


    1384a76bd73d25bd8732f9eb3859fefbd0fbc2bf (1).jpg
     
    рамзэс, Oprishok, Luftwaffen та 3 іншим подобається це.
  7. ponab

    ponab Moderator

    Повідомлення:
    51.195
    Адреса:
    Коростень Украина
    Т-64 ДО ТА ПІСЛЯ РЕМОНТУ НА ТАНКОВОМУ РЕМОНТНОМУ ЗАВОДІ “УКРОБОРОНПРОМУ”
     

    Images:

    do.jpg
    posle.jpg
    wolodymyr1, w2z2, Helmut Raiser та 11 іншим подобається це.
  8. ponab

    ponab Moderator

    Повідомлення:
    51.195
    Адреса:
    Коростень Украина
    На Миколаївщині, на базі міжвидового центру підготовки з окремим батальйоном морської піхоти, проводиться тактичне навчання з бойовою стрільбою.
     

    Images:

    zbG_7ezYtG8.jpg
    6ooW73n8gVo.jpg
    7XLdftUxXqc.jpg
    faDh0sYmOTg.jpg
    fM60qrCbVmM.jpg
    go7VFnuUNxo.jpg
    i61XHxFFA90.jpg
    jElsI7a0tJA.jpg
    U7NgqShTQvg.jpg
    wolodymyr1, Helmut Raiser, Aukcion-780316 та 4 іншим подобається це.
  9. ponab

    ponab Moderator

    Повідомлення:
    51.195
    Адреса:
    Коростень Украина
    На артилерійському полігоні у селі Дівички, неподалік Києва, тривають військові навчання. Військовослужбовці проходять бойове злагодження і вправляються у точності вогню за різних умов.
     

    Images:

    18076915_63633_o.jpg
    17880752_60410_o.jpg
    17973929_63685_o.jpg
    17990438_600_o.jpg
    17990544_6898_o.jpg
    17990549_6546_o.jpg
    17991390_6339_o.jpg
    17991390_630416_o.jpg
    17991467_633211_o.jpg
    17991479_63823_o.jpg
    17991568_630_o.jpg
    17991576_63760_o.jpg
    18055803_637_o.jpg
    18055861_630718_o.jpg
    18056139_630231_o.jpg
    18056241_6357292_o.jpg
    18056474_69918_o.jpg
    18057189_63817_n.jpg
    18076475_63019_o.jpg
    18076478_6386_o.jpg
    18076510_6101_o.jpg
    18076714_6450_o.jpg
    wolodymyr1, Ervin41, Карапузик та 3 іншим подобається це.
  10. ponab

    ponab Moderator

    Повідомлення:
    51.195
    Адреса:
    Коростень Украина
    У Маріуполі військовослужбовцям Збройних Сил України передали морський контейнер

    Сьогодні, 21 квітня, адміністрація Азовського судноремонтного заводу передала у користування для військовослужбовців Збройних Сил України шестиметровий морський контейнер.
    — Цей завод не вперше допомагає силовим структурам, в тому числі і Збройним Силам, які несуть службу в районі проведення антитерористичної операції. Мова йде і про ремонт техніки, і про ремонт транспорту для перевезення військових. Тож це чергова їхня акція з допомоги нашим військовослужбовцям, — зазначила під час передачі контейнера заступник керівника АТО полковник Оксана Гаврилюк. — Навіть з огляду на те, що зараз армія набагато краще забезпечена усім необхідним ніж на початку проведення АТО, для нас така допомога дуже важлива і ми за неї вдячні, — наголосила вона.
    Контейнер призначений для роботи штабу в польових умовах. Потрібно кілька днів для його дообладнання і він одразу відправиться до воїнів на передову. На позиціях контейнер буде встановлено відповідно до усіх норм безпеки.
    — Цей контейнер ми підготували на прохання представників Збройних Сил України для покращення побутових умов військовослужбовців та виконання ними певних військових завдань. Зокрема, зробили невелику внутрішню модернізацію та привели його в належний вигляд. Це не перша наша співпраця із силовими структурами. Адже маріупольці, як і всі жителі України розуміють важливість тих завдань, які воїни виконують і наскільки їм потрібна така допомога, — розповів Генеральний директор Азовського судноремонтного заводу Олег Турський.
     

    Images:

    1330191ecbedfcd89dc68f804bc39a66e3e7138d.jpg
    2f46d7f7fb93c9aa8bb8dd2969e50bcadf061951.jpg
    4a8857d1aedfa852a55a7ac8cdaf8ff7f7f9297e.jpg
    993f653c8eeb2aea2bdda6adc8b68c0996d6c1bb.jpg
    Patton подобається це.
  11. ponab

    ponab Moderator

    Повідомлення:
    51.195
    Адреса:
    Коростень Украина
    Mi-14ПЛ
    0000114975_large.jpeg
     
    BART28, Beruyk0791, Запорожець та 4 іншим подобається це.
  12. ponab

    ponab Moderator

    Повідомлення:
    51.195
    Адреса:
    Коростень Украина
     
    miron_1968, Камча, Patton та 3 іншим подобається це.
  13. ponab

    ponab Moderator

    Повідомлення:
    51.195
    Адреса:
    Коростень Украина
    Юрий Бирюков

    Финальный аккорд в рубрике "прилетело от министра" по истории с 20-ю краниками. Сухие строчки подобного отчета - они же ничего не скажут. Ни звания, ни должностей, ни фамилий. Почему?
    С одной стороны, есть "общественный" запрос на публичные наказания, да?
    С другой стороны, мне почему-то кажется, что информация о наказании того или иного - будет иметь "терапевтический эффект" для сидящих "рядом", "с", "под", "над".
    С третьей стороны, есть Устав. А Устав ЗАПРЕЩАЕТ сообщать о наказании вышестоящего нижестоящим. Дабы не подрывать авторитет и все такое.
    Вот и появляется "сухое" сообщение о том, что наказаны 10 высших и старших офицеров. За бардак с приемкой лагеря для 54й бригады, за кошмар в столовой 1й танковой бригады, за многие другие события и проблемы последних трех недель.
    Из 10 наказанных - 4 генерала. Один из этих 4х генералов не просто получил выговор/строгий выговор - он снят с должности нафиг. Его карьера в ВСУ уже закончилась.
    Насколько эти наказания изменят отношение высшего командования армии к простым и незатейливым вопросам быта военнослужащих - мы ведь об этом легко и просто узнаем. Когда следующий раз приедем в столовую... Когда в следующий раз какая-то бригада прийдет на полигон.
     
  14. ponab

    ponab Moderator

    Повідомлення:
    51.195
    Адреса:
    Коростень Украина
     
    proview, Patton та Карапузик подобається це.
  15. ponab

    ponab Moderator

    Повідомлення:
    51.195
    Адреса:
    Коростень Украина
     
    Patton, proview та Alex@P подобається це.
  16. Josef Danel

    Josef Danel Moderator

    Повідомлення:
    32.632
    Адреса:
    Kyiv, Ukraine
    18 апреля 2017г. на одном из полигонов Су-24М из состава 7-й БрТА провели пуски НАР С-24 и бомбометание ФАБ-500ШЛ.
    1.jpg
     
    roma_lyk, DanIron, Владимир Херсон та 9 іншим подобається це.
  17. ponab

    ponab Moderator

    Повідомлення:
    51.195
    Адреса:
    Коростень Украина
    На Чорноморському полігоні, що на Одещині, курсанти факультетів підготовки спеціалістів військової розвідки та спеціального призначення, Високомобільних десантних військ здійснили стрибки з парашутом з літака Ан-26.

    На першому етапі практичної підготовки під керівництвом досвідчених інструкторів з парашутно-десантної підготовки майбутні офіцери-десантники, розвідники та спецпризначенці пройшли наземну підготовку, вивчили парашутну систему, способи її укладання на повітряно-десантному комплексі академії, до автоматизму відпрацювали елементи стрибка.
    Стрибки виконувалися з літака АН-26 з висоти 800 м зі зброєю та спорядженням з парашутами Д-6. Після приземлення курсанти відпрацьовували питання збору на майданчику приземлення, орієнтування на місцевості, прихованого висування до об’єктів умовного противника.
    За словами начальника факультету підготовки спеціалістів військової розвідки та спеціального призначення Військової академії (м. Одеса) полковника Юрія Гикала вже незабаром курсанти здійснять десантування з вертольота Мі-8 на воду, а також відпрацюють питання евакуації групи з викоританням зйомного бортового обладнання «Адаптер-М1».
    — Стрибки з парашутом є найскладнішим та найвідповідальнішим етапом повітрянодесантної підготовки, який вимагає від курсантів чимало зусиль й професійних навичок. В успішному виконанні цього важливого завдання їм допомагають досвідчені викладачі, — підкреслив офіцер.
    Варто зазначити, що згідно з програмою підготовки, протягом навчального року курсанти повинні здійснити 6-7 стрибків з парашутом, а протягом усього навчального періоду до 40.
     

    Images:

    ed3663f4c0.jpg
    00a52451e696510.jpg
    80b4a2616e54ba.jpg
    940a00148b8.jpg
    5860b5612926.jpg
    ea288544.jpg
    Patton, BART28, Aukcion-780316 та 2 іншим подобається це.
  18. ponab

    ponab Moderator

    Повідомлення:
    51.195
    Адреса:
    Коростень Украина
    21 квітня, у м. Білгород-Дністровський військовослужбовці артилерійської частини Військово-Морських Сил Збройних Сил України отримали ордери на службове житло.

    Привітати новоселів з важливою подією прибули представники Командування Військово-Морських Сил ЗС України, влади міста, духовенства, волонтери, громада та військовослужбовці гарнізону.
    Заступник командувача ВМС ЗС України з логістики — начальник логістики капітан 1 рангу Анатолій Вербицький за дорученням командувача виду привітав новоселів, побажав їм сімейного затишку, достатку та яскравих і радісних моментів у нових квартирах.
    — Дуже символічно, що більшість військовослужбовців, які зараз отримують житло, є тими патріотами своєї держави, які не зрадили Присязі три роки тому, — зазначив заступник командувача ВМС ЗС України з логістики — начальник логістики капітан 1 рангу Анатолій Вербицький.
    Міський голова Алла Гінак подякувала військовослужбовцям за захист рідної землі та вручила командиру військової частини підполковнику Сергію Сосєдському символічний «ключ від міста».
    Під час урочистого заходу кращих військовослужбовців-артилеристів гарнізону було нагороджено грамотами та відзнаками.
     

    Images:

    b38a9fb4e8bd2614c5c7b5b2edf95d85618db999.jpg
    4f719f3eb4f016ec61108c712c74e47f1130b5a1.jpg
    0049a83dee8a77c410340a0b157a4802c530d158.jpg
    852723ef00a569efc66dde42f542e51ca89352c0.jpg
    Patton, BART28 та proview подобається це.
  19. ponab

    ponab Moderator

    Повідомлення:
    51.195
    Адреса:
    Коростень Украина
     
    Patton, BART28 та proview подобається це.
  20. ponab

    ponab Moderator

    Повідомлення:
    51.195
    Адреса:
    Коростень Украина
    Президент Украины Петр Порошенко подписал закон, которым обязал Кабинет министров обеспечить государственными заказами предприятие «Южмаш».

    Об этом говорится на сайте Верховной рады на странице соответствующего законопроекта.
    В свое время «Производственное объединение «Южный машиностроительный завод им. А. М. Макарова» в Днепре потеряло космический и оборонный рынок России. Поэтому закон, подписанный Порошенко обяжет Кабмин обеспечить госзаказы данному предприятию, как часть компенсации за потерю россыйского рынка сбыта.
    В частности, этот закон предусматривает загрузки производственных мощностей по государственному заказу. В том числе и по государственному оборонному заказу с 2017 года. Кроме того, в документе прописан механизм погашения государственной задолженности предприятия. Речь о том, что «Южмаш» будет погашать долги перед государством каждый квартал равными частями в течение 10 лет – начиная с 2020 года.
     
    BART28, Henry2 та proview подобається це.
  21. ponab

    ponab Moderator

    Повідомлення:
    51.195
    Адреса:
    Коростень Украина
     
    Patton, pertusin та proview подобається це.
  22. Tsenturion

    Tsenturion Hauptmann

    Повідомлення:
    2.202
    Адреса:
    Південь України
     
    proview та Luftwaffen подобається це.
  23. ponab

    ponab Moderator

    Повідомлення:
    51.195
    Адреса:
    Коростень Украина
    «АНТОНОВА» ПЕТЛЯ МЕРТВА АЛЕ НА ВИВОРІТ

    Наразі, за сім місяців праці в Державному підприємстві Антонов, а це вже значно більше ніж 100 днів, постала потреба поділитись враженнями, людини яка ніколи в Антонові не працювала, та є членом команди тих дилерів з автопромівського бізнесу гаранта та його оточення, більш того відноситься до раті президентів і віце-президентів, що створюватиме нові літаки.
    Мрії, що нездійсненні
    Звісно, треба розуміти, що в мене відсутній управлінський досвід та відповідна кваліфікація, тому розуміючи які рішення наприймає в авіабудуванні моя панська особистість, спочатку вирішив повчитись як жили та приймали відповідні рішення мої папередніки.
    Почну з Генерального конструктора всіх часів і народів, який ніби то будує авіаційну промисловість Азербайджану. Ну не так щоб і будує, бо більшість свого часу проводить в своєму чималенькому родинному маєтку під Києвом, постійно скаржачись на те що в нього відібрали персональне авто, після звільнення. Але то таке, до Азербайджану ще повернемось. А от враження від історичного досвіду таки з’явилось
    Робочий кабінет Генерального конструктора вразив, і зразу собі захотілось. Сам кабінет – червоне дерево, шкіра, розміри вражають. Дві кімнати відпочинку одна з тренажерами, Два санвузли, скоріше один бо другий це СПА кімната з джакузі. Повноцінна кухня, бар. Бідний Олег Костянтинович Антонов!
    Пішов до діючого Керівника організації з проектування, це на кшталт Генерального конструктора сьогодні. До речі, висунутого фахівця з українського авіабудування, і з першого дня працюючого в Антонові, що і є основною місією команди Олександра Коцюби. Був вражений. Кабінет метрів п’ятнадцять, кімната відпочинку, в мене дома ванна кімната більша. А меблі, меблі то фантастика, ще часів Олега Костянтиновича. Ні, кабінет президента Антонова звісно краще метрів зо тридцять, кімната відпочинку чомусь без сауни, а санвузол без джакузі. Ну шо то за керівники? Хіба ж можна так зневажати себе. Не сподобалось.
    Став цікавитись а як же інші соціальні питання.
    Знов сподобалось. От жили ж люди. Генеральний конструктор, Дмитро Семенович – дві секретарки, три радника, два помічника, два водія, дві машини, два особистих охоронця. І все ж за державний кошт. Щорічне оздоровлення з сім’єю на найкращих курортах Криму за рахунок підприємства на кругленькі суми. Перельоти до Криму на літаку компанії. Кожну неділю напівфабрикати з Антонівської столової для родини. Весь рік безкоштовні набори свіжини, овочів, фруктів, різних виробів, з Круглику, як для самого, так і членів команди. А тепер? А тепер іди в лавку як всі і купуй, якщо хочеш. Так хіба це справедливість?
    Знов, до речі, хоч це і не літературно повторюватись, про земельку, з якої не тільки свіжина овочі та фрукти, а на якій ангари споруди, злітна смуга та інше. Так от ця земелька ніяким чином за Антоновим не значилась, тільки на праві користування. І вже більш ніж рік як команда, замість того щоб скористатись нагодою, з усіма притаманними нашому законодавству вадами, оформлює цю земельку у право власності на ДП Антонов. Дивні хлопці!
    Ну і на останок, по цій главі, про свої умови праці, бо загалу ж цікаво, як пристроївся черговий віце-президент. Кабінет на дванадцять метрів, ні тобі кімнати відпочинку, ні кухні, санвузол по коридору, секретар один на двох з іншим віце-президентом. Машин чесно кажучи дві, бо ще ні разу обидві на ходу не були, а інколи і на автобусі як усі радянські люди. От так і працює віце-президент, в сферу відповідальності якого входять контракти з продажів, підтримки придатності та інше, інше, інше, в загалі, на сотні мільйонів доларів. От називається прилаштувався. Від очікуваних очікувань, один облизень. Але далі про контракти, як же без них.
    Хімія контрактів
    Безперечно Дмитро Іванович Менделєєв відомий не тільки своєю таблицею хімічних елементів, а й своїми статтями про Укроборонпром та хімію самих процесів в оборонці. А тут, на тобі - ДП Антонов. Ні, зрозуміти людину та віддати їй належне потрібно. Бо треба ж було протягом не одного тижня, навіть місяця, вивчити та систематизувати в одну статтю всі ті помиї що перетікають по соціальних мережах. І от що припало в очі, коли видатний хімік пише про Антонов, він якось цікаво розставляє акценти, бо пише про «помилки та промахи», щодо тих контрактів та робіт які готувались та почали втілюватись ще при Генеральному конструкторові. І пише цікаво, начебто і ні про що, а в той же час, щоб загалу на думку лягало, що це оці авто-дилери не здатні, а от Генеральний конструктор би впорався.
    Ну не могло ж спасти на думку Дмитру Івановичу, що його твір під назвою Мертва петля "Антонова"... у Дзеркалі тижняhttp://gazeta.dt.ua/internal/mertva-petlya-antonova-240492_.html, попаде на очі, не просто віце-президенту Антонова який наразі опікується усіма контрактами, а ще й борзописцю, по сучасному – блогеру.
    Так от трохи пояснень від товариша – товаришу по цеху. Авіабудування, тим більш продаж літаків це не автодилерство, прийшов-побачив-купив-сів-поїхав. Тільки на сам контракт треба до року, а щоб його виконати ще 2-3 роки. А те що закладено попередниками треба виконувати, або так вміло обставити щоб і сумніву не залишилось від добрих намірів виконавця.
    І коли великий хімік наполегливо нав’язує спільноті думку, про не здатність команди виконати такі контракти як з Silk Way та з Beijing A-Star у мне виникає питання, а на кого працює пан автор Чи Антонов з контрактами, які готував Дмитро Семенович і на підписання яких запрошували високопосадовців, в разі їх виконання стануть приводом не тільки до зради, а до державної зради? Ото б не тільки Дмитро Іванович би розгорнулись.
    Ще про належне. Таки гарно пише Дмитро Іванович, на кожному кроці зрада та неспроможність команди Порошенка. Так, так саме Порошенка, а кого ж ще? Громада ж не сприймає те, щоб змінити обрис літака з іншими комплектуючими, треба виконати 70% робіт, як від нової розробки. Провести по новому випробування, отримати новий сертифікат або додаток, що нічого в процесі не змінює. І на все це потрібні кошти. І де їх брати, коли спадок від геніального Генерального конструктора склав 1,6 мільярдів гривень боргів?
    І працював колектив над випуском документації, обладнанням стендів, та гасив, гасив борги, і таки погасив. Та не тільки погасив, а ще й в квітні надав допомоги на 5 млн гривень ХДАВП, щоб хоч якось покращити стан спорідненого підприємства.
    А щодо самих контрактів. Так зазначу що АНТК ім. Антонова ніколи цим не переймалось, і Генерального конструктора ніколи не цікавили робочі місця в Україні. Усі останні контракти це Росія та її структури, навіть останні поставки на Кубу, а не в Північну Корею, це знов Росія та її Ілюшин-Фінанс.
    Кажучи відверто, не буде поставок ні в цьому році ні в наступному. А будуть не раніше ніж через два роки у відповідності до контрактів, які таки будуть в цьому році, такі собі тверді та твердесенькі, але про це вже в наступній главі.
    Дурний PR - дурні наслідки.
    От як кажуть, якщо не повезло, то таки не повезло. Бо знов таки PR Антонова це сфера відповідальності віце-президента - борзописця. І не тому партнери не хочуть співпрацювати з Антоновим, бо вони ці замовники добре знають стан справ в авіабудуванні України й не поділяють інформаційного оптимізму його керівників. Насправді вони бояться того дурного PRу що ллється зі сторінок таких поважних, та неповажних видань. Бо замовники, коли йдеться про сотні мільйонів доларів дуже хочуть, щоб гроші, великі гроші, робились в тиші та покої.
    Тому, змінилась PR політика, на радість наших партнерів-замовників. І потік їх зріс в рази, і реально робота над постачанням літаків точиться. Але подаватись вона буде за реальними подіями і реальними документами, а не так як це було раніше.
    А от створений глибоко модернізований Ан-32, Реальне виконане в повному документальному обсязі імпортозаміщення, що дозволяє через два роки, поставити перший літак без російських комплектуючих, це вже не піар наших державних керівників та функціонерів від оборонпрому та Антонова. Це реальне досягнення Антонівського колективу і чому б цим не поділитись з загалом.
    Команда однодумців
    Президент Антонова Олександр Коцюба, який, судячи з коментарів на форумах щодо нього, є "талановитим племінником дружини Президента країни, генерал-майором СБУ у глибокій конспірації" зібрав команду суцільних "автодилерів та шиномонтажників":
    - Перший віце-президент – більш тридцяти років в авіації, кандидат технічних наук, конструктор. Діяльність починав в Антонові;
    - Керівник організації розробника (віце-президент) – кандидат технічних наук, 37 років, з першого дня своєї роботи в Антонові;
    - Керівник організації виробника (віце-президент) – 30 років в авіабудуванні. Керував серійним заводом Авіант.
    - Головний конструктор (віце-президент) – кандидат технічних наук, більше 40 років на Антонові.
    - Головний інженер – доктор технічних наук, професор ХАІ;
    - Керівник PR – кандидат фізико-математичних наук, викладач в ХАІ;
    - Керівник Авіаційно-транспортного підприємства – 50 років в Антонові, инженер-випробувач, командир Ан-124;
    - Віце-президент з маркетингу та продажів – більш ніж 25 років з експлуатації авіаційної техніки.
    Якої холери ще потрібно, щоб будувати та створювати? Мені ніякої, я з цією командою. А Ви?
    На завершення.
    Пане Менделєєв, перед тим як хімічити з громадською думкою, особливо на замовлення - вивчіть матчастину, бо подібні, не знаю як, якщо не брехливі та некомпетентні оди, жодним чином не надають об'єктивності висвітлення процесів, що відбуваються у нашій і без того потріпаній війною авіаційній промисловості.
     
    Kostia1969 подобається це.
  24. Шкоут

    Шкоут Feldwebel

    Рейтинг:
    0
    Лоти
      на продажу:
    1
      продані:
    0
    Повідомлення:
    237
    Адреса:
    Буджацький степ
    Спростування від Антонова:

    Днями в поважному українському виданні вийшов матеріал під назвою «Мертва петля «Антонова» автора Дмитра Менделеєва та миттєво привернув увагу громадскості. Однак факти, припущення та висновки, прописані в статті, викликали серед фахівців, м’яко кажучи, непорозуміння.
    На жаль, до прес-служби ДП «АНТОНОВ» не надходило жодного запиту від автора. На наш погляд, це й призвело до того, що висновки та неприпустимі фактичні помилки, які зробив журналіст, виходячи тільки зі свого невеликого досвіду , можуть зашкодити підприємству, ім’я якого користується повагою в усьому світі.
    ДП «АНТОНОВ» з глибокою повагою ставиться до статусу видання, де було розміщено публікацію, та висловлює готовність допомогти експерту та його читачам у опануванні цієї області.
    Отже…
    ЗН. «Мертва петля "Антонова"»…
    АН. «Мертва петля» - Фігура складного пілотажу в вигляді замкненої петлі. Свою назву — «мертва» — отримала через те, що певний час була розрахована лише теоретично на папері та практично не виконувалась. Перші спроби виконати цю фігуру здійснювалися на початку ери авіації на літаках, які не витримували виникаючих при цьому перевантажень та руйнувалися.

    ЗН. Продовжуючи робити "Україну сильною", державний концерн "Укроборонпром" не обійшов своєю пильною увагою й авіаційну промисловість. На початку 2015 року уряд "подарував" "Укроборонпрому" державне підприємство "Антонов", яке було у сфері управління Мінекономрозвитку, заодно перетворивши 15-тисячний колектив на заручників-кріпосних сучасних вельми здібних схемотехніків-менеджерів з оборонки.
    АН. На державному підприємстві «АНТОНОВ» не працює 15 тисяч осіб. Однак все працівники підприємства мають цивільні та майнові права, прописані в Кодексі України про працю. Документів, які б вказували на «кріпосну» залежність на ДП «АНТОНОВ» немає.

    ЗН. За найскромнішими підрахунками, у ДП "Антонов" за останні півтора року влилося близько двох сотень "молодоменеджерів".
    АН. Ця інформація не відповідає дійсності.

    ЗН. Не надо быть экспертом, чтобы понять: подобная кадровая политика направлена, прежде всего, на уничтожение созданной в Украине собственной школы авиастроения, где не могло быть бешеного карьерного роста из продавца шоколада, автолака или автомобиля до генерального конструктора.
    АН. У світовому авіабудуванні не існує такого поняття, як «українська школа». Олег Антонов називав Україну "Батьківщиною широкофюзеляжних літаків", але ніколи не відділяв своєї школи від розвитку світової авіації. І доки випускники профільних авіаційних вузів країни поповнюють ряди українських літакобудівників, говорити про знищення школи передчасно.

    ЗН. Говорячи про генерального конструктора, я маю на увазі інститут генерального конструктора, так легко ліквідований новими менеджерами. Наш колишній генеральний конструктор, завдяки деяким горе-керівникам, тепер допомагає Азербайджану розвивати власну авіабудівну галузь.
    АН. За радянських часів звання «Генеральний конструктор» присвоювалося керівникам конструкторських бюро, які очолювали та повністю відповідали за творчий напрямок. Пізніше самі КБ і машини, які розроблялися ними, отримували однойменні марки АН, Ту, МіГ, Як і так далі. Після Олега Костянтиновича Антонова посада і звання перейшли його наступнику Петру Васильовичу Балабуєву, потім - Дмитру Семеновичу Ківі. Але так і не з'явилися ні літаки марки БА, ні марки КІ. Тому, прощаючись з радянським минулим та забезпечуючи відповідність міжнародним вимогам до проектних організацій, на ДП «АНТОНОВ» в 2016 році була ліквідована посада Генерального конструктора. Відповідні вимоги викладені, зокрема, в Авіаційних правилах України, частина 21 (АПУ-21), Глава J, які розроблені з метою впровадження в Україні положень правил Європейського Союзу Part 21. А колектив конструкторів як працював, так і продовжує працювати над створенням літаків марки «АН».

    ЗН. Безперечним досягненням сучасного топ-менеджменту "Антонова" є встановлення самим собі безпрецедентного рівня винагороди за свою "напружену" працю, яка полягає в облаштуванні власних робочих місць — ремонті кабінетів, купівлі дорогих меблів, оргтехніки та комп'ютерів. Ну, в найгіршому разі, влаштуванні братів, кумів або чиїхось родичів на роботу з високою зарплатою. Ну й нехай секретарка віце-президента має зарплату в кілька разів вищу, ніж конструктор, який кілька десятиліть пропрацював на підприємстві.
    АН. За статусом державного підприємства топ-менеджмент не може довільно встановлювати собі заробітну плату. На жаль, ДТ не уточнює, що в його уявленні означають «дорогі меблі та комп'ютери». Інформація про «кумівство» і зарплати «секретарки віце-президента» також не відповідає дійсності. Всі зарплати встановлені в жорсткій відповідності до норм державного підприємства.

    ЗН. Можете собі уявити, як ця численна рать президентів і віце-президентів створюватиме нові літаки? Які управлінські рішення за відсутності управлінського досвіду та відповідної кваліфікації наприймають в авіабудуванні ці панове? У психології ця тема відома як ефект Даннінга—Крюгера, коли люди, які мають низький рівень кваліфікації та управлінського досвіду, роблять помилкові висновки, оцінюючи свої невдалі рішення як геніальні, при цьому вони не спроможні об'єктивно усвідомлювати свої прорахунки і помилки — через низький рівень інтелекту. Сумно, але факт!
    АН. На чолі ДП «АНТОНОВ» стоїть ОДИН президент, йому підпорядковуються вісім віце-президентів за напрямками, в тому числі КБ. Всі керівники обіймають свої посади відповідно до профільної освіти.

    ЗН. А от чим може похвалитися менеджмент "Антонова", то це масованими інформаційними кампаніями навколо своєї "бурхливої" діяльності. Імовірно, саме з цією метою "Укроборонпром" на цю "важку ділянку" держпідприємства делегував Л.Сильського, який роздув малесенький сектор з питань зв'язків із громадськістю аж до цілого управління.
    АН. Чисельний склад прес-служби не змінився, Л.Сельскій ні дня не очолював цей напрямок на ДП «АНТОНОВ». А «проведення масованих інформаційних компаній» вважаємо одним з важливих аспектів діяльності ДП «АНТОНОВ».

    ЗН. Так уже вийшло, що неоціненний внесок у скарбничку цього управління, ставши основними н'юсмейкерами "Антонова", зробили сам президент П.Порошенко, прем'єр-міністр В.Гройсман, генеральний директор "Укроборонпрому" Р.Романов, голова Ради корпорації "Українська авіабудівна компанія" М.Гвоздьов, президент Державного підприємства "Антонов" О.Коцюба, а в деяких епізодах — саудівський принц.
    АН. Велика честь для українського державного підприємства «АНТОНОВ» отримати високу оцінку своєї діяльності від офіційних представників Королівства Саудівської Аравії, принців крові Британського королівства, глав держав в особі, наприклад, канцлера Німеччини Ангели Меркель, представників світової авіаційної еліти. Лідери держав, які мають авіаційну промисловість, беруть безпосередню участь і надають сприяння розвитку і просуванню авіаційної галузі своїх країн. «Літаки продають Президенти», тому для «АНТОНОВ» дуже важлива підтримка на державному рівні.

    ЗН. На жаль, реальний стан справ в авіабудівній галузі разюче відрізняється від створеної за мільйон гривень веселої картинки зі сріблястими целофановими шторками, з-за яких Петро Олексійович витяг фюзеляж Ан-132Д.
    АН. Президент України не був присутній на процедурі виїмки фюзеляжу (частини літака) Ан-132Д, яка відбулася в лютому 2016 року. 20 грудня 2016 він дав старт викочуванню готового літака-демонстратора.
    ДП «АНТОНОВ» спеціалізується на розробці і будівництві літаків, але не володіє необхідним обладнанням для створення професійного відеопродукту, що є важливим інструментом інформування про літак, його просування на ринок. Для створення якісних відеоматеріалів необхідно залучення сторонніх організацій, телевізійних продакшнів. Для порівняння, виробництво трихвилинного музичного кліпу, в середньому, обходиться в два-три мільйони гривень.

    ЗН. Хочу докладніше описати те, на чому піаряться наші державні керівники та функціонери оборонпрому. Тут можна виділити кілька категорій "досягнень". Перше — створення нового літака Ан-132 у партнерстві з компаніями з Саудівської Аравії. Друге — великі замовлення, які нібито надходять на літаки "Ан" зі всього світу. Третє — зниження залежності від Росії в питаннях постачання комплектуючих виробів.
    АН. Всі основні досягнення «АНТОНОВ» за останні два роки, дійсно, перерелічені автором у цьому контексті.

    ЗН. Ан-132Д — стара нова сторінка авіабудування... Спочатку про Ан-132. Здавалося б — безсумнівне досягнення, новий літак світового рівня й т.п. Та — ні! По-перше, не Ан-132, а Ан-132Д, тобто "демонстратор", а не справжній літак. Саме так — тільки демонстратор можливості створення такого літака. Це означає, що його зроблено зі складових частин, не спеціально для цього розроблених, а які були під рукою.
    АН. Створення демонстраторів - прийнята в світовому авіабудуванні практика. Яскравим прикладом є програма Eurofighter Typhoon, що реалізується спільними силами Великобританії, Німеччини, Італії. Цей проект розпочався зі створення в 1986 році літака-демонстратора EAP (experimental aircraft program). Він використовувався для розробки основних рішень, технологій, підбору оптимальної комплектації майбутнього винищувача, який з'явився в 1994 році (через 8 років з моменту зльоту демонстратора). Про успішність цієї програми, зокрема, свідчить масове виробництво винищувача - на 11 квітня нинішнього року випущено вже 500 його примірників.

    ЗН. Так, основна конструкція літака, або його планер, — це на 90% планер Ан-24, який здійснив перший політ іще 1959 року. Не хотілося б засмучувати нашого президента і керівників "Укроборонпрому", які вивісили на своєму сайті повідомлення про "нову сторінку в історії авіабудування України", але доведеться. Ця сторінка була написана в п'ятдесяті роки минулого століття, ще до вашого народження, Петре Олексійовичу. Відповідно, і технічний рівень основної конструкції Ан-132 відповідає вимогам 60-річної давності!
    АН. Ан-132Д розроблений на основі транспортного літака Ан-32, планер якого відрізняється від Ан-24 відповідно до переліку покладених на нього функцій. Зокрема, планер Ан-32 посилений під транспортні завдання і більш потужні двигуни, які необхідні в умовах жаркого клімату і високогір'я. Перший політ Ан-32 відбувся дещо пізніше - в 1976 році. Це був перший літак «Ан», створений спеціально на експорт, на замовлення Індії. Постачання почалися в 1984 році. В якості основи для нового літака Ан-32 був обраний за погодженням із замовником.
    Але і планер Ан-132Д відрізняється від Ан-32, зокрема, використовуються нові носовий відсік фюзеляжу (ф.1), силова установка, включаючи нові мотогондоли. Також перепроектований центроплан крила - замість м'яких паливних баків використовуються баки-відсіки, збільшено обсяг паливної системи. Радикальні зміни відбулися в частині систем і комплексів літака. Зокрема, електромеханічні пілотажні прилади й архаїчне радіоустаткування замінив сучасний цифровий пілотажно-навігаційний комплекс, організована "скляна кабіна" з виведенням інформації на багатофункціональні дисплеї. Це також дозволило скоротити кількість членів екіпажу з чотирьох до двох і подовжити вантажну кабіну.
    Тут також слід зауважити, що використання літаків, які добре себе зарекомендували, для створення нових - світова практика. В один день з Ан-132Д (31 березня 2017 року) в небо піднявся літак Boeing 737 MAX9, який позиціонується творцями як літак нового покоління, хоча створений на базі Boeing 737-100, який здійснив перший політ в 1967 році.

    ЗН. Далі — двигуни. Канадські турбогвинтові PWC-150, що встановлені на цьому літаку, використовують у цивільній авіації на канадських пасажирських літаках Dash-8Q-400 понад 20 років. І обладнання — американське, французьке, британське й українське — теж виробляється вже багато років і було використане без будь-якої модернізації. Бортові системи на Ан-132Д встановлені з Ан-178, Ан-158 та інших літаків більш важкого класу без істотних змін. На практиці це означає, що Ан-132Д вийшов, м'яко кажучи, неоптимальним. Його власна вага перевищує досягнутий у світі рівень десь на 45—50%.
    АН. Агрегати, системи, обладнання для Ан-132Д обиралися спільно із замовником для створення саме літака-демонстратора, який і буде використовуватися для вироблення оптимальної конструкції та комплектації Ан-132.
    Щодо двигунів. В цьому класі світова авіаіндустрія сьогодні пропонує тільки два: PWC-150А і Allison-RollsRoyce AE2100D2, которий нітрохи не новішій за PWC-150A. Він був розроблений для літака Lockheed C-130J Super Hercules, програма якого стартувала в 1991 році, а перший політ літака відбувся в 1995 р. Тобто двигуну Allison-RollsRoyce AE2100D2 ніяк не менше, ніж 25 років. Нічого новішого на ринку в цьому класі сьогодні не існує.
    Вага Ан-132Д не перевищує ваги С-27J Spartan. Ще один його конкурент - Airbus Military C295 дещо легший, але він розрахований для перевезення на третину меншого корисного навантаження при експлуатації при однаковому перевантаженні. В особливих випадках, при зниженні рівня експлуатаційного перевантаження, С295 зможе підняти 9 тонн вантажу, але це вже не сертифікований випадок застосування, тоді як Ан-132 оперує подібним навантаженням без обмеження.

    ЗН. Він може виконувати ті самі завдання, що і його конкуренти, тільки витрачаючи на це в півтора разу більше палива. Він набагато дорожчий в експлуатації. Подумайте самі, чи потрібен комусь транспортний літак з подібними характеристиками, навіть дуже багатій Саудівській Аравії. Перетворити "нову сторінку в історії авіабудування України" на нормальний літак із хоч якимось рівнем конкурентоспроможності — завдання безпрецедентне.
    АН. Не зрозуміло, що автор розуміє під словосполученням «нормальний літак»?

    ЗН. … упродовж другого півріччя 2015-го, всього 2016-го і першого півріччя 2017 р., не передано замовникам жодного літака!
    АН. Нагадаємо, що ДП «АНТОНОВ» створювалося як конструкторське бюро і було частиною потужної системи радянського авіапрому. Літаки марки «АН», крім України, будувалися в Росії, Польщі, Китаї. У той же час, серійний завод в Києві наприкінці 1990-х років взагалі передбачалося перепрофілювати під виробництво пасажирських літаків марки «Ту». Автор неодноразово говорить про те, що для побудови літака «з нуля» будуть потрібні від «трьох до десяти років і не один мільйон». При цьому він не пропонує ДП «АНТОНОВ» джерел отримання ні одного, ні іншого.
    Завершуючи викладення матеріалу, журналіст запитує: «Чи треба робити висновок, що новоспечені командири "Антонова" дедалі тугіше затягують на шиї колективу підприємства "мертву петлю", а їхня команда дедалі більше скидається на "похоронну"?
    Гарне запитання для експерта, який чомусь не спромігся з'ясувати і згадати в своєму дослідженні, що в 2016 році, в порівнянні з аналогічними показниками за попередній рік, чистий прибуток виріс майже в 4.2 рази і склав 178,08 млн. грн. Всі виплати державі за 2016 рік (у тому числі з погашенням податкового боргу в 136 мільйонів гривень) склали 299,13 млн. грн.
    На жаль, автор матеріалу ДТ не скористався своїм правом отримати інформацію від ДП «АНТОНОВ» і публічно заявив про себе як про маніпулятора, думку якого в подальшому можна і потрібно ставити під сумнів.
     
    Kostia1969, Howk, Sneik та 2 іншим подобається це.
  25. ponab

    ponab Moderator

    Повідомлення:
    51.195
    Адреса:
    Коростень Украина
    КБ "Луч"

    Черговий вдалий етап випробувань ракетного комплексу «Вільха». Комплекс перевершує за ТТХ РК «Точка-У» (максимальна дальність ураження 120 км). Всі складові для виробництва «Вільхи» — вітчизняні, включно з новою системою управління, новим ракетним паливом та новою бойовою частиною. Одна з особливостей — система управління ракетою, вона передбачає корекцію польоту ракети за рахунок імпульсних двигунів. Ракета здатна нести різні бойові частини в залежності від призначення.
     
    Frodi, Ervin41, Gogi 514 та 8 іншим подобається це.
  26. ponab

    ponab Moderator

    Повідомлення:
    51.195
    Адреса:
    Коростень Украина
    Сапери Збройних Сил України отримали сертифікати НАТО від канадських інструкторів

    У Центрі розмінування Головного управління оперативного забезпечення Збройних Сил України у Кам’янець-Подільському відбувся черговий випуск українських військових саперів, які під керівництвом канадських інструкторів пройшли курс навчання помічника оператора зі знешкодження саморобних вибухових пристроїв.
    Довідково. За два роки тренувальної місії у Центрі розмінування Головного управління оперативного забезпечення Збройних Сил України у Кам’янець-Подільському 217 фахівців Збройних Сил України пройшли курс підготовки з виявлення та знищення (знешкодження) саморобних вибухових пристроїв за стандартами НАТО.
     

    Images:

    17966332_1772_o.jpg
    Карапузик, Ervin41, Aukcion-780316 та 2 іншим подобається це.