Заздріть хоч не так явно моєму інженерному генію Сім раз відміряй, один раз відріж! А не тяп ляп і "заєць сказав і так сойдьоть" (с), мультик такий ше був. І воопше, ходити корисніше, ніж їздити.Ну то таке..
відразу, якщо ліпити з комплекту, забити на кріплення через резинки до шприх, проходив, знімав три лиски на тормозному барабанчику а до шприх легенько, чисто від осьового зміщення. І то іноді ламало, що заставило навчитись переспицьовувати колесо цілком, з іншою схемою, без тертя одна об одну.
сайт Шурік уа - там купляю дюже дешево всякі причандалля до пило/кос...з роботи не можу кинути пряме посилання...там можна підібрати практично все до пил/кос вплоть до больтиків і гайочок
Не переживайте з цього приводу. Геніїв при житті у всі часи не розуміли, то я вже якось і змирився... Briter ше трохи поніма глибину мого задуму, і то поверхнево, дружба йому не підходить, електровєлік подавай, бенз мол дорогий. А про то шо вона в мене від акумулятора працюватиме то ше не пойняв.
відразу направляю в більш продуктивне русло, аккумуляторна яма ємністю в мегават трохи затяжка для 28 лісапедних коліс, для 20 також, я би починав думати в бік ізотопного джерела живлення, як на супутниках, легке, мале, виробляє одночасно тепло, фари не треба, воділа через день сам буде яскраво світитись, вечорами можна все село освітлювати і ще купа корисностей.
Танковий стартер пневматичний з рота запустить, треба тільки поршні притримувати, бо може відірвати))
В сенсі від дінамки шо на колесо, десь валялась ше союзівська, з неї на магето, а воно магнітами шо на маховику крутитиме вал. Та і воопше, довго розказувать і не на ніч це все бо не заснете. Я і так вже багацько вивалив тему секретів. Бензіновій мафії це не сподобається.
А я дешеве не купую,я купую хороше.Подшипники за 30гр. Ходят в 5раз меньше ,чем за 130.То же и сальники.
Сто років тому, цар збирався їхати на 609 кабанюці у Київ, двоє хлопів з ним, водій та сервисний інженер. Цар перед поїздкою каже хлопам - перевірте тиск у запасному колесі - хаха, напердимо у колесо, як що що. Хахаха. - ну ок. . На зворотньому шляху, у Кременчузі в'їхали у ямину таку, що погнули диск. Колесо стравило за хвилину. Стали, піддомкратили, замінили колесо. Опускають домкрат, цок, сказав диск запаски об асфальт. Цар достав ручний насос, що двума руками качається та шоколадку. Насос - весельчакам, шоколад - собі. Перділи над насосом двоє смільчаків. Та де там. Кабан навантажений навіть з горкою, колесо треба кіл 5 дути, а хто ручним насосом то зробить? Визвали таксі, везти колесо на сто, та зненацька з'ясувалось що у Кременчузі немає цілодобових сто/шиномонтажок. Повіз таксіст світ за очі водія пересмішника, десь у хащах-їбенях зупинився, телефонував, гепав у ворота, кидав у собаку камні, через пів години вийшов майстер, одне око розплющене, друге спить, те що розплющене не розуміє що від нього хочуть та кого бити першим. Врешті решт запустив компресор, накачав колесо. Таксист та водій поїхали до кабана. Приїхали, встановили колесо. Грошей які витратили на цю розвагу було більше ніж командировочних обох весельчаквв-сміхуйочків. Сходило осінне сонце...
до китайських пил/кос йдуть китайські запчастини...і тільки китайські...точно такі як і на базарі тільки вдвічі дешевші...підшипники звичайно можна поставити і SKF а все решту онлі китай https://shurik-ua.com/eshop/parts-chainsaws/?order=name-asc
Если честно, слабо верится.. ибо цена тогда будет выше штиля.. но я чуть отлыгаю от болезни и сьезжу к знакомому крупному ремонтеру и торгашу, узнаю, что и как..