Металлодетекторы Golden Mask

Тема у розділі 'Техніка для пошуку', створена користувачем XanteRR, 21 вер 2016.

  1. solovey_2005

    solovey_2005 Stabsfeldwebel

    Повідомлення:
    3.094
    Адреса:
    УКРАЇНА!!!
    Я дико вибачаюсь,що неперемкнув в однотональний режим,і підтиснув діскрім.Є там такий перемикач,1 тон - 2 тон.По можливості зніму кіно на реальному копі,городи де "сіребранні" гроші лежать :D
     
    1. Подводный пинпоинтер с дисплеем ,на котором изображается расстояние до цели и заряд батареи,имеет 9...
      1098 грн.
    2. Pinpointer Smart Глибина на монету – 6 см Вологозахист - IP66 РК дисплей показує рівень заряду бат...
      1000 грн.
    3. Новый GT 110 + обновленный чехол и тренчик,+ крона и защитный колпачек..все одним лотом...смотрите д...
      625 грн.
    4. Видео: www.youtube.com/watch?v=9gZZJPkMufc Видео немного устаревшее, но для того чтобы ознакомиться...
      950 грн.
    5. Пинпоинтер с литиевым аккумулятором, отличия от того что с батарейками смотрите на вторм видео Видео...
      950 грн.
  2. ysabxe

    ysabxe Oberfeldwebel

    Рейтинг:
    1
    Відгуків:
    1
    Лоти
      на продажу:
    0
      продані:
    3
    Повідомлення:
    634
    Адреса:
    Киев
    1-но тон в Масці це хлам і ви це розумієте коли перевіряєте кожен раз ціль чи не є вона сумнівною так як залізо озвучиться в 1-тоні кольором. Почитаєте коментар під відео зрозумієте про що я кажу
     
  3. neoPartizanUA

    neoPartizanUA Stabsgefreiter

    Повідомлення:
    430
    Не согласен. На мусорке Маска нормально работает. Главное не спешить и вслушиваться. При чём здесь ЧК или КР ? Есть на хуторах и мусорках монеты, которые не выбиты Аськами. Это монеты ребром, боком, раком. Ювелирка , которую в , глубину, многие МД не видят. Не видят от слова, ВООБЩЕ. Почему должны быть какие то " верхові обо поодинокі цілі" ? У Маски нормальная глубина и нормальное разделение целей. О чём вы пишите-" наслухавшись рипіння після часу копу" ? Чтобы не было рыпиння нужно выставить правильно БГ и, возможно , поднять дискриминацию. А если подрыпивает ЦЕЛЬ , то немного снять верхний слой грунта. И всё станет на свои места. Я , вообще, не пользуюсь дискримом и всё слышно отлично. Маска это МД, к которому нужно привыкнуть. Если он лёг в руку, то уже ни с каким другим ходить не будешь. Прибор нужно понимать. От этого понимания получаешь удовольствие от копа потому, что есть находки. А если нет находок, то начинаются тесты с кирпичами, с гвоздями и прочей ерундой, которые к реальному КОПу, не имеют никакого отношения. Ищите и будут находки.
     
    Maus M та Vl_service подобається це.
  4. ysabxe

    ysabxe Oberfeldwebel

    Рейтинг:
    1
    Відгуків:
    1
    Лоти
      на продажу:
    0
      продані:
    3
    Повідомлення:
    634
    Адреса:
    Киев
    Нормально это правильная характеристика. Но для того чтобы понять что такое хороший дискрим в мусоре надо ходить не только с Маской. Я написал что есть мд с правильным дискримом для таких мест (выделение цветного среди черного). Минус маски в том что может просто не озвучить монету если гвоздь сверху. Чтобы небыло споров повторите такое на своем МД .
     
    Останнє редагування: 12 лис 2020
  5. neoPartizanUA

    neoPartizanUA Stabsgefreiter

    Повідомлення:
    430
    Зачем проводить тесты ? Это мне стало не интересно ещё года 2-3 тому назад. Есть реальный поиск. Ну пропущу я одну монету под гвоздём и что? А там, что все монеты под гвоздями лежат? Гвоздь , может быть смещён относительно монеты, в какую то сторону и монета покажет цветом. А спорный сигнал я всегда копаю. В земле всё по другому чем на тестах. Так , а какой смысл таких тестов? Для самоуспокоения, что МД достойный? Я поисковик, а не тестировщик. Копаю лет 15. МД у меня были разные-всякие. И очень много. Поверьте. Только реальные находки помогут вам понять, что вы пользуетесь нормальным МД. А без находок, проводя тесты, зачем МД нужен? Тогда лучше на рыбалку. Хотя и в том хобби тоже присутствуют диванные эксперты, которые в рыбалке понимают, как я в космонавтике.
     
    yuriypet та ru$l@n подобається це.
  6. ysabxe

    ysabxe Oberfeldwebel

    Рейтинг:
    1
    Відгуків:
    1
    Лоти
      на продажу:
    0
      продані:
    3
    Повідомлення:
    634
    Адреса:
    Киев
    Я такой же копарь, только не фанатею от воскликов что в мусоре Маска тащит. Тест для того чтобы показать разницу. Есть лучше вот и все. О минусах говорю зачем молчать.
     
    Останнє редагування: 12 лис 2020
  7. solovey_2005

    solovey_2005 Stabsfeldwebel

    Повідомлення:
    3.094
    Адреса:
    УКРАЇНА!!!
    Як два пальці до асфальту.Кілька років тому зустріли камрадів на полі,аля маска була в корпусі З-80,підійшли Еквінокс 800,Блістул з рульом,пять було їх,і почали ржати,що ви дядьку з цим термінатором тут знайдети.Тестові ціллі були у них з собою,польський злотий і цвях іржавий.Потрібно було подивитись на них після тестів.Результат спільного пошуку був на мою користь.По своїй природі я людина лінива,копати лишній раз лінуюсь,краще пвернути датчик на 90".З уього що тримав в руках Маска мене влаштовує,один недолік сама некопає.Роботи котрі мав завершити позавчора,закінчив пів години тому,це про лінь :D.
     
    Maus M подобається це.
  8. neoPartizanUA

    neoPartizanUA Stabsgefreiter

    Повідомлення:
    430
    А что лучше? Соотношение цена-качество? Какие минусы в Маске? У меня сейчас Редголд с катушкой 24 на 25 см. работает отлично и на мусорках и в огородах и на хуторах и в полях и ....везде. Купил за 3500 грн. б/у. Он своё отрабатывает на все 100%. Даже больше. Есть ещё Деус с 22 блондой. Только цена не та, что у Редголда. Так он своё не отрабатывает. С ним копать нужно больше и чаще. И не факт, что все выкопанные цели будут цветные. Потому я и хожу с маскоподобными МД. Я никому своё мнение не навязываю. Реальный коп, это реальный коп.
     
    Maus M подобається це.
  9. neoPartizanUA

    neoPartizanUA Stabsgefreiter

    Повідомлення:
    430
    Согласен с ув. мной
    solovey_2005
    "краще повернути датчик на 90".З уього що тримав в руках Маска мене влаштовує,один недолік сама некопає."
     
    Maus M подобається це.
  10. solovey_2005

    solovey_2005 Stabsfeldwebel

    Повідомлення:
    3.094
    Адреса:
    УКРАЇНА!!!
    Ніхто нікому нічого тут ненавязує.До Маски потрібно звикнути.Коли перестаєш чути пороговий тон,вона твоя.Першу зібрану,до тижня продав.Коли походив біля камрада з Маскою ,і запитав як ти чуєш ціллі,після демонстрації прозрів.Коли дійсно копати нічого,завідомо знаючи що чорне,копаю глибоке чорне і то недовго і не багато :D.Перед копнути витягнув датик краєм над ціллю,не хрипить копаю.
     
    yuriypet подобається це.
  11. ysabxe

    ysabxe Oberfeldwebel

    Рейтинг:
    1
    Відгуків:
    1
    Лоти
      на продажу:
    0
      продані:
    3
    Повідомлення:
    634
    Адреса:
    Киев
    Я просто показав що є мд які краще шукають в мусорі. Кожен вибірає для себе що для нього ближче чи вигідніше. Мірятися розмірами не потрібно)
     
  12. Cladotrix

    Cladotrix Der Grüne Führer

    Повідомлення:
    10.159
    Адреса:
    Україна
    Ну в цій суперечці варто мабуть зазначити, чи вдала маска попала в руки, враховуючи її "гаражну" збірку, ну і те що Соловей може налаштувати дискрімінатор як йому заманеться і під конкретний датчик, не всім це доступно. Тому мабуть праві всі по своєму.
     
  13. ysabxe

    ysabxe Oberfeldwebel

    Рейтинг:
    1
    Відгуків:
    1
    Лоти
      на продажу:
    0
      продані:
    3
    Повідомлення:
    634
    Адреса:
    Киев
    Діскрім і принцип роботи що у гаражної що в оригіналі однаковий. І як ви не крутіть її вона не побачить серед заліза корисну ціль максимально ефективно. Про копачів спірних сигналів з підхрипом чув багато, після викопаних 7-10 кругленьких чи з отворами залізяк більше не горять бажанням копати. Є з чим порівнювати тому доношу інфу до відома. Маска гарний мд але по хуторам і смітникам вже не хожу з нею, а от для КР, ЧК, лісів мабуть один з найкращих МД.
     
    Останнє редагування: 12 лис 2020
  14. solovey_2005

    solovey_2005 Stabsfeldwebel

    Повідомлення:
    3.094
    Адреса:
    УКРАЇНА!!!
    ysabxe, Саша спеціально для тебе зніму кіно,при першій можливості. І про самі МД,там раз на раз неприходиться,що в гаражній,що в оригіналі.Щоб довести до одинакового вихлопу,іноді не один день йде на це.Є оригінали котрі краще викинути з самого початку.Плти паяються,дуже погано.
     
    Останнє редагування: 12 лис 2020
  15. neoPartizanUA

    neoPartizanUA Stabsgefreiter

    Повідомлення:
    430
    А с чем ходите ?
     
  16. neoPartizanUA

    neoPartizanUA Stabsgefreiter

    Повідомлення:
    430
    "І як ви не крутіть її вона не побачить серед заліза корисну ціль максимально ефективно"--- вы это о чём ? Да МД , даже, с катушкой 25см, а это не снайпер, выпикивает цветняк на мусоре. А у вас МД чего то там не видит ? Так может у вас МД такой ? Зачем обобщать все Маски в одну кучу? Нормально собранный и настроенный МД всё видит и ничего не пропустит.
     
  17. ysabxe

    ysabxe Oberfeldwebel

    Рейтинг:
    1
    Відгуків:
    1
    Лоти
      на продажу:
    0
      продані:
    3
    Повідомлення:
    634
    Адреса:
    Киев
    З чим хожу по засміченому відписував в Темі, і різниця велика. solovey_2005 Олександр, тести викладуйте буде цікаво подивитися але заздалегідь скажу що багато з мд перетещено в умовах копу і результат не на їхню користь.
     
    Останнє редагування: 12 лис 2020
  18. neoPartizanUA

    neoPartizanUA Stabsgefreiter

    Повідомлення:
    430
    Хотел, что то написать о вашей ТЕМЕ...но не буду. Удачных тестов !
     
  19. ysabxe

    ysabxe Oberfeldwebel

    Рейтинг:
    1
    Відгуків:
    1
    Лоти
      на продажу:
    0
      продані:
    3
    Повідомлення:
    634
    Адреса:
    Киев
    ви жодного тесту з тої темі не пройдете зі своїм мд, удачного копу і мислення
     
  20. Cladotrix

    Cladotrix Der Grüne Führer

    Повідомлення:
    10.159
    Адреса:
    Україна
    Питання на засипку, цим власне варто заморочуватись чи нічого не дасть? IMG_20201112_184732.jpg
    Динамік виніс з блоку під лікоть, працював взагалі в навушниках. Живлення під ліктем, товщина проводу десь 1мм мабуть, можу вліпити й товщий. А от в блоці на динамік йшли тонюсінькі, такі як від потенціометру гучності, білі, я їх не міняв, та можу. Від гнізда до плати + - не набагато товщі. Коротше лазив на мд4, наліз на цей пост і зацікавився)) IMG_20201112_193333.jpg
     
    makuha подобається це.
  21. solovey_2005

    solovey_2005 Stabsfeldwebel

    Повідомлення:
    3.094
    Адреса:
    УКРАЇНА!!!
    Саша,а я скільки їх перетягав,навіть деус втопленний в гаражі є.Чогось при сприятливих умовах фортуна м,його дула.Як на мене в полі з МД,має бути нескучно,на тому нескучно я маю чути сигнал.Поки тут ви вели дискусію,з камрадами на годину виїхал в поле,вдула Аліска зФ3, і Маску і Еквінокса 800,на раз.Рілля сходжена К45-м.В 30-и кілометрах від себе,я камрадів впізнаю по взутю,пачках від цигарок і бичках :D.Я копнув кусочок цистерція і якуь срібну запчастину ЧК,Еквінокс нічого,Фортуна три спинки фібули на першому проході.В нашій справі головне з правильної ноги зайти в поле,бути впевненим що під датчиком можна лише тоді коли підкопаєш,ось приклад,по ВДІ була "МАСКА ЗОРО" DSCI0018.JPG :D Це вже було давно,видалю фотку можливо ще такий кусочок пікне :beer:
     
    Останнє редагування: 12 лис 2020
  22. solovey_2005

    solovey_2005 Stabsfeldwebel

    Повідомлення:
    3.094
    Адреса:
    УКРАЇНА!!!
    Заморачуватись потрібно тоді коли є самовозбуд.В правильній Масці є нюанс на 18 +- Кгц,вона непрацює.200 гЦ в низ,300 в верх,ситуація трохи краща :D
     
    Cladotrix подобається це.
  23. Cladotrix

    Cladotrix Der Grüne Führer

    Повідомлення:
    10.159
    Адреса:
    Україна
    З датчиком стало більш менш, зрідка лише і не тривало, не знаю з якої причини бо лазив в блоці, а от без датчика так як і було, пілімкає. Ну якщо воно на чуйку не впливає чи ще там щось, то мабуть нехай вже буде як є.
    ПС Індуктивності датчиків є, якщо правильно наміряні, а на якій частоті працює, чи 18, чи +- то хз.
     
    Останнє редагування: 12 лис 2020
  24. Cladotrix

    Cladotrix Der Grüne Führer

    Повідомлення:
    10.159
    Адреса:
    Україна
    Ось ще з фіолетового притягнув. Я просто тоном ставив комфортну озвучку, тестив похапцем. Гратись з регулятором більш ретельно чи прочитати й забути? IMG_20201112_202236.jpg
     
  25. solovey_2005

    solovey_2005 Stabsfeldwebel

    Повідомлення:
    3.094
    Адреса:
    УКРАЇНА!!!
    А цк який тормоз написав?Для розуміння ситуації!Маска 4 про на пару гривень дорожча від Траціана.Це швидше за все що він універсальніщий :D.Невелике пояснення,як відбитки пальців,так і вуха у нас різні.Я краще чую вищу частоту,хто заторможенний слухає сигнали на нижчій частоті.Від того що є ,озвучка змінюється трохи в іншому місці.МД немає збуджуватись ні в якому положенні регулятора ТОНУ.
     
    Olegarx 13666, yuriypet та Cladotrix подобається це.