Колега минулого року брав з "перспективою" (кузовні роботи, трохи ходова і моторна групи) то десь в районі 4000. Взалежності від стану і трохи від року ціни літають.
бачу Ви компетентні в таких темах. Тому питання. Яку машинку для копу можна взяти не надто дорогу і щоб не багато пила. Може Фронтеру, чи трупера якогось? Але крім нив, уазів і волонянок?
Фронтеру!!! Трупер краще по проходимості!!! но якщо коробка здохне ...наврядчи її вдома зроблять!!! там стоїть 4L30E ...в мене на Isuzu Aksiom такаж сама, в Москві її немогли нормально зробити ... з другого разу зробили , але прийшлося відправляти в дойчланд в рестайлінг цент АКПП. Беріть Фронтеру, і з запчастинами набагато простіше чим з Isuzu!!
а може є ще якісь подібні машинки? Там форд експлоуер наприклад чи АРО? Ну так щоб дешево, якісно і мало пального)
може на Ховер , Пегасус, Сафе подивіться. Сафе довга і кліринс високий. на нього і "лебьодку" електричну можна прибабахати, г*вноходи відповідні одіти і вперед!! в східниці одного дядька бачив на Сафе по горі ліз де лісні тягачі ходять.... в кінцевому результаті виліз!!! но як спускатися мав незнаю )))
не буду переконувати ..но коли два колеса в повітрі висять , переключаєш на блокування і як трактор по полі хоть плуг чіпляй))) дуже приемна штуковина!!!
Ну не такий я і компетентний, але Фронтеру точно не бра в би... З цікавого і не дуже дорогого - 1. Toyota Land Cruiser 70 (55, 60) 2. Daihatsu Rocky або Daihatsu Feroza 3. Isuzu MU Решту або тяжкі або по ціні в 2 рази втікають.
ціни ж звичайно. на 1. 23 штуки 1993 роком 2. також дорого 3. вгазагалі немає на авторіа))) Дякую за консультак=цію))
Isuzu це япошкінський військовий завод в основному, є гілка інженерного транспорту і вантажівок , внедорожники вони собі рідко дозволяють робити. в мене ще амортизатори рідні стоять (двоходові), і за весь час тільки датчик вихлопних газів(EGR) згорів , все решта рідне. є велика проблема з запчастинами та комплектуючими... для України Isuzu (рамники)дороге задоволення!!
Старого імпортного джипа не брав би. Хоча сам маю УАЗа,але брав його суто на жорстокий джипінг в гори,а якщо би прийшлось брати універсальнішу машину - в не дуже високі гори,поля,більші відстані по трасі - брав би ниву. По ціні убитого в хлам імпортного можна взяти нивку цілком в нормальному стані . Там і понижуюча,і блокування диференціалів є. Якщо є можливість взяти щось дорожче - тойота або мітсубісі паджеро,старі моделі.
З рук продають, на базарах. За 6-7 можна знайти. Он яка ляля на авторіа- майже наполовину дешевше http://auto.ria.ua/auto_toyota_land_cruiser_70_9547397.html
а цына тоъ лялы ...ууууу.....закосмычна та ще й таким роком)) Буду дальше омегою в караваны бороздити карпати
Ви правильно написали, але при таких поїздках нове авто за рік-два вже не відрізняється від б\у 5-10 років. Хто як їзить... тому чи варто платити більше. А щодо ниви, то взагалі нормальний автомобіль і якщо без фанатизму, то в сегменті ціна- прохідність - якість - напевно виграє!
приэднуюсь до думки!!! нива 5-7$ і потім продасте майже за ті ж самі гроші якщо не вбєте її)) рамник для копу в повному розумінні максимум 5-6$.
якості в ниві немає ніякої. 30 салінблоків, 15 шарових, 17 наконечників.... жуть, помилка автопрому "ВАЗ"и
http://auto.ria.ua/auto_opel_frontera_8491303.html саме оптимальне за такі гроші!!! двигло якщо стукане ....найдете від 500-900$ іншого за такі гроші з підсилювачем руля, абс, і тд. не бачу ...не саме останнє машина рамна! не цільнокузовний варіант, як нива. тобто днищем можете погупати по землі)) там одні поперечні балки і защіти двигла карбаса і баку. ...а якщо рук і голови докладете вийде відмінний г*вноход!!! ............ коробка механіка + значний, ведучий задній нерозрізний міст, передній підключається, передня підвіска торсіонна( як у танків))), задня ресорного типу! ............
як варіант ... но за такі гроші до 1990 року не найдеш, і сам патруль важчий! можна і не вилізти без тягача або лебідки, дрова гілки не поможуть)))
також підтримаю, краще нова нива чим купляти за ту саму ціну і ще в нього вкладати-вкладати..................