❗️❗️Літак ДРЛО А-50У залишив повітряний простір білорусі і щойно перетнув кордон з рф, — за інформацією моніторингу групи Гаюн За попередньою інформацією, борт прямує на 325-й Авіаційний ремонтний завод, що знаходиться в Таганрозі, який займається ремонтом агрегатів літаків А-50. Телеграмна служба новин
тут 2 варіанти: 1) поскакати і можливо укласти тим скаканням квадрика і спалити операцію 2) незамітно втікти і зробити повторну спробу...
можливо...але летіти, сідати на літак і потім тікати - ну дуже паливно...я б розімів здалеку промоніторити і все...
Це не мавік 100%, це звичайний фпв Причому, це знято на гоупро, або іншу екшнкамеру, яка встановлена додатково, а не запис з окулярів, що зазвичай бачимо на відео з фронту.
А смысл метки? ДЖПС навигатор,для последующего наведения,но это не тот случай. Разведка? Нахождение вблизи охраняемого объекта длительное время, большой риск. Смысла нет,проводить разведку,если потом этим же БПЛА, наносить удар. В общем,как по мне хз,что было в голове оператора. По Станиславскому,должно появиться еще видио.
Мені здавалося що я бачив вже все… Білоруси! Обережніше з жінками, які мають при собі пробники парфумів - кажуть після цього не можеш видаляти пробіли між буквами та знаками Тупе ІПСО гідне соловйов.лайф. Реальная Война
Вопрос к спецам по авионике. Сей А-50 позиционируют одним из новейших аппаратов, прошедших всего год назад полную модернизацию. А что видим на видео? Потеки ржавчинки на швах локатора и вздувшаяся краска, явно от многолетнего простоя. Не "дурилка ли картонная"?
авіонікою називають внутрішню начинку, жпс, "скляну кабіну", тобто монітори, відповідні датчики, короче електроніка. Зовні літак ніяк не відрізняється. А знаючи москалів з того боку, приліпили мінімально, на чверть мільйона баксів, може меньше.
Так все правильно за авіоніку й розмова. Ремонт радару проводится першопочатково, тому чи буде правильно працювати радар з такими вадами покриття? Це-ж додаткові перешкоди радіохвилям. А ще дивує місце положення літака. Робоча бойова машина має свое визначене місце на летовищі та завжди розвернута носом до напрямку зльоту. А тут таке враження, що його відтягнули тягачем на бік додаткової смуги, щоби не заважав.
Це не бойова машина, яка щосекунди чекає команди на взліт. Він злітає тоді, коли треба. Нажаль, не ми вирішуємо, коли)))... Він стоїть, де треба, вивезти на зліт це питання пари десят хвилин. Коли треба, вивезуть і він полетить працювати.