Лейте что хотите.Я говорю то что знаю и ремонтировал и видел.Желательно биобензин из репака или прочего дерьма,тот что и пахнет совсем как не бензин,а ещё с авиа бензинами поэксперементируйте.По руководству по ремонту,хоть и пишут 1:50 советуют для обкатки 1:35.А вы Лейте что хотите и в любых пропорциях ,дело ваше.
ніхто не радить лити що попало, нормальний товарний бензин, без всяких Е. А пропорції вказані на кожну модель в інструкціях. І де треба обкаточні також. У нас народ любить кроїти, не там де треба, в ті сами пилки в бензин і змазку ланцюга лити переробку або що попало, декілька гривень затиснувши. І не треба так сприймати, поганого не порадив, нікого не хотів принизити. Та і взагалі, тільки моя точка зору.
Очень бесило когда сливал из бачка какой-то борщ,и говорил об этом владельцу ответ был или у нас в селе другого нет и машина у меня на нем едет.
Физика (не химия)проста не Лейте всякое дерьмо в Штиль 180,и будет он вам служить долго и счастливо.А про химию вам расскажет Бритер.
про хімію. Десь читав, що бензин має бути чистим, без ароматичних вуглеводнів. Трохи ржав. Хтось скурив підручник.
Косу откапиталил.Поменял сальники,подшипники,все прокладки,поршневую и карбюратор.Все посадил на закрепитель резьбы.Работает лучше,чем когда была новой.Кошу и радуюсь.Бюджет капиталки 750гр.
2часа с перекурами,два дня шли запчасти,коса ждала в коробке.Если человек не рукожоп то справится.Если возникнут вопросы подскажу.
нехай дві години, то вже мінімум 400 грн. Про питання то навряд, перший лісапед дорослий сам обслуговував в 8 років, а мопед перебрав в 14, як і багато хто тоді, коли не було навіть доступних дискових телефонів і в ящику три канали з мультиком раз в тиждень і німецьким кордебалетом в неділю зранку. Двигуни мотоінструменту простіше ніж мопедні серії Д совкової.