так і було, спарки лишались М3. Зовнішні ознаки не дуже явні для пересічного, конструктивно дуже багато.
Ні, це реальні діючі відреставровані зразки з відмовами двигунів та аварійним приземленням. Важко сказати, чому гвинти дерев'яні. Можливо оригінальні дюралеві вже ненадійні, тому зробили дерев'яні. Літакі набагато легші завдяки демонтованому озброєнню та боєкомплекту, а також неповними бензобаками, тому дерев'яні тягнуть без проблем.
в авіації не буває просто "дерев'яних" гвинтів, за виключенням початку авіації як такої, далі пішла т.зв. дельта деревина, переклеєні заготовки в вигляді тої дельти. Не гірше алюмінієвого сплаву, місцями краще. Вертоліт МІ-6 мав рульового гвинта саме з дельта деревини, не просто так.
Для тих кого цікавить тема Люфтваффе - https://www.jetsprops.com/fighters/...uyfF2tASAX70Varu1lmYKLv_F2cZz67cx_GePiKSXdcMg