Было и у меня всякое... И подшипник ступицы на пол роняли, и протыкали отвёрткой новый пыльник шруса при установке, и путали местами наконечники рулевых тяг, и закорачивали клемы аккумулятора гаечным ключём, и недоливали масла в коробку (кстати в фирменном сервисе Audi-VW). И прочее, и прочее, и прочее... Хорошо выбирать мастеров, когда есть из кого выбирать (в большом городе, например). Когда выбор ограничен или ты находишся в дороге и поломался, то лучше постоять за плечём у мастера. Тихо, скромно, но за плечом. Не стоит забывать, где мы живём. На одного хорошего, головастого мастера всегда найдётся десять шаромыжников. Так что я, лично, предпочитаю наблюдать за роботой. "Но можно этого и не делать, если вас не интересует результат"© К давно знакомым и классным мастерам это не относится. И, кстати, это касается не только автомобилей, а и, практически, ВСЕГО!!!
От й ж про те, спостерігати й контролювати й всім своїм водіям завжди суворо наказував: авто без догляду на СТО не залишати, крутітся поруч, спостерігайте, але не заважайте, включайте режим невидимки, й контролюйте процес, ні бельмеса не розумієте в техніці - робіть вигляд, що контролюєте...контроль й контроль...нажаль ні про яке "довєріє" говорити у нас не доводиться, бува що й палива рівно на 5 літрів стає меньше в баку...звісно цей постулат щодо контролю не стосується ситуацій, коли на кілька днів заганяється авто...й то набігами намагаюсь бути присутнім...життя навчило не довіряти жодному СТО...самий останній випадок: знімали рейку для діагностики з того ж Рено Мастера, так рульовий накінечник, а саме його палець демонтували з цапфи як? Хто вгадає? правильно, ударами молотком по цапфі в місці отвору для пальця...а те що для того існують спеціальні знімачі...ні...не чули...я мабуть один чув про таке диво й навіть придбав собі й постійно використовую саме такий спосіб демонтажу пальця накінечника з цапфи...
Замена прокладки требует особого внимания,кроме головы необходимо проверять плоскость блока,лекальная линейка и щупы,продувать отверстия под болты,сами болты только новые и затяжка строго по инструкции а не строго на глаз.Везде есть свои правила и их надо соблюдать,написано болты суппорта фиксатором мазать,мажем,написано центральный болт КВ обезжирить и новый затянуть с таким то доворотом,так и делаем и нет проблем.
Ну він же моторист, то про площини блока щось чув й навіть мені розповідав, що типу мені пощастило, що блок й голова рівні, не треба знімати сам двигун, щоб шліфувати блок...а стосовно мазать болт чи знежирити болт...думаю, що більшість просто кладуть болт...мабуть одиниці все роблять суворо по технології...навіть я цим грішу...написаноперед ремонтом відключити акумулятор...так а нашо, й так пройде...й проходить...написано після заміни мастила шайбу-прокладку маслозливної пробки замінити...а нащо? й стара прокладка ще походить...й ходить...вже скільки замін пережила...хоча при заміні комплекту ГРМ болт теж міняю, хоч й старий ще нічого...як новий на вигляд...але там жарти погані з цим, тим більш новий йде в комлекті...
Сьем ударами сбоку цапфы разрешается,как и сьем вилкой,повреждающей пыльник,если шарнир уже изношен,просто нужно уметь,и вместе со сьемником иногда нужно стукнуть,чтоб не сломать сьемник.
Шарнір не зношений був: знімали рейку на діагностику, й наскільки я знаю на фірмових СТО й взагалі в Європі вже давно не гатять молотком по цапфі, щоб зняти рульову тягу...може в мене правда хибна інформація...але поуродовані розклепані цапфи доводилось бачити, тому вірю, що то є хибна практика, можливо пережиток СРСР...я зйомником вилковим знімаю без проблем, й пильник не пошкоджений залишається, єдине, що не приємно - це звук, з яким палець виходить з цапфи під тиском зйомника...ніяк до нього не звикну...
ось, згадав... після покупки автівки, одразу звернувся на фірмове сто замінити грм після заміни, завів авто, доїхав додому, вимкнув запалення - по авто як кувалдой хтось вдарив я до них, вони відморозилися шляхом заміни з.ч. виявилося, що вони відірвали гідроопору двигуна це було фірмове реношне сто
Ну й до слова: на жодному з трьох СТО, куди я звернувся не знають, чому всі нерівності дороги передаються на кермо на моєму Рено Мастер 3 2012 р.в., чому така мегаінформативність керма трапилась? На великих нерівностях може навіть кермо з рук вибити, хоча такого не має бути. По ходовці замінено все. Залишилось передні амортизатори замінити. На одному СТО так й сказали: ну спробуйте сходження колес перевірити або замінити передні амортизатори, може пройде...ох..їти можна...спробуйй 5500 грн витрать "на попробуй", а раптом пройде... Ну на днях заміню передні амотризатори, оригінальні нові вже придбані лежать чекають заміни, разом з новими верхніми опорами...хоча гіпотетично навіть я не уявляю, як амортизатори можуть впливати на інформативність керма...я якийсь період їздив на Мастері з "мертвими" передніми амотрами...так, кузов довго "плигає" на пружинах після кожної ухаби. поки не заспокоїться, й ти плигаєшь по всій кабіні, аж укачувати починало, але колеса кермом не керували, виключно кермо колесами...коротше хз...
Я на свой Трафик "у своих" на разборке взял ГБЦ - "мушка не сидела", чтобы быстрее решить вопрос с ремонтом двигателя. Один фиг пришлось снимать и капиталить голову. Лотерея, и весь вопрос - через какой пробег ты все-равно попадешь на эти же деньги. Детали с разборки такая же лотерея как и покупка б/у автомобиля.
Нужен спец, очень будет здорово если он будет в Киеве или ближайших городах, форумчанин Бритер написал что спросит знакомых, возможно у кого-то ещё есть проверенные толковые мастера.
Гайку нужно оставлять наживленной наполовину,не так страшно.И не затягивать до треска.Смятые от тяжелых молотков,это легким делается.
В Киеве официалы, не все гут. Кий Авто - ламеры, даже ПО нормальное для диагностики отсутствует. От общения с Арма Моторс на Трублаини - совсем иное впечатление, решили по электронике проблему с "мерцающей" неисправностью, с которой все либо отфутболивали, либо так и видел бегущие в глазах разряды нулей, и кормили "завтраками" набивая себе цену. По механике никуда уже не обращаюсь, стараюсь делать (в пределах компетенции) сам.
Есть во всех гидроусилителях такой прикол,жиклер внутри шланга или калиброванное отверстие в болте,которым крепится шланг.Сами шланги дорогие,в среднем триста баксов,если текут их частенько перевальцовывают в фирмах по ремонту гидравлики и забивают на те жиклеры,вот и имеем отдачу на руки.Ремонт стоит до тысячи грн.Переставить жиклер и закрепить муфтой сверху входит в стоимость.
Очень многое от мастеров зависит. В Днепре у официалов есть тоже два мастера, которым авто не отдам потому, что рукожопы.
У меня был клиент из Днепра,долго,я все его уговаривал найти адекватных дома,таки нашел,в гаражах.Видел их работу,все ок.
И еще о мастерах и мастерских.У нас в городе половина сервисов курят бамбук,сидят без работы,другая половина держит очередь и все по записи.Первые долго халтурили и дурили людей,теперь отрыжка.Думаю все знают и в прочих работах подобное,от сантехников до стоматологов.
Ну по хорошому треба масла капнуть в циліндри і перемірять компресію. Зразу покаже клапана чи кольца.
То людина не бачила як в нас на базі ударами молота по вироблені цапфі устраняли люфт в шкворнях на газелі))))