З таким чешуйчастим ремнем, потрібно на табуретці робити гачок замість петельки з деревяшкою. Ще в табуретці потрібно зробити 2 отвори вентиляції.
Дивився на цю що на фото, ліпив щось схоже. Так переробляти не хочиться, що край. Дирки мають бути строго з сторін ?.
Передивився фото, отвори майже в усіх строго по сторонам, відстань від верху різниться, діаметр теж думаю був різний. На фото замір з оригінального 6мм.
Доклеїв табуретку та зробив вентеляційні отвори, зробив примірку та вивів форму дашка, склеїв дашок. Получивсчя набір деталей.
Дякую. Знову виручили. Сьогодні вирішив що чапка повинна получитися чуть почовгана. Побачу що получиться.
Переробив дашок. Верх зробив з світлої шкіри як і сам купол а низ з чорної. Верх дашка зробив з такоїж шкіри як і купол, щоб вигляд пожилків був одинаковий. Обрізав низ купола та помалював чорною фарбою, разів три. Фарба дуже впитувалася. Заклеїв все що потрібно на куполі та помалював фарбою з балона у чорний колій, чисто для проявки і повної уяви картини. Та і за ради того що після пришиття дашка в місцях шву щоб було лекше промалювати лаком. Фото самого помальованого купола нема, збирався дощ та все робилося скороруч.
Чорними нитками пришив дашок та підшоломник. Щоб стіжки були одинакового розміру відмітив їх з допомогою шестерні від годинника. Прошивав руками.
Табуретку пришивав білими нитками. За одно пришив не зрозумілу мені деталь з диркою. Ще не знаю для чого вона, але на всяк випадок пришив. Нитки з зовні помалював фарбою в чорний колір. Перед тим як пришивати табуретку. посадив ї на клей, стіжки відмітив шестернею та дирки зробив дремелем тоненьким буриком.
В даний момент чапка виглядає саме так. Над підшоломником ще попрацюю, але вже на його штатному місці.. На жаль звіт короткий, бо починав падати дощ а зробити хотів скоро, тож де яких фото в ході роботи нема.
Подальша робота над чапкою ведеться так поміж іншим. Промастив фарбою шви, практично залив. Заливав разів чотири і коли майже висохла фарба шліфанув наждачкою. Ще рас промалював фарбою. Коли добряче просохне шліфану фінішно.
Зачистив залиті фарбою шви та залакував всю поверхню. Лакував чорним лаком з балончика. В майбутньому можливо ще рас залакую глянцевим лаком.
Прикупив ланд кокарди та кокарду в артелі АСИРИС 1984, зробив примірку та дремелем зробив отвори в ланд кокардах і куполі чапки. Глухі без отворів ланд кокарди робилися на мій запит. Якість досить хороша.
А вы две ланд-кокарды ставить собираетесь?Если да то это не верно,я в принципе видел шапко с обоими ланд-кокардами и репейком но это скорее исключение...правильно ставить одну-с правой стороны с имперскими цветами.А вот "репей" на уланах шако и басби как раз и заменяет вторую земельную кокарду.Простите что сразу при заказе Вам не подсказал,просто для меня это обыденно... типа пика на пикельхельме,вот как-то и опустил этот момент.
Прийнято, дякую. Над цим ще попрацюю. В даний час вибілюю кінську гриву, але фарба для волосся чомусь на кінській гриві не працює. Вже години дві лежить кінська грива у фарбі для волосся а результат 10 процентів не більше. Надіявся на хороший результат а його все нема та нема.
Дякую за інформацію. Я саме питання на цю тему хотів задати. Чомусь думав що там бузковий колір. Матерія на рипячок як називається не підкажите ?.
Стосовно матеріалу-якихось конкретних чи 'еталонних' не існувало,було маса варіантів...метал+дерев'яна основа+тканина,хоча траплялись і просто пофарбовані.
Дякую за підтримку. Я старався. Зробив окантовку дашку. Вирізав полоску з латуні, зігнув через дріт товщиною 3мм в двоє, затиснув диск болгарки в тиски та на диску зігнув до потрібної форми. Після того як форма була готова то вставив полосу підходящої шкіри та чуть молотком гумовим все прорівняв, після чого пройшовся надфілями та наждачкою.