Топп Ерих

Тема у розділі 'Персоналі', створена користувачем Мирон Тарнавський, 24 лют 2007.

  1. Мирон Тарнавський

    Мирон Тарнавський Stabsfeldwebel

    Рейтинг:
    2
    Відгуків:
    8
    Лоти
      на продажу:
    0
      продані:
    15
    Повідомлення:
    2.643
    Адреса:
    Україна
    Фрегаттенкапітан Kriegsmarine. Офіцер-підводник. Третій ас-підводник. Командир підводних човнів U-57 (Тип ІІ-С); U-552 (Тип VІІ-С); U-3010 (Тип ХХІ); U-2513 (Тип ХХІ). Командувач 27-ої флотилії підводних човнів.

    Народився 02.07.1914 р. в Ганновері.
    В 1934 р. розпочав військово-морську кар’єру.
    01.07.1935 р. отримав звання фенріха цур зее.
    01.04.1937 р. підвищений в званні до лейтенанта цур зее.
    Службу ніс на легкому крейсері «Karlsruhe».
    В жовтні 1937 р. був переведений до підводного флоту, де наступного року став вахтовим офіцером на підводному човні U-46.
    В листопаді 1938 р. призначений першим помічником командира підводного човна U-46 капітан-лейтенанта Герберта Золєра.
    05.06.1940 р. в званні оберлейтенанта цур зее отримав у своє командування підводний човен U-57 (Тип ІІ-С), який був закладений 14.09.1937 р. на верфі «Deutschewerke A.G.» в Кілі, і спущений на воду 29.12.1938 р. На момент призначення Топпа командиром, U-57 вже перебував (з 01.01.1940 р.) в складі 1-ої флотилії підводних човнів під командуванням корветтенкапітана Ганса Екермана.
    На U-57 Топп успішно діяв в основному на транспортних комунікаціях в Атлантиці, затопивши шість кораблів загальною водотонажністю в 36862 т. Однак були і передесмертні проблеми.
    Наприклад по закінченню важкого походу, в якому його човен після невдалої атаки проти англійського судна «Keramic» водотонажністю 6 000 т піддався нападу англійського літака, отримав пошкодження і змушений був залягти на грунт. З усуненням неполадок човен всплив, згодом атакував і затопив один з транспортів конвоя союзників. Під час атаки, в свою чергу, U-57 піддався атаці двох есмінців, які скинули на нього декілька десятків глибинних бомб. Човен знову отримав пошкодження, і знову змушений був залягти на грунт. Пролежавши на грунті більше суток, та дочекавшись, коли есмінці поплили вслід за конвоєм, U-57 всплив і відправився на базу.
    По дорозі на базу, Топп знову зустрів конвой, який вирішив атакувати. Під час атаки йому вдалось затопити танкер, однак його човен потрапив в переслідування, але зумів відірватися.
    Перед входом на базу, U-57 був атакований англійським літаком, який чергою кулемета завдав десять влучень в легку броню корпуса.
    03.09.1940 р. після важкого другого походу, перед самим входом у військово-морську базу, човен в ідеальних погодніх умовах в гирлі Ельби в Брунсбюттелі (53.53Пн., 09.09Сх.) зіткнувся з норвезьким пароплавом «Rona». Більшості членів екіпажу у тому числі і самому Топпу вдалося врятуватись, загинуло лише шість підводників, а сам човен затонув через п’ятнадцять хвилин після зіткнення.
    Як пізніше писав Топп, це було для нього найважчим уроком, з якого він для себе зробив висновок: «Розслаблятися неможна ані-на хвилину…» до самого кінця походу, коли швартови будуть подані на пірс.
    15.09.1940 р. здав командування над пошкодженим U-57.
    04.12.1940 р. призначений командиром підводного човна U-552 (Тип VІІ-С), який був закладений 01.12.1939 р. на верфі «Blom und Voss» в Гамбурзі, і спущений на воду в той же час, коли Топп був призначений його командиром. Цього ж дня Топп і U-552 були підпорядковані 7-ій флотилії підводних човнів під командуванням капітан-лейтенанта Герберта Золєра.
    20.06.1941 р. був нагороджений Лицарським хрестом Залізного хреста.
    18.10.1941 р. перебуваючи в одному з походів в Північній Атлантиці, Топп атакував конвой НХ-156. В ході атаки йому вдалось затопити американський есмінець «Reuben James», на якому загинуло приблизно 150 пасажирів та членів екіпажу.
    Його човен, при появі наводив жах, адже він носив на мачті емблему з зображенням червоного диявола, яка і принесла Топпу славу. Саме під цим ім’ям – «Der Roteteufel» («Червоний диявол») Топп став відомим у всій Німеччині і за її межами. Здобувати йому славу також допомагав досвідчений ас-підводник Альбрехт Бранді, який служив деякий час на його човні.
    В кінці 1941 р. Топп вийшов в бойовий похід в найважче плавання в район Азорських островів.
    В березні-квітні 1942 р. під час восьмого бойового походу, Топп затопив вісім кораблів загальною водотонажністю в 45731 т.
    11.04.1942 р. за затоплені кораблі йому було вручено Знак підводника з діамантами а також був нагороджений «Дубовим гіллям» до Лицарського хреста Залізного хреста.
    22.06.1942 р. в Північній Атлантиці Топп на своєму човні навідміну від інших дев’яти командирів в складі «вовчої зграї» єдиний здобув успіх під час атаки на союзницький конвой.
    27.08.1942 р. нагороджений «Мечами» до Лицарського хреста з дубовим гіллям.
    08.09.1942 р. здав командування над U-552, здійснивши десять бойових походів (308 днів плавання), і після цього був призначений інструктором підводного флоту. З цим призначенням, участі в бойових йому не довелось брати.
    З жовтня 1942 р. призначений командувачем 27-ої флотилії підводних човнів, яка була створена в січні 1940 р. в Готенхафені, як тактична навчальна флотилія підводних човнів.
    01.12.1944 р. отримав звання фрегаттенкапітана (капітана ІІІ рангу).
    В березні 1945 р. йому одному з перших випала нагода випробувати найновіший підводний човен ХХІ серії – U-3010.
    23.03.1945 р. призначений командиром підводного човна U-3010, який був закладений 13.07.1944 р. на верфі «A.G. Weser» в Бремені, і спущений на воду 11.11.1944 р. На момент призначення Топпа командиром, U-3010 вже перебував (з 11.11.1944 р.) в складі 4-ої флотилії підводних човнів під командуванням фрегаттенкапітана Гайнца Фішера.
    26.04.1945 р. здав командування над U-3010, не здійснивши жодного бойового походу.
    27.04.1945 р. став командиром підводного човна U-2513 (Тип ХХІ), який був закладений 19.07.1944 р. на верфі «Blom und Voss» в Гамбурзі, і спущений на воду 12.10.1944 р. На момент призначення Топпа командиром, U-2513 вже перебував (з 01.04.1945 р.) в складі 11-ої флотилії підводних човнів під командуванням фрегаттенкапітана Генріха Лємана-Віллєнброка.
    01.05.1945 р. в останні дні війни, коли вже найбільша частина командирів підводних човнів з екіпажами почала здаватися і топити свої човни, у складі ескората, Топп вирушив в останнє бойове патрулювання другої світової війни.
    07.05.1945 р. він отримав наказ не топити U-2513 і не пошкоджувати її.
    08.05.1945 р. зняв військовий прапор підводного флоту рейху, і приготувався знищувати все що залишилося на підводному човні, де на наступний день він випустив по ніякій цілі торпеди, знищив документи і найновішу апаратуру для підводного плавання. З щоденника Еріха Топпа: «8 травня. Прапор спущений. 9 травня. Всі торпеди затоплені. Знищена вся найновіша апаратура, таємні документи. 10 травня. Вказані точні кордони району, в межах яких дозволено знаходитись підводним човнам…»
    09.05.1945 р. Топп і його екіпаж здалися в полон біля берегів Хортена поблизу Ослофьорда (Норвегія).
    28.05.1945 р. був переведений в Осло (Норвегія) і відправлений в табір Крагере для військовополонених.
    За весь час військових подій, Топп затопив тридцять шість кораблів загальною водотонажністю в 198617 т, і пошкодив чотири корабля загальною водотонажністю в 32317 т ставши третім серед найбільш результативних асів підводної війни в Німеччині.
    Після війни служив в риболовному флоті.
    В 1958 р. вступив на службу до ВМС ФРН, де на протязі чотирьох років перебував у США, в якості члена Воєнного комітету NATO.
    01.10.1966 р. отримав звання контр-адмірала.
    В грудні 1969 р. пішов у відставку.
    Був нагороджений Великим Федеральним хрестом за заслуги.
    З 1970 по 1984 рр. працював консультантом на німецьких суднобудівних верфях.
    Помер після 1989 р.
     
  2. Цікаві лоти

    1. В гарному стані, без сколів та тріщин, лише сліди використання. Гарне підгоазурне тавро. Столові при...
      1190 грн.
    2. В чудовому колекційному стані. Без скоїв та тріщин. Чітке тавро, у тому числі клеймо партії в тісті...
      2750 грн.
    3. Немецкая керамическая кружка 0,3л в хорошем состоянии
      1300 грн.
    4. Все, як на фото. В гарному колекційному стані. Клеймо підглазурне від відомого у Рейху виробника. Фі...
      1900 грн.
    5. В гарному стані, без явних сколів та тріщин. Присутні сліди використання. Цікаве ранішнє клеймо орла...
      2550 грн.
  3. Мирон Тарнавський

    Мирон Тарнавський Stabsfeldwebel

    Рейтинг:
    2
    Відгуків:
    8
    Лоти
      на продажу:
    0
      продані:
    15
    Повідомлення:
    2.643
    Адреса:
    Україна
    Топп Ерих
     

    Images:

    Новый рисунок (4).jpg
  4. PVV

    PVV Oberleutnant

    Повідомлення:
    1.839
    Адреса:
    Владивосток
  5. Мирон Тарнавський

    Мирон Тарнавський Stabsfeldwebel

    Рейтинг:
    2
    Відгуків:
    8
    Лоти
      на продажу:
    0
      продані:
    15
    Повідомлення:
    2.643
    Адреса:
    Україна
    Спасибо за инфо, я даже и не понял и почему я етого не указал, хотя и знал про етот сайт, еще раз спасибо
     
  6. KaZet

    KaZet Obergefreiter

    Повідомлення:
    759
    Адреса:
    Москва
    Эрих Топп умер 26.12.2005.
     
  7. PVV

    PVV Oberleutnant

    Повідомлення:
    1.839
    Адреса:
    Владивосток
  8. U 405

    U 405 Gefreiter

    Повідомлення:
    115
    Адреса:
    Russia
    Топп был у берегов США один раз и район его операционной зоны был далеко от Нью Йорка.
     
  9. PVV

    PVV Oberleutnant

    Повідомлення:
    1.839
    Адреса:
    Владивосток
    В апреле 1942г. субмарина "U-552" под командованием Топпа несла боевую вахту у мыса Лукаут, неподалеку от Филадельфии. Ночь выдалась темной. Тем более странным казалось яркое свечение водной глади - море сильно фосфоресцировало. Неожиданно на подлодке стал слышен нарастающий шум винтов большого судна. Субмарина всплыла. Точно на траверзе командир лодки разглядел танкер водоизмещением около 8000 тонн. По команде Топпа "U-552" тут же начала выходить на позицию для атаки, оставляя за собой сверкающий кильватерный след. Топп спешил: наверняка на танкере уже заметили маневры лодки, которая темным пятном выделялась на поверхности моря. Первая же торпеда поразила цель. После гулкого взрыва в небо взвился громадный столб воды, танкер окутали клубы дыма. Но когда дым развеялся, Топп с удивлением обнаружил, что судно продолжает идти прежним курсом. Просто непостижимо - на танкере даже не возникло пожара! Неудача лишь подстегнула Топпа. Однако при каждой попытке нанести новый торпедный удар танкер своевременно отворачивал в сторону, мешая субмарине выйти на нужный курсовой угол. "U-552" продолжала преследование танкера, пока у команды американского судна не сдали нервы. И вот уже весь экипаж танкера - в шлюпках, которые виновато ходят кругами вокруг застопорившего ход судна, очевидно, не решаясь бросить его в море. "Идеальный момент для атаки",- решает Топп. Через несколько минут к цели устремилась вторая торпеда. На этот раз танкер, груженный мазутом, вспыхнул мгновенно. Жутким зеленым пламенем начало гореть море вокруг танкера. Огненные языки лизали одинокие шлюпки, пламя подползало к корме субмарины. Не дожидаясь финала, Топп вывел свою лодку из зоны горящего мазута...
    (Косвенное подтверждение правда )
    http://www.peoples.ru/military/navy_fleet/erich_topp/
     
  10. PVV

    PVV Oberleutnant

    Повідомлення:
    1.839
    Адреса:
    Владивосток
    07.03.1942 - 27.04.1942
    Ninth Sailing - active patrol
    U-552 departed under Erich Topp from St. Nazaire on 7th Mar 1942 for operations off the US East coast and arrived back at St. Nazaire over seven weeks later on 27th Apr 1942.
    Erich Topp hit seven ships on this patrol.
    On 25th Mar 1942 he sank the Dutch 6,256 ton Ocana.
    On 3rd Apr 1942 he sank the American 2,438 ton David H Atwater.
    On 5th Apr 1942 he sank the American 7,953 ton Byron D Benson.
    On 7th Apr 1942 he sank the British 7,138 ton British Splendour.
    On 7th Apr 1942 he sank the Norwegian 7,866 ton Lancing.
    On 9th Apr 1942 he sank the American 7,137 ton Atlas.
    On 10th Apr 1942 he sank the American 6,943 ton Tamaulipas.
    U-552 sailed on this patrol as part of the 4th wave of Paukenschlag boats.

    + сия карта (в очерёдности показаны места побед (нет 3-го апреля))
     

    Images:

    Capture-2.jpg
  11. U 405

    U 405 Gefreiter

    Повідомлення:
    115
    Адреса:
    Russia
    Координаты атаки "Дэвида А. Этвоутера" 36°15.00 и 75°42.00 W
    Это рядом с устьем реки Чинконтегу , в 6 милях от него. Вирджиния.

    Благодарю за информацию. С исследованиями команды Кока я знаком.
    Только данные кадры все одно к Топпу отношения не имеют. Его ПЛ проходила те места гораздо мористее, ночью и судов там никаких не топила. Да и оператора на лодке в том походе не было.:)
     
  12. PVV

    PVV Oberleutnant

    Повідомлення:
    1.839
    Адреса:
    Владивосток
    Буду искать вахтенный журнал U-552 ...:)
    Ведь кто-то это снял ...
     
  13. PVV

    PVV Oberleutnant

    Повідомлення:
    1.839
    Адреса:
    Владивосток
    P.S.
    Это мог быть и Reinhard Hardegen (U-123) ...
    мог быть в Нью-Йорке в январе 1942 ...
    попытаюсь найти " виновника " видео !
     
  14. Мирон Тарнавський

    Мирон Тарнавський Stabsfeldwebel

    Рейтинг:
    2
    Відгуків:
    8
    Лоти
      на продажу:
    0
      продані:
    15
    Повідомлення:
    2.643
    Адреса:
    Україна
    Ето еще нужно подумать
     
  15. PVV

    PVV Oberleutnant

    Повідомлення:
    1.839
    Адреса:
    Владивосток
    After midnight, Hardegen spotted the Norness, a 9,600-ton Norwegian tanker, and split her apart with three torpedoes. He continued to New York and submerged at sunrise in the harbor. U-123 spent the day on the bottom, ninety feet down in the mud. The New York Times was still on the street with a headline now shouting “tanker torpedoed 60 miles off long island,” when Hardegen surfaced after dark, awed by the dome of white light rising almost religiously into the black sky above Manhattan. He knew the moment was profound. “We were the first to be here, and for the first time in this war a German soldier looked out upon the coast of the U.S.A.,” he said.
    Later that night, during an icy nor’easter, he torpedoed the 6,800-ton British tanker Coimbra, whose 80,000 barrels of oil exploded in a giant fireball, killing thirty-six. Witnesses saw flames from the beach at Southampton. Admiral Andrews told the press that the navy knew nothing about it, which was almost the truth. His feeble fleet was grasping at the wisps and ghosts of ocean spray in its lame attempt to find U-123

    http://www.amazon.com/At-All-Costs-Crippled-American/dp/product-description/1400063183

    Что-то здесь про Манхэттен и Хардегена (U-123)
     
  16. Joachim Peiper

    Joachim Peiper Stabsgefreiter

    Повідомлення:
    2.269
    Адреса:
    Inkerinmaa
    Эрих Топп(или как правильно) был главным консультантом америк. комп. игры-Silent Hunter(Молчаливый охотник)(во всяком случае они так пишут)
    P.S. Пардон что не в"тему".
     
  17. U 405

    U 405 Gefreiter

    Повідомлення:
    115
    Адреса:
    Russia
    Уважаемый PVV.

    По интересующей Вас теме в первом номере журнала "Флотомастер" за этот год опубликована статья, как раз об этом походе U 552. Возможно она будет Вам полезна, так как содержит подробности деятельности Топпа в его единственном походе к берегам США.

    Что же касается присутствия оператора на немецких ПЛ, то Хардеген действительно имел на борту фотографа ведомства пропаганды Алвина Толле, который был тяжелоранен во время потопления танкера Culebra 25 января, когда на мостике ПЛ разорвало флак. Однако когда Хардеген был у Нью Йорка была ночь и для сьемки было слишком темно, а распиаренные немецкой пропагандой фото Нью Йорка с борта U 123 оказались фальшивкой. Указанная Вами ссылка на видео скорее всего просто обыкновенный кусок из документального фильма, то бишь просто смонтированный кусок. Возможно на нем показано горящее судно "Санта Элиза", на котором возник пожар после столкновения с другим судном 17 января 1942 года. Тогда на нем пожар бушевал 6 часов, но оно смогло дойти до Нью Йорка.

    Что касается Топпа, то еще раз повторюсь, что он в том походе никаких операторов наборту не имел.

    P.S.
    Старайтесь выбирать более компетентные источники.

    "В апреле 1942г. субмарина "U-552" под командованием Топпа несла боевую вахту у мыса Лукаут, неподалеку от Филадельфии. Ночь выдалась темной. Тем более странным казалось яркое свечение водной глади - море сильно фосфоресцировало. Неожиданно на подлодке стал слышен нарастающий шум винтов большого судна. Субмарина всплыла. Точно на траверзе командир лодки разглядел танкер водоизмещением около 8000 тонн. По команде Топпа "U-552" тут же начала выходить на позицию для атаки, оставляя за собой сверкающий кильватерный след. Топп спешил: наверняка на танкере уже заметили маневры лодки, которая темным пятном выделялась на поверхности моря. Первая же торпеда поразила цель. После гулкого взрыва в небо взвился громадный столб воды, танкер окутали клубы дыма. Но когда дым развеялся, Топп с удивлением обнаружил, что судно продолжает идти прежним курсом. Просто непостижимо - на танкере даже не возникло пожара! Неудача лишь подстегнула Топпа. Однако при каждой попытке нанести новый торпедный удар танкер своевременно отворачивал в сторону, мешая субмарине выйти на нужный курсовой угол. "U-552" продолжала преследование танкера, пока у команды американского судна не сдали нервы. И вот уже весь экипаж танкера - в шлюпках, которые виновато ходят кругами вокруг застопорившего ход судна, очевидно, не решаясь бросить его в море. "Идеальный момент для атаки",- решает Топп. Через несколько минут к цели устремилась вторая торпеда. На этот раз танкер, груженный мазутом, вспыхнул мгновенно. Жутким зеленым пламенем начало гореть море вокруг танкера. Огненные языки лизали одинокие шлюпки, пламя подползало к корме субмарины. Не дожидаясь финала, Топп вывел свою лодку из зоны горящего мазута..." (с)

    Все это немного отдает конкретным не знанием авторов этой статьи географии и подробностей потопления этого танкера. Если Вы посмотрите
    на карту, то убедитесь, что данный мыс находиться явно не рядом с Филадельфией. В описании же гибели такнера бреда достаточно. Данный
    танкер, а именно американский танкер "Атлас" имел набортуне груз мазута, а вез бензин. Пожар действительно невозник после первого попадания торпеды, но капитан приказал покинуть судно сразу же после него, ибо "танкер своевременно отворачивал в сторону, мешая субмарине выйти на нужный курсовой угол" полная ерунда. На танкере понимали, что вторая торпеда отправит их всех в страну вечной охоты, поэтому спустили шлюпки сразу.
    Ищите "ФМ" и вышеуказанную статью. Там данны подробности всех атак
    Топпа в том походе.

    С уважением.
     
  18. PVV

    PVV Oberleutnant

    Повідомлення:
    1.839
    Адреса:
    Владивосток
    Всё предельно ясно и агументировано !
    Не понятно : если U-123 была в Нью-Йорке , то что мешало снять
    (хоть и ночью) данный сюжет ?
    Обязательно иметь на борту " оператора " , что-бы сделать это ?
    Кинокамера на то время не такая редкая вещь.

    Послушать - бы ещё это интервью.
    http://www.sharkhunters.com/tapeh52.htm
     
  19. U 405

    U 405 Gefreiter

    Повідомлення:
    115
    Адреса:
    Russia
    Хардеген не всплывал днем на поверхность, следуя тактике "ночного охотника".

    Что касается интервью, то не вижу особых проблем.
    Идите и слушайте:
    http://www.uboat.net/men/interviews/hardegen.htm

    Он там как раз о Нью Йорке говорит.
     
  20. Joachim Peiper

    Joachim Peiper Stabsgefreiter

    Повідомлення:
    2.269
    Адреса:
    Inkerinmaa
    Одна проблема есть, как быть, если не владеешь англ. языком, или плохо его знаешь( только не надо шуток, плиз)? Может есть альтернатива этому сайту, не знаете ли?
     
  21. U 405

    U 405 Gefreiter

    Повідомлення:
    115
    Адреса:
    Russia



    Альтернативы этому сайту есть на испанском, немецком.
    На русском разумеется нет. Используемый Гудмундуром английский весьма прост даже эл. переводчика. Еслине знаете язык, то используйте ПРОМТ.
     
  22. Joachim Peiper

    Joachim Peiper Stabsgefreiter

    Повідомлення:
    2.269
    Адреса:
    Inkerinmaa
    Окей попробуем.
     
  23. Joachim Peiper

    Joachim Peiper Stabsgefreiter

    Повідомлення:
    2.269
    Адреса:
    Inkerinmaa
    НЕ кто не знанет, состав экипажа U-552?
     
  24. U 405

    U 405 Gefreiter

    Повідомлення:
    115
    Адреса:
    Russia
    Apel Hans: MtrOGfr U-552
    Arnold Walter: FkOGfr U-552
    Babel Hans: MtrOGfr U-552
    Bauckhage Hans: U-552. U-267
    Bauer Arthur: OMaschMt(Diesel) U-552
    Baukhage Hans: MaschMt(controlroom) U-552

    Baur Gцtz: KpLt 01.08.1917 U-552. 1WO.05.41-10.41. U-660. Cdr.08.01.42-12.11.42. pow. Camp.184. Pow.No.59933
    birthplace Shanghai, China. serial/entry Class of 1935

    Berke: OBtsm U-552
    Beyer: MtrOGfr U-552
    Boch: StrmMt U-552
    Bцhling Hermann: OMasch U-552

    Brandi Albrecht: FKpt 20.06.1914-06.01.1966, U-552. training 12.41-01.42. U-617. Cdr.09.04.42-12.09.43. U-380. Cdr.12.43-11.03.44. U-967. Cdr.04.44-01.07.44 birthplace Dortmund serial/entry Class 0f 1935.
    awards Knights Cross 21.01.43. Oak Leaves 11.04.43. Swords 09.05.44. Diamonds 24.11.44.

    Brummer: FkGfr U-552
    Brunswick: MtrOGfr U-552
    Claussen Hannes: OBtsMt U-552

    Dabelow Gerhard: Lt.z.S U-552. Fahnr. U-965
    serial/entry Class of X/1941

    Degen Horst: KpLt 19.07.1913, U-552. training.03.41-05.41. U-701. Cdr.16.07.41-07.07.42. pow birthplace Mьnster, Westphalia
    serial/entry Class of 1933.

    Folkers Johann: MtrOGfr U-552

    Freyberg-Eisenberg von Walter: KpLt 05.11.1915-08.10.1943, U-552. 1WO.(12.40-06.41) U-52. Cdr.(07.41-01.42) U-610+ Cdr.(02.42-10.43)
    birthplace Geisenheim,lost N.Atlantic, serial/entry Crew of 1935

    Gante Willi: MaschOGfr.(Controlroom) U-552
    Gehrmann: BtsMt(No.3) U-552
    Gerhardi: cook U-552
    Gьtschow Bernhard: BtsMt(No.3) U-552
    Hartmann Wilhelm: MaschMt(E) U-552
    Heinz: MtrOGfr U-552
    Hellmann: MaschMt U-552

    Hertin Willi: KpLt 11.09.1914-00.03.1943, U-552. (06.42-08.42) U-647+ Cdr.(11.42-08.43) missing, birthplace Westphalia, lost E.of Shetlands
    serial/entry Crew of 1935

    Hieggelke Fritz: Fahnr.z.S U-552

    Janz Helmut: OMasch 21.02.1914-11.08.1943, U-57. U-552. U-468+
    lost near Bathurst, awards DKiG.08.05.44.

    Jeschonek Walter: OMaschMt U-552
    Jordon Horst: OMaschMt U-552
    Kaiser Hans: U-552
    Kasprzak: MtrOGfr U-552
    Kiepert Helmut: OLt.ing U-504. U-552
    Kilimann Willi: Btsm(Nr.3) U-552

    Kimmelmann Walter: OLt.z.S 23.08.1922, U-552. WO.(08.41-02.42) U-431. 2WO.(08.42-07.43) 1WO.(08.43-09.43) U-139. Cdr.(07.44-05.45)
    birthplace Bruck, serial/entry Crew of X/1940

    Klein Hubert: OStrm U-552. 3WO

    Klug Werner: OLt.z.S 15.01.1920, U-69. WO.(02.41-04.41) U-552. WO.(10.41-06.43) U-794. Cdr.(11.43-08.44) U-1406. Cdr.(02.45-05.45)
    birthplace Stettin, serial/entry Crew of 1939a

    Koitschka Siegfried: KpLt 06.08.1917, U-552. 2WO.(14.40-12.41) U-7. Cdr.(01.42-10.42) U-616. Cdr.(10.42-05.44) pow, birthplace Siebitz,
    serial/entry Crew of 1937a, awards Knights Cross.27.01.44.

    Kopp Walter: Lt.z.S U-641. U-552. U-3006
    Kraus Curt: MaschOGfr(Z) U-552
    Kriegel: MtrOGfr.(cook) U-552
    Kroll Alfred: StObMasch(D) U-552
    Kubitschek: MtrOGfr U-552

    Kьhl Peter: OLt.z.S 19.10.1922-05.12.1989, U-552. WO.(1942) U-565. 2WO.(08.43-12.43) 1WO.(12.43-03.44) U-57. Cdr.(08.44-05.45)
    birthplace Lunden, serial/entry Crew of 1/1941

    Kьhn Hans: OMasch U-552
    Lasch: MechOGfr U-552
    Lauterbach: FkMt U-552
    Lehmann Emil: OMaschMt(E) U-552
    Lobin Erich: OBtsMt(Nr.1) U-552

    Lube Gьnther: OLt.z.S 19.10.1920, U-254. 1WO.11.41-10.42. U-407. 1WO.10.42-10.43. U-139. Cdr.28.12.43-03.07.44. U-552. Cdr.11.07.44-02.05.45, birthplace Brunswick, serial/entry Crew of IX/1939

    Lukasczyk Paul: MaschMt(Z) 05.01.1916 U-29. U-552
    Maddaus Heinz: OLt.ing U-552. U-3006

    Miedza Max: BtsMt 00.00.1920 00.00.2000 U-97. U-552. U-296
    awards DKiG.11.10.44.

    Muder Hans: OMasch(E) U-552

    Popp Klaus: KpLt 30.05.1917 U-140. Cdr.(12.41-09.42) U-552. Cdr.(09.42-07.44), birthplace Berlin , serial/entry Crew of 1935

    Przybyla Theodor: Btsm(1) U-57. U-552
    awards DKiG. 02.02.42.

    Rappold Ludwig: OFkMt U-552
    awards DKiG.08.05.44.

    Reinfandt: FkMt U-552
    Richter Alfred: MaschMt(E) U-552

    Rogowsky Peter: OLt.z.S 10.06.1919-18.03.1945, U-595. WO.(11.41-04.42) U-185. 2WO.(07.42-09.42) UF-2. WO.(11.42-03.43) U-552. WO.(03.43-05.44) U-866+ Cdr.(12.44-03.45)
    birthplace Berlin,lost N.E.of Boston,serial/entry Crew of 1938

    Rцther Josef: KpLt 07.10.1907 U-552. (10.41-11.41). U-380. Cdr.(12.41-11.43), birthplace Iserlohn, serial/entry Entry 1927
    awards DKiG. 19.11.43.(U-380).

    Sдck Franz: OLt.z.S 31.12.1909-07.01.1984, U-57. U-120. ObStrm (04.40-11.40) U-552. ObStrm(12.40.-01.43) U-251. Cdr.(23.11.43.-19.04.45) pow, birthplace Leithe, Gelsenkirchen, serial/entry Enlisted 1928

    Schacht Harro: KKpt 15.12.1907-13.01.1943, U-552. training.08.41-09.41. U-507+ Cdr.08.10.41-13.01.43, birthplace Cuxhaven, lost N.W.of Natal Brazil
    serial/entry Class of 1926, awards Knights Cross.09.01.43.

    Schael Gerhard: SanMt U-552
    Schдfer Herbert: OBtsMt(Nr.2) U-552

    Schall Ludwig: OMechMt U-57. U-552
    awards DKiG. 28.07.42.(U-552).

    Scherer MtrOGfr: U-552
    Schlicht Heinrich: PK-Mann U-552
    Schmalenberg (Schmalenbach): OMasch U-552
    Schmidt Gerhard MechMt: U-552
    Schmidt Helmut: MaschOGfr 10.11.1920 U-552
    Schmidt: FkOGfr U-552
    Scholmann Leonhard: Lt.z.S U-552
    Schцnberger Franz: U-552
    Schцnerr MaschGfr: U-552
    Schuster MechGfr: U-552

    Sellhorn-Timm Karl: OLt.ing U-552. U-3503
    awards DKiG. 28.08.43.(U-552).

    Senkspiel Walter: OMaschMt U-552
    Simon Helmut: 05.08.1921 U-552

    Soden-Frauenhoffen von Graf-Ulrich: KpLt 02.08.1913-07.02.1943, U-552. 1WO.(10.41-03.42) U-624+ Cdr.(05.42-02.43)
    birthplace Friedrichshafen, lost Central N.Atlantic, serial/entry Crew of 1936

    Steimle Paul: MaschMt(Z) U-552. U-2513
    Steinkьhler Hans: OMaschMt(D) U-552. U-566
    Steinweg: OFkMt U-552

    Suraj Anton: BtsMt 16.01.1919 18.03.1945 U-552. MtrOGfr. U-866+
    lost N.E.of Boston

    Topp Erich: FKpt 02.07.1914, U-46. 1WO.11.38-04.40. U-57. Cdr.06.40-09.40. U-552. Cdr.12.40-09.42. U-3010. Cdr.03.45-04.45. U-2513. Cdr.04.45-surren, birthplace Hannover, serial/entry Crew of 1934,
    awards Knights Cross 20.06.41. Oak Leaves 11.04.42. Swords 17.08.42.

    Unger: FkMt U-552
    Wagner Rudolf: MtrOGfr U-552
    Walter: Lt.z.S U-552
    Weichlein Alfred: OStrm 06.02.1915-23.06.1991, U-74. U-552. U-264. U-218
    Weichynik Roman: MtrOGfr U-97. U-552

    Weingart Otto: OMasch 08.12.1913-25.05.1943 U-552. OMaschMt. U-414+
    lost Med. N.W.of Tenes

    Worbs Heinz: U-552
    Ziegler Hans: OStrm U-202. StrmMt. U-552. U-306. Or U-3006
    Zimmermann Fred: U-552
     
  25. Joachim Peiper

    Joachim Peiper Stabsgefreiter

    Повідомлення:
    2.269
    Адреса:
    Inkerinmaa
    Suraj Anton-кто это, немец или ....?
     
  26. Joachim Peiper

    Joachim Peiper Stabsgefreiter

    Повідомлення:
    2.269
    Адреса:
    Inkerinmaa
    Спасибо за помощь.