продам занедорго 90 тисч - Дизель-генератор Hyundai трифазний 6,0 кВт (однофазний 2,0 кВт) номінальної потужності. Додаткова система автоматичного запуску ATS. Електростартер із акумулятором у комплекті.
легковим сучасним, тим що црд, турбо, буде зовсім не просто то використовувати. А так кожен може зробити експеримент, берем поліроль для торпедо Плак, пшикаєм з усією відключеною паливною, мотор працює як бензиновий, м'яко і тихо, на тому самому метані, який використано для витіснення хімії в балончику. Тим вже давно користуються притомні мотористи для першого запуску після ремонту двигуна або замість ефіру, що конкретно детонує.
Там є декілька шляхів, домішують у дизель, або подають газ до входу турбочарджера, це все працює на великих двигунах, може невдовзі запхають під капота авто, але мабуть вигідніше одразу робити двигун під газ
що і роблять корейці і не тільки, чисто газові автомобілі, без бензобаку, їх є і у нас багато. Великі дизелі часто двотактні і їх легко доробити під газ. А про вітро, колись бачив яхту з вертикальною вітроустановкою, писали що ефективніше ніж вітрило і легко керувати.
Не зовсім по темі, але саморобна гідроелектростанція https://bzh.life/ua/lyudi/vinnichanin-pobuduvav-vlasnu-mini-ges-na-vipadok-blekautu/
Спілкувався з спецами, які ставлять Категорично не радять В приватне домоволодіння так взагалі Кажуть ДУЖЕ сильний гул Треба дозвіл від сусідів Ніхто не дасть
Біля Очаківа, їхали на море, побачили, під'їхали якомога ближче-метрів 300-400. Гудить ппц, як літак на холостих. Але то великій був.
Спокійно можна. Вибухонебезпечно при концентрації газу від 4,4 % до 17 % з повітрям, і то в закритому приміщенні, бо на вулиці такого неможливо добитись. В нас на компресорних "союз" "уренгой" час від часу стравлюють газ в повітря, і нічого крім гулу, так там об"єми і тиск, балони відпочивають