значно дорожче і складніше. Особливо передня підвіска. У триколійного апарата свої недоліки, але він все перекриває малою вартістю.
грузики в циліндрику... Для мопедів це придумали чехи, потім в них злямзили японці, в яких чехи таки відсудили відступні, потім це все в варіантах почали ліпити на де треба, в тому числі в зв'язці з автоматичною двох або більше ступеневою коробкою або варіатором з розсувними шківами, планетарними передачами, нема різниці в принципі роботи, є достатні оберти для розвода грузів з фрікционами, їдем, або косим або пиляєм, нема, стоїм торохтим.
Привіт хлопці. Є питання. Як орієнтувати замки маслоз'ємних кілець поршня? Бо зняв головку, почистив в середині, а щодо орієнтування кілець щось якось туго і думається і гуглиться, інтернет лежить. Стояла пилка без свічки і тд, то мусив чистити бо поналазило сміття, без заміни поршневої, просто треба втулити назад як було.
залежить від конструкції кільця, якщо пружинка і коробчате кільце то через 180 град, якщо з трьох частин, набірне, то два через 180, серединка 90, загальна орієнтація по осям дуже проста, не повинні попадати ніяки замки вздовж і впоперек, все по діагоналям.
Роздуплився сам тільки що. Там по іншому не покласти. Штіфти в канавках з сторони карба, зміщені трохи вліво і вправо, на них повинні зійтись краї кілець. Власне просто гальмую від самопочуття, не обдивився нормально конструкцію.
Есть пилы концерна Квускварна(партнёр,паулан)там вообще одно кольцо.Ставить нужно замком к карбюратору.
Тема, як тема, люди діляться досвідом. Раніше веселіше було, я особисто ось таку тему запиляв...хлопці підтримали як https://reibert.info/threads/segodnja-po-pogode-ehlektriki.1168536/
може хускварна? Фірма клепає садовогородню техніку і ручний інструмент, мотоцикли, швейні машини, зброю. Свої інструменти ще не розбирав, не було потреби, але в каталозі на поршні два кільця. Для двотактних задача щоб замок не попадав в вікна, тому звичайно є штіфти в канавках.
Яку з бюджетних пилок (до 2500) можна взяти? Потрібна зрізати кілька дерев і раз на рік ще щось розпиляти.
На китайських два,на оригинале одно кольцо и штифтов нет.Наберите в Гугл купить поршневую хквускварна.Чтобы убидиться снимите глушитель,заодно и почистите.
ага, подивився, таки одне на фотках. Поки лізти не буду, по перше де я а де то все, дуже далеко, по друге користувався виключно рідними беззольними мастилами, думаю на декілька сезонів без рукоблудства обійдеться. Моделі профі, в металевих корпусах.
Не знаю какие каталоги у вас,даю на асяк случай ссылку на фирменный.https://strument.com.ua/category/zapchasti-dlja-benzopil-husqvarna/
А яка у вас модель?мої улюблені піли -Паулан та Партнер концерну Хускаарна.Але ще ті американські .Доречі сохдал тему тут а курилке по партнеру 370.Він вже у дорозі.На вихідних начну танці із бубном,гадаю тім кому цікаво буде корисно.
Если кому нужна пила спилить пару веток и поставить в сервант чтобы хвастаться гостям,берите электрическую бюджетную.Когда я работал в сервисе Штиль были основные причины задачи в ремонт:дал соседу,долго лежала ,купил масло на базаре,залил биотопливо.Один принес косу- поршень просто прилип к цилиндру.Я долго игрался но таки восстановил.В накладной красным фломастером написал-Не лей дерьмо в бак косы.И что вы думаете прошло два дня,закончился тот бензин который я ему залил и он залил остатки того.Результат-убитая поршневая и притензии,ведь я давал гарантию,что она будет работать как минимум сезон.Клиент оказался ментом с большими звёздами.Мне намекнули,что я должен ему поменять поршневую за свой счёт.Я уволился.
для пиляти всяку мілкоту взяв акумуляторну. І знову не бюджетну. Не дешманьску, якщо правильно. Працює, скотиняка. Тільки ланцюжки досить часто поправляти треба, 4 мм напилком.