Вот метис явы-старушки и сорокдэвитсона(иж-49).Может кому будет интересно,дам еще фото(рабочие в том числе).
начинка тут вся как у винегрета ,все релюхи с ваза,стартер с корейца помоему..уже не помню..двигатель новый с мт16,облегченный маховик,сцепление москвич,скоростная коробка и мост 10-ка,со мной одним бегает 140-150км/ч еще хотел поставить тормоз назад дисковый и ромаху ураловскую назад
Який пекар ? Ці карби тільки "розробили" в росії, випускали китайці та трішки в Украхні, під назвою Картех. Розхід більш залежить від запалення та якості ремонту грм. Якщо карби правильно відрегульовані, та гатують правильну суміш, у всіх режимах, то марка немає значення.
Ага, завод є, але всі потужності в китаї. На "опозіті", років з п"ять тому була тема, в якій інженер з цього заводу сторінок з десять доказував, що К-68 то КАРБЮРАТОР, врешті решт дійшли висновку, що то не карб, а кусок гі...на, а інженер сказав, що то китайці криворукі, ми їм такий карбюратор, а вони все зіпсували.
Ну чому відразу викинути, спачатку можна просверлити отвір до емульсіонної трубки, якого там бракує, це зніме провал, та суміш на низах перестане багатити, також знайомим ставив емульсійні трубки з К-63, тоді він плавніше оберти набира. Коли не сподобається, тоді міняй.
брал еще до войны в питере,оригиналы к 68 пекар,даже гарантийку с завода давали не помню на сколько км
Ага росія, віддеріть наліпки, та зрівняйте з базарними по 300 грн, в них навіть проволка та, що заслінки трима ідентична, а дирки рекомендую посверити. За 1800 краще Б.У. японці.