Грубо кажучи ця шайтанмашина буде жерти любий сучасний бенз і не крякне, треба лише момент запалення підібрати інший? Детонація в 72 більша чи як?
У дружби наче взагалі 5,5 компресія пишуть Запалення 4.4мм до вмт, щось таке якщо не плутаю. А скільки тоді по новому ставити хз..
там не слух треба, відчути як газ реагує, навантаження сприймає. Двотактний двигун багато чого прощає.
Якщо одна конячка пропаде то все одно повинно вистачити. Якби оберти ше впали то було б взагалі зашибісь, менше гратись з передаточним числом редуктора.Мене не це турбує, а чи довго мотор протягне на іншому бензі. По ідеї час згоряння інший, чи не роздовбе шатун , прогар поршня і тд.
Шатун до речі має шат в сторони, мабуть вже гайки йому, не мертво сидить. Треба глянути що на інших моторах, вибрати самий не вироблений чи шо..
осьовий люфт не страшно, компенсується поршнем, не повинно бути вертикального люфта, прогар, тобто перевищення температури згоряння від занадто пізнього запалювання, перевантажень, детонації.
В ідеалі треба би посадити головку, якщо з'йомна, вирахувавши степінь до 8-10. Інакше міняють поршень на вищий, з круглим днищем.
Зверху вниз наче не коцає, не відчутно, принаймні, а маятник в сторони від осі є. Поршень під кільцями в сажі В деяких моторах кільця в канавках цокотять Роздовбані чи шо..Через отвір вихлопної та карба заглядав, не розбирав ще. Осьо для історії фото, яке дебеле зчеплення, ураловське і дружбівське, лялька а не зчеплення, як у трактора.Поршень такий як і треба під 92й?
Так от і цікаво з приводу запалення, яке стоїть по міткам, і спрацьовує на плоскому поршневі при 4,4мм до вмт, а тут округлий, але теж по міткам запалення, хоча вже менше буде ніж 4,4мм.Це так і треба, чи запалення треба виставляти по тих же рекомендованих 4.4?
кільця я би замінив, явно видно що зношені, заодно осьовий люфт зменьшиться, якщо циліндр чистий то добре, якщо має вертикальні риски то хоча би наждачкою 600 на дерев'яному бруску дрелькою покрутив, трохи їх перекреслити, потім мити а краще прокип'ятити циліндр. Запалювання по міткам, поки що.
Якшо всім на шарка розказувати то хто на сто ходитиме з дружбомопєдами? Не скаже..Ну вірніше скаже, але так шоб нічо не панятно було.
малого об'єму двотактних дизелів не роблять, єдиний виняток авіамоделізм з так званими калільними двигунами, це напівдизель, паливо спеціальне, багатокомпонентне.
Та може взагалі вкину нову поршневу, ще продаються,Ну це в тому випадку якщо реально буду з дружбівського мотора щось ліпити. Цікава гравіцапа, але поки просто прицінююсь, чи варта овчина вичинки
шо ше ніпанятна? Про осьовий люфт шатуна? Два варіанти, забирається або по колінвалу або по поршню, тобто ширина виборки наприклад в поршні під шатун дорівнює товщині шатуна.
подібна робота ніколи не окупається, це хоббі, а воно завжди дороге, більше чи меньше.Хто хрестиком вишиває, хто реактивні точні моделі літаків робить по 100 000 баксів, хто лісапет з трьома різними моторчиками одночасно за три купки баксів....
До речі щодо магнето.. Вирубається дружба через певний час. Це зі слів дядька, розговорились вчора, натяк тонкий прийти попиляти йому)). То виходить перегрів на 92 бензі, бо воно до 85градусів паше, потім глюче, вичитав недавно.
навряд, скоріше катушка нагрівається і хапає міжвиткове. Якщо будь який двигун зупиняється від перегріву, він не провертається вручну деякий час, а ще по любому будуть задири на поршні і циліндрі.