Доброго вечора, такі запальнички робилися у період як першої так і другої світової воєн , механізм кременю має насічку зверху , отже викручується , насічка фабрична, не схоже на самопал ,плюс видно що механізм кременю точений ,як на мене то це фабрична німецька або австрійська запальничка на другу світову, реставрував схожу нещодавно, щоправда, саморобну версію наших з вами прадідів
Цікаво , ну це підвищує вірогідність австрійського походження , дуже вже акуратно виточений механізм до того ж , значить на першу світову скоріш за все але міг хтось згубити і під час другої
от ПМВ до конца 40х годов. Можете ее называть хоть австрийской хоть немецкой или советской. Подобные производились массово как мануфактурами так и частниками. Если нет клейм или надписей то атрибутировать ее невозможно... к сожалению. Судя по фото, восстановление не потребует много возни. Может во время чистки и появится что-то, что может помочь в более точном определении данной вещицы С ув.
Перечисленные Вами производства всегда, всегда ставили свое клеймо на изделие. А качественное изготовление деталей говорит только о том, что делали не "на коленке" а на станках и опытным мастером. С ув.
Абсолютно з вами згоден ,німці і австрійці завжди клеймили , просто ще не зустрічав так точно зробленого механізму у наших картельних запальничках, мабуть ви просто більше їх побачили ніж я , я переважно з солдатськими саморобками ПМВ і ВОВ мав справу , дуже цікаво чи знайде камрад якісь клейма під час чистки (думаю якби були то мали б бути на торцях корпусу чи кришки) З повагою
Отмачиваете, потом аккуратная механическая чистка, полировка. По фото могу предположить, что метал крепкий и выдержит Осторожно вынуть среднюю часть из нижнего колпачка. Заменить вату (по модному - инсерт) и разработать подпорный болт в трубке кремня. не сложно но потребует осторожности Удачи!
Исключение могут составлять зажигалки времен войны. Там вся информация о производителе была на упаковке (бумаге) т.к. постановка штампа это отдельная операция и от нее отказались в целях удешевления и экономии времени на изготовления. Но подобные изделия все же "самопал" но хорошего качества.
Добрый день.Закинул зажигалку в ВД40,верхнюю крышку подержал в ВД40 минут 5,потом почистил кухонной губкой жёсткой стороной и весь налет слез,верх торец оказался с меди остальное латунь,внутри немного закапано свинцом думаю.Вопрос сколько держать зажигалку в ведешке?Штыки в ножнах в солярке держал месяц,в ведешке отмачиваю первый раз.С Уважением
У данному випадку з ВД немає потреби гратись - закинули в гарячу лимонку на 10-15хв , почистили скребком кухонним і шліфуйте корпус нождачним папером , спочатку р100 , далі 180 , далі поліровка Метал дійсно товстий , не хвилюйтесь щодо корпусу . А от з механізмом треба акуратно - мусите злегка бормашинкою розвальцювати штифтик на якому приклепане коліщатко , виштовхнути його легенькими ударами , вийняти коліщатко , закинути його в концентровану лимонну кислоту поки всі окисли не зійдуть , далі дивитесь : якщо насічка збережена то приклепуєте назад , якщо ні то треба відновити алмазним кругом на бормашинці. Щодо системи кременю : коли виймете інсерт з корпусу подивіться знизу чи механізм з коліщатком бува не вкпучується на різьбі в корпус , якщо так то мусово розкрутити , почистити все , ну як вже казав камрад треба акуратно викрутити гвинт подачі кременю . Якщо пружинка збережена всередині то добре , якщо ні то не проблема - як пружинку так і кремінь і навіть коліщатко можна взяти з одноразової кремнієвої запальнички( пружинок зазвичай треба дві з‘єднані) Коліщатка підуть не всі - тільки суцільні а не виті з проволки (як на запальничках бік деяких) - зубилом відбиваєте алюмінієві вставки по бокам і виймаєте сталеве коліщатко всередині Але може вам вдастся і старе зберігти коліщатко Вату беріть хірургічну (я беру з стоматологічних валиків , а так вона є в тампонах жіночих ) вона краще тримає бензин . Фітіль можете самі сплести (ввечері скину відео як , в інтернеті є ) або купити на ринку мали б бути до китайських запальничок бензинових , там же і кремені можна купити Фітіль укладати змійкою , поступово накладаючи вату . Вата має бути укладена щільно але не втрамбовано бо погано віддаватиме і вбиратиме бензин Якось так , по ходу задавайте питання якщо виникнуть , з радістю розкажем , я сам реставрацією таких речей займаюсь і камрад ENTREGA теж знайомий бачу з цим ділом , так що чекаєм фото вашої реставрації З повагою
Спасибі.Добре все написали,але є одне но,бормашинки нема в мене, а з лимонкою вже не дружу, після того,як убив знахідку.З Повагою
Знайома історія , колись теж декілька речей зіпсував , поки не навчився гратися з концентрацією і часом витримки , виходять дуже хороші результати , по суті вбити можна будь яким методом чистки , а чому ви надаєте перевагу ? Те що бормашинки нема це звісно погано але не критично - можна взяти шуруповерт і міліметрове свердло , ним акуратно лиш розвальцювати штифтик а далі виштовхнути
Ну вот сьогодні дій Після лежання в ВД40 сьогодні дістав зажигалку,все порозкручував,коліщатко крутиться,вату дістав з неї рідну пропитана вд 40,почистив нею зажигалку,вся кака зійшла,залишилось відкрутити знизу болтик,щоб поставити пружину й камінець.Вату думаю помити в ацетоні й назад ,але не маю змоги купити бензин,маю лише звичайний,й маю ацетон що з самогонки первак що виходить першим.Що порадите?