Електровелосипед. Муки вибору.

Тема у розділі 'Курилка', створена користувачем SlinS, 20 чер 2024.

  1. Xlibojer-1

    Xlibojer-1 Gefreiter

    Повідомлення:
    48
    Адреса:
    г.Белгород-Днестровский
    Дякую!!!!
     
    Briter подобається це.
  2. Цікаві лоти

    1. За допомогою затиску від Mechanix Wear можна кріпити рукавички до поясу або кишені. Це дозволяє завж...
      200 грн.
    2. (в наявності 10 шт.)
      Оригинальные зимние перчатки армии Италии. Шерстяная ткань с лёгким ворсом внутри и гладкой внешней...
      250 грн.
    3. Назва - Ansell Activarmr Стан - вживаний, хороший Матеріал - натуральна шкіра,арамід Розмір - XXS(по...
      500 грн.
    4. (в наявності 2 шт.)
      Рукавички HWI Gear, Inc. ACG400 були обрані з публічного RFI/RFQ в 2007 році за її чудовий дизайн і...
      1499 грн.
    5. (в наявності 9 шт.)
      Оригинальные армейские перчатки для холодной/сырой/ветряной погоды. Пошив, качество – отличное. Осно...
      900 грн.
  3. polnik2705

    polnik2705 Feldwebel

    Повідомлення:
    289
    Адреса:
    Киев,
    Судячи з фото велосипеда, що Ви виклали, то в нього є десь 6 передач на задню вісь. Отже завдання стає простішим. Треба підібрати електро-комплект, який би відповідав Вашим забаганкам по дальності поїздки і потужності двигуна по тягловитості на підйомах. Тут на думку спадає така комбінація: мотор-колесо 500 ватт на 48 вольт і АКБ 48 вольт 30 а/год.
     
    Briter та Xlibojer-1 подобається це.
  4. Briter

    Briter Oberleutnant

    Повідомлення:
    1.549
    Адреса:
    Lviv
    десь так і є.
     
    Xlibojer-1 подобається це.
  5. Xlibojer-1

    Xlibojer-1 Gefreiter

    Повідомлення:
    48
    Адреса:
    г.Белгород-Днестровский
    Дякую.То я й вибирав,щоб:"складався"(якщо здохне в дорозі,то в якийсь автобус-можно було впертися),щоб понижуючи передачі(порівному трохи й ніжками,працювати),тепер :"якесь мотовило-щоб крутило!".Поспілкувавшись з фахівцями ціей справи,почало вимальовуватися:"передне мотор колесо з редуктором",й краще-брати в комплекті з контролером й "газом",ну а батарея-то вже після нового року,(якщо дуба невріжу!).
     
  6. Briter

    Briter Oberleutnant

    Повідомлення:
    1.549
    Адреса:
    Lviv
    середнє а не переднє, а дуба врізати то всім світить, без варіантів.
    Передній привід погіршує керування, зчеплення з грунтом, ламає вилку.
     
  7. polnik2705

    polnik2705 Feldwebel

    Повідомлення:
    289
    Адреса:
    Киев,
    Щоб вилка не ломалася, встановлюють пісилювачі дропаутів. Все інше - маячня. Доречі....підсилювачі дропаутів встановлюють і на заднє мотор-колесо, якщо потужність двигуна більш ніж 350 ватт. А щоб не розбовтувався стакан, то треба добре затягувати гвинт ромашки.
     
  8. Briter

    Briter Oberleutnant

    Повідомлення:
    1.549
    Адреса:
    Lviv
    спочатку зрозумійте як працює сила, крім дропів, потім порівняйте з заводськими рішеннями, які є на всі можливі варіанти, передні, задні, центральні. До лампади Ваші затяжки, це в корні не правильно. Підшипники працюють з розрахованим зазором, щоб працювала змазка. Чітко, по мануалу.
    Існують натягнуті підшипники, в шпінделях верстатів, з примусовою змазкою. І це не лісапеди.
     
  9. polnik2705

    polnik2705 Feldwebel

    Повідомлення:
    289
    Адреса:
    Киев,
    Що там мені розуміти, якщо я ВЖЕ МАЮ такий велосипед і на ньому моя дружина їздить по магазинах? Триколісний, з переднім мотор-колесом, з вантажною платформою......Єдина відміна, від того, що хоче купувати Xlibojer-1 - це одна передача.
    DSC_0254-min.jpg

    Вже і по гриби їздили, по пісчаному грунту, по лісу.
     
  10. Briter

    Briter Oberleutnant

    Повідомлення:
    1.549
    Адреса:
    Lviv
    По горах треба, тобто під'йоми, от і все розуміння. Звичайна відмінність купа передач.
     
  11. polnik2705

    polnik2705 Feldwebel

    Повідомлення:
    289
    Адреса:
    Киев,
    Ну тай що? Не кажить дурниць про погане зчеплення, чи про розхитування рулевого. Я ролик виставив про людину, яка довгий час на передньому приводі їздила на своєму велосипеді і жодних нарікань.