В поиске порядочных СТО

Тема у розділі 'Курилка', створена користувачем ДЧК, 13 гру 2020.

  1. Dron.istorik

    Dron.istorik Leutnant

    Рейтинг:
    3
    Відгуків:
    23
    Лоти
      на продажу:
    0
      продані:
    61
    Повідомлення:
    1.386
    Адреса:
    Простори Приазов'я
    А що таке "мицыка"? - мотоцикл?
     
    1. Панама ЗСУ.
      280 грн.
    2. (в наявності 3 шт.)
      Панама Нато. Оригинал. Размер L. Новая.
      420 грн.
    3. Панама. Бірка відсутня Б.у. Стан на фото. Розмір приблизно на 58
      250 грн.
    4. (в наявності 1 шт.)
      Нова. З захистом шиї. 53-й розмір
      100 грн.
    5. Панама тактическая армейская Boonie Hat Olive подробное описание в лоте № 1 https://reibert.info/thr...
      450 грн.
  2. lex1187

    lex1187 Stabsfeldwebel

    Повідомлення:
    587
    Адреса:
    Сокальщина
    Mitsubishi :D
     
    Boris Pryanikov подобається це.
  3. bigfoot

    bigfoot Oberstleutnant

    Повідомлення:
    3.266
    Адреса:
    Прикарпаття
    Было и у меня всякое...
    И подшипник ступицы на пол роняли, и протыкали отвёрткой новый пыльник шруса при установке, и путали местами наконечники рулевых тяг, и закорачивали клемы аккумулятора гаечным ключём, и недоливали масла в коробку (кстати в фирменном сервисе Audi-VW). И прочее, и прочее, и прочее...
    Хорошо выбирать мастеров, когда есть из кого выбирать (в большом городе, например). Когда выбор ограничен или ты находишся в дороге и поломался, то лучше постоять за плечём у мастера. Тихо, скромно, но за плечом. Не стоит забывать, где мы живём. На одного хорошего, головастого мастера всегда найдётся десять шаромыжников. Так что я, лично, предпочитаю наблюдать за роботой. "Но можно этого и не делать, если вас не интересует результат"©
    К давно знакомым и классным мастерам это не относится. И, кстати, это касается не только автомобилей, а и, практически, ВСЕГО!!!
     
    a_nakoy, yuriv, Ph@ntom та 4 іншим подобається це.
  4. Dron.istorik

    Dron.istorik Leutnant

    Рейтинг:
    3
    Відгуків:
    23
    Лоти
      на продажу:
    0
      продані:
    61
    Повідомлення:
    1.386
    Адреса:
    Простори Приазов'я
    От й ж про те, спостерігати й контролювати й всім своїм водіям завжди суворо наказував: авто без догляду на СТО не залишати, крутітся поруч, спостерігайте, але не заважайте, включайте режим невидимки, й контролюйте процес, ні бельмеса не розумієте в техніці - робіть вигляд, що контролюєте...контроль й контроль...нажаль ні про яке "довєріє" говорити у нас не доводиться, бува що й палива рівно на 5 літрів стає меньше в баку...звісно цей постулат щодо контролю не стосується ситуацій, коли на кілька днів заганяється авто...й то набігами намагаюсь бути присутнім...життя навчило не довіряти жодному СТО...самий останній випадок: знімали рейку для діагностики з того ж Рено Мастера, так рульовий накінечник, а саме його палець демонтували з цапфи як? Хто вгадає? правильно, ударами молотком по цапфі в місці отвору для пальця...а те що для того існують спеціальні знімачі...ні...не чули...я мабуть один чув про таке диво й навіть придбав собі й постійно використовую саме такий спосіб демонтажу пальця накінечника з цапфи...
     
    Ваня-30, lex1187, Joker_1981 та 2 іншим подобається це.
  5. Briter

    Briter Oberleutnant

    Повідомлення:
    1.549
    Адреса:
    Lviv
    Замена прокладки требует особого внимания,кроме головы необходимо проверять плоскость блока,лекальная линейка и щупы,продувать отверстия под болты,сами болты только новые и затяжка строго по инструкции а не строго на глаз.Везде есть свои правила и их надо соблюдать,написано болты суппорта фиксатором мазать,мажем,написано центральный болт КВ обезжирить и новый затянуть с таким то доворотом,так и делаем и нет проблем.
     
    BART28, Joker_1981 та Boris Pryanikov подобається це.
  6. Dron.istorik

    Dron.istorik Leutnant

    Рейтинг:
    3
    Відгуків:
    23
    Лоти
      на продажу:
    0
      продані:
    61
    Повідомлення:
    1.386
    Адреса:
    Простори Приазов'я
    Ну він же моторист, то про площини блока щось чув й навіть мені розповідав, що типу мені пощастило, що блок й голова рівні, не треба знімати сам двигун, щоб шліфувати блок...а стосовно мазать болт чи знежирити болт...думаю, що більшість просто кладуть болт...мабуть одиниці все роблять суворо по технології...навіть я цим грішу...написаноперед ремонтом відключити акумулятор...так а нашо, й так пройде...й проходить...написано після заміни мастила шайбу-прокладку маслозливної пробки замінити...а нащо? й стара прокладка ще походить...й ходить...вже скільки замін пережила...хоча при заміні комплекту ГРМ болт теж міняю, хоч й старий ще нічого...як новий на вигляд...але там жарти погані з цим, тим більш новий йде в комлекті...
     
    Joker_1981, Boris Pryanikov та Briter подобається це.
  7. Briter

    Briter Oberleutnant

    Повідомлення:
    1.549
    Адреса:
    Lviv
    Сьем ударами сбоку цапфы разрешается,как и сьем вилкой,повреждающей пыльник,если шарнир уже изношен,просто нужно уметь,и вместе со сьемником иногда нужно стукнуть,чтоб не сломать сьемник.
     
    Boris Pryanikov подобається це.
  8. Dron.istorik

    Dron.istorik Leutnant

    Рейтинг:
    3
    Відгуків:
    23
    Лоти
      на продажу:
    0
      продані:
    61
    Повідомлення:
    1.386
    Адреса:
    Простори Приазов'я
    Шарнір не зношений був: знімали рейку на діагностику, й наскільки я знаю на фірмових СТО й взагалі в Європі вже давно не гатять молотком по цапфі, щоб зняти рульову тягу...може в мене правда хибна інформація...але поуродовані розклепані цапфи доводилось бачити, тому вірю, що то є хибна практика, можливо пережиток СРСР...я зйомником вилковим знімаю без проблем, й пильник не пошкоджений залишається, єдине, що не приємно - це звук, з яким палець виходить з цапфи під тиском зйомника...ніяк до нього не звикну...
     
    Briter та Joker_1981 подобається це.
  9. Саня ZP.UA

    Саня ZP.UA General-major

    Рейтинг:
    1
    Лоти
      на продажу:
    0
      продані:
    1
    Повідомлення:
    8.640
    Адреса:
    Запоріжжя
    ось, згадав...
    після покупки автівки, одразу звернувся на фірмове сто замінити грм
    після заміни, завів авто, доїхав додому, вимкнув запалення - по авто як кувалдой хтось вдарив
    я до них, вони відморозилися
    шляхом заміни з.ч. виявилося, що вони відірвали гідроопору двигуна

    це було фірмове реношне сто
     
    Останнє редагування: 14 гру 2020
    BART28, Ph@ntom та Briter подобається це.
  10. Dron.istorik

    Dron.istorik Leutnant

    Рейтинг:
    3
    Відгуків:
    23
    Лоти
      на продажу:
    0
      продані:
    61
    Повідомлення:
    1.386
    Адреса:
    Простори Приазов'я
    Ну й до слова: на жодному з трьох СТО, куди я звернувся не знають, чому всі нерівності дороги передаються на кермо на моєму Рено Мастер 3 2012 р.в., чому така мегаінформативність керма трапилась? На великих нерівностях може навіть кермо з рук вибити, хоча такого не має бути. По ходовці замінено все. Залишилось передні амортизатори замінити. На одному СТО так й сказали: ну спробуйте сходження колес перевірити або замінити передні амортизатори, може пройде...ох..їти можна...спробуйй 5500 грн витрать "на попробуй", а раптом пройде... Ну на днях заміню передні амотризатори, оригінальні нові вже придбані лежать чекають заміни, разом з новими верхніми опорами...хоча гіпотетично навіть я не уявляю, як амортизатори можуть впливати на інформативність керма...я якийсь період їздив на Мастері з "мертвими" передніми амотрами...так, кузов довго "плигає" на пружинах після кожної ухаби. поки не заспокоїться, й ти плигаєшь по всій кабіні, аж укачувати починало, але колеса кермом не керували, виключно кермо колесами...коротше хз...
     
  11. Старий Похабич

    Старий Похабич Moderator

    Рейтинг:
    2
    Відгуків:
    5
    Лоти
      на продажу:
    0
      продані:
    10
    Повідомлення:
    7.446
    Адреса:
    Бишівська Хунта
    Поганою новиною діляться 40 чоловік, гарною 5. Це офіційна статистика.
     
    yuriv, Ph@ntom, Дід Змій та 2 іншим подобається це.
  12. Дід Змій

    Дід Змій Leutnant

    Рейтинг:
    1
    Відгуків:
    1
    Лоти
      на продажу:
    0
      продані:
    2
    Повідомлення:
    1.082
    Адреса:
    Київ
    Я на свой Трафик "у своих" на разборке взял ГБЦ - "мушка не сидела", чтобы быстрее решить вопрос с ремонтом двигателя. Один фиг пришлось снимать и капиталить голову. Лотерея, и весь вопрос - через какой пробег ты все-равно попадешь на эти же деньги.
    Детали с разборки такая же лотерея как и покупка б/у автомобиля.
     
    BART28, Dron.istorik, Старий Похабич та 3 іншим подобається це.
  13. Дід Змій

    Дід Змій Leutnant

    Рейтинг:
    1
    Відгуків:
    1
    Лоти
      на продажу:
    0
      продані:
    2
    Повідомлення:
    1.082
    Адреса:
    Київ
    При проблемах с клапанами тоже компрессия будет не ахти. Нужно проверить клапана и головку.
     
    Briter подобається це.
  14. ДЧК

    ДЧК Feldwebel

    Рейтинг:
    2
    Відгуків:
    2
    Лоти
      на продажу:
    0
      продані:
    5
    Повідомлення:
    689
    Адреса:
    Ірпінь
    Нужен спец, очень будет здорово если он будет в Киеве или ближайших городах, форумчанин Бритер написал что спросит знакомых, возможно у кого-то ещё есть проверенные толковые мастера.
     
    Rastaarheolog та Briter подобається це.
  15. Briter

    Briter Oberleutnant

    Повідомлення:
    1.549
    Адреса:
    Lviv
    Гайку нужно оставлять наживленной наполовину,не так страшно.И не затягивать до треска.Смятые от тяжелых молотков,это легким делается.
     
    Boris Pryanikov подобається це.
  16. Дід Змій

    Дід Змій Leutnant

    Рейтинг:
    1
    Відгуків:
    1
    Лоти
      на продажу:
    0
      продані:
    2
    Повідомлення:
    1.082
    Адреса:
    Київ
    В Киеве официалы, не все гут. Кий Авто - ламеры, даже ПО нормальное для диагностики отсутствует.
    От общения с Арма Моторс на Трублаини - совсем иное впечатление, решили по электронике проблему с "мерцающей" неисправностью, с которой все либо отфутболивали, либо так и видел бегущие в глазах разряды нулей, и кормили "завтраками" набивая себе цену.
    По механике никуда уже не обращаюсь, стараюсь делать (в пределах компетенции) сам.
     
    BART28, Dron.istorik, Ph@ntom та 3 іншим подобається це.
  17. Briter

    Briter Oberleutnant

    Повідомлення:
    1.549
    Адреса:
    Lviv
    Есть во всех гидроусилителях такой прикол,жиклер внутри шланга или калиброванное отверстие в болте,которым крепится шланг.Сами шланги дорогие,в среднем триста баксов,если текут их частенько перевальцовывают в фирмах по ремонту гидравлики и забивают на те жиклеры,вот и имеем отдачу на руки.Ремонт стоит до тысячи грн.Переставить жиклер и закрепить муфтой сверху входит в стоимость.
     
    Boris Pryanikov подобається це.
  18. Joker_1981

    Joker_1981 Oberstleutnant Клуб взаимопомощи

    Рейтинг:
    6
    Відгуків:
    887
    Лоти
      на продажу:
    0
      продані:
    1.808
    Повідомлення:
    5.411
    Адреса:
    Днепр, Украина
    Очень многое от мастеров зависит.
    В Днепре у официалов есть тоже два мастера, которым авто не отдам потому, что рукожопы.
     
    BART28, Ph@ntom, Boris Pryanikov та 2 іншим подобається це.
  19. Briter

    Briter Oberleutnant

    Повідомлення:
    1.549
    Адреса:
    Lviv
    У меня был клиент из Днепра,долго,я все его уговаривал найти адекватных дома,таки нашел,в гаражах.Видел их работу,все ок.
     
    Boris Pryanikov, Дід Змій та Joker_1981 подобається це.
  20. Briter

    Briter Oberleutnant

    Повідомлення:
    1.549
    Адреса:
    Lviv
    И еще о мастерах и мастерских.У нас в городе половина сервисов курят бамбук,сидят без работы,другая половина держит очередь и все по записи.Первые долго халтурили и дурили людей,теперь отрыжка.Думаю все знают и в прочих работах подобное,от сантехников до стоматологов.
     
    Николаша, Joker_1981, yuriv та 3 іншим подобається це.
  21. ДЧК

    ДЧК Feldwebel

    Рейтинг:
    2
    Відгуків:
    2
    Лоти
      на продажу:
    0
      продані:
    5
    Повідомлення:
    689
    Адреса:
    Ірпінь
    Справедливо, обидно если попадёшь под раздачу когда ребята только в процессе халтуры.
     
    Rastaarheolog та Briter подобається це.
  22. Старий Похабич

    Старий Похабич Moderator

    Рейтинг:
    2
    Відгуків:
    5
    Лоти
      на продажу:
    0
      продані:
    10
    Повідомлення:
    7.446
    Адреса:
    Бишівська Хунта
    Ну по хорошому треба масла капнуть в циліндри і перемірять компресію. Зразу покаже клапана чи кольца.
     
    Briter подобається це.
  23. Старий Похабич

    Старий Похабич Moderator

    Рейтинг:
    2
    Відгуків:
    5
    Лоти
      на продажу:
    0
      продані:
    10
    Повідомлення:
    7.446
    Адреса:
    Бишівська Хунта
    То людина не бачила як в нас на базі ударами молота по вироблені цапфі устраняли люфт в шкворнях на газелі))))
     
    BART28, Topaz81 та Briter подобається це.
  24. Старий Похабич

    Старий Похабич Moderator

    Рейтинг:
    2
    Відгуків:
    5
    Лоти
      на продажу:
    0
      продані:
    10
    Повідомлення:
    7.446
    Адреса:
    Бишівська Хунта
    Так ви знайшли місце утєчки мастила?
     
    BART28 та a_nakoy подобається це.
  25. ДЧК

    ДЧК Feldwebel

    Рейтинг:
    2
    Відгуків:
    2
    Лоти
      на продажу:
    0
      продані:
    5
    Повідомлення:
    689
    Адреса:
    Ірпінь
    Вот сегодня камрад Бритер написал номер для связи, начну процесс
     
    Rastaarheolog, ЛюбительПива, Joker_1981 та 3 іншим подобається це.