подивився. Яке нафіг дешеве? Не спєц в гревелах, як в принципі і більшості лісапедів, крім деякого досвіду в електро, де комплектуха по замовчуванню не шо попало, тут явно видно хорошу якість мінімум. Хапаєм і тікаєм. При умові своєї "рами" в порядку, бо жорсткі вели не для всіх.
Лучше взять фирму БУ в хорошем состоянии чем это, по деньгам получится почти тоже самое, но а качество и навесное оборудование куда получше.
В теории да. Все так. На практике нужно иметь опыт и знания куда заглядывать , на что обращать внимание ,всевозможных ньюансов у б/у шек хватает .От банальной мелочи , до трещины в раме. Ну и самое главное- далеко не у всех есть возможность посмотреть пощупать вел. перед покупкой у себя по месту. Зачастую это происходит через интернет , со всеми вытекающими.
Когда я покупал себе велик то все посмотрел и проверил на новой почте, там не нужно быть гением что бы понять есть там нюансы или нет, это не авто где нужен специализированный тех осмотр.
Да гением не нужно быть.Но втюхаться тоже можно Примеров тому более чем достаточно. А ньюансов на самом деле очень много . И не все и всегда можно проверить на почте.
Це так, але треба добре шарити в вєльчіках. - Треба дивитись на раму, чи немає тріщин та порушення геометрії - Дивитись стан гальмівних колодок та роторів/ободів - Знос ланцюга, всіх зірочок - Стан манеток та перекидок - Люфти в каретці, втулках колес та рульової - Вісімки та натяг шприх колес - Стан бауденів та тросів Без специфічних знань Ви не дізнаєтесь про всі нюанси. Заради цікавості швидко глянув на пропозиції гревелов в стані б/у - найдешевші починаються від 14000/16000 грн… Не всі полюбляють велосипед: Дискримінація двоколісних:
Для этого есть Ютуб кто не очень разбирается в великах, я как то много смотрел видосы про велики и их ремонт, это мне лично помогло купить двухполвес на ОЛХ и все более менее проверить. По факту с велом все было отлично, даже лучше чем я ожидал. Да и от продавца тоже многое зависит, если он нормальный то сам расскажет про недостатки.
Само собой, когда своими глазами посмотришь и своими руками пощупаешь то все гораздо понятнее становится. В детстве ещё далеко до инета было, я велики сам собирал и ремонтировал методом тыка.
Все, муки вибору закінчились. Взяв ось такий https://rowerlife.com.ua/canyon-pathlite-5-2022 Обійшлось в 16500 (не нлвий, але гарний стан). Проїхав 25 км (поки їхав додому). Враження гарні (після Formula F1, той що велосипед, звичайно). Із нюансів - колодки гальмінівні скриплять добряче та при перемиканні на малі зірки (2-4 якщо рахувати від найменшої) невпевнено перемикає, перескакує іноді передача. В іншому претензій немає. Специфічна гума (після Hurricane першої моделі 622-50) та інша вага/балансуання рами.
Классный велик, не то что тот китайский ширпотреб. Колодки то мелочи жизни, можно поменять а переключатель подрегулировать
Колодки треба вийняти, подивитись на знос, та добре протерти ватою зі спиртом. Гальмівні ротори теж протерти чистою ватою зі спиртом з обох сторін. Відрегулювати гальмівні каліпери таким чином, щоб колодки були паралельно (без перекосів) до ротора. Якщо не допоможе, колодки під заміну. https://www.olx.ua/d/obyavlenie/tor...okata-shimano-magura-avid-tektro-IDQPC0e.html Якісне макрофото зубів касети в студію! Купіть вимірювач ланцюга та перевірте його знос: https://trafficstore.com.ua/p198108...MI5vjl0PuQiwMVWgqiAx1UuhoqEAQYCiABEgIc1PD_BwE https://rozetka.com.ua/ua/416323395...MI5vjl0PuQiwMVWgqiAx1UuhoqEAQYESABEgImIPD_BwE
ротори краще не просто знежирити а зняти блиск, чимсь типу скотчбрайта, тряпочка така з дуже мілким абразивом. Перескок буває коли щось зношене, боуден розтягнутий, зірочки в перемикачі, коротше нема жорскості в механізмі. Ще впливає який ланцюг встановлено, в хороших є піднутрення збоку зірок, також не однаково яким боком поставили.
Зуби касети, наче, норм. Треба дивитись, чи не зігнутий крюк рами (півник), чи не деформована задня перекидка, перевірити затяжку болта, який тримає задню перекидку, перевірити, чи легко ходить трос в баудені, заміряти знос ланцюга. Якщо все в нормі, то тоді зробити тонке регулювання задньої перекидки. Зробіть ще фото заднього перемикача? Загальне фото і фото на маленькій зірочці, як на схемі вище.
"Півник" беруть в подорожі як розхідник. Цепок, також - копійки коштує. А касет середньої якості немерено і недорого коштують.
Брати нове? Його ще треба з коробки вміти налаштувати, А якщо то Ашан то і перемастити і так кожні 500 км На хіба вово треба Якщо брати то тільки якісний бренд і не обов'язково нове На ринку повно бу з пробігом 1000 км по цені ашанів