Ну, так перенимали в рамках покупки лицензии на производство того самого "Форд АА" (ГАЗ АА). Покупался весь завод вместе с полной технологической цепочкой - как позднее ВАЗ. На совершенно законных основаниях. А сам конвейер придумал не Форд а Олдс ("Олдсмобиль"). Форд просто скопировал ("стырил") эту идею и развил. Причём совершенно бесплатно и неофициально, поскольку идея не была запатентована.
З приводу В-29 (Ту-4). Мій батько розповідав, що в часи його студентської молодості (вчився він в КиИГА) розповідали приблизно таку "байку". В післявоєнний час в СРСР не було досить ефективних дальних бомберів. Так от десь таки "дістали" В-29 (по розповідям десь "посадили" і вирішили копіювати один до одного). Так от на перших екземплярах Ту-4 вирізали "люки" (в певних місцях) а потім на закльопках їх "запломбовували" і тільки пізніше зрозуміли, що то бойові пробоїни та накладені на них латки. Також існувала ще одна легенда: як генеральний "копіювальний конструктор", після отриманого наказу копіювати один до одного, узгоджував на досить високому рівні в КПСС які зірки "малювати" на крилах? Дотримуючись наказу "один до одного" потрібно намалювати білі (а це "антісовєтчіна"), намалюєш червоні - це вже не один до одного.