А этот не лучше? Бюджет ограничен, хотелось с кассетой , фиксацией вилки+алюминиевая рама. https://velosport.od.ua/p1395523764-velosiped-najner-crosser.html
трошки краще, але дистанційно купляти не треба, це як взуття чи штани, треба приміряти, посадка, винос руля і т.д. Нормальні продавани відразу при жертві міняють все на підходяще. Треба щоб велік був комфортним а не яким попало. А ще у тих же продаванів треба поцікавитись, що на рахунок запчастин і що потім легко замінити на краще. Щоб не лопатити ринок за якоюсь фігнею.
Дякую! Тільки дістанційно, бо iнших варіантів не маю. Якби була можливість "помацати", не задавав би дурних питань.
При бюджете 10К лучше мониторить рынок б/у велосипедов. Юзаный байк с хорошим обвесом практически гарантировано будет лучше/интереснее ноунейма. И спокойно можете брать с ригидной вилкой, за такие деньги амортизационная по умолчанию будет унылым гэ. Та же история с гидравликой - просто катать по городу хватит и обычных v-brake.
Новый вообще брать смысла нет , тем более что бюджет ограничен . Там половина будет под замену , лучше бу на олх. С УВ
Года 4 назад подогнали велик в счет работы.. валялся в гараже , пылился. Месяц назад достал , почистил , смазал.. гоняю на работу, доволен шо слон.. легкий шустрый.. курить меньше стал . Ноги размял, спина болеть перестала.. Машина стоит во дворе и грустит.. .. бензина нет. А теперь разминка и Здоровье!
Сам в шоке.. Сорок один год, всю жизнь на машине а тут такая перемена к лучшему.. На работу 6 км. 20 минут на расслабоне. На машине дольше ехал..
Смотрел пару дней велики бу на ОЛХ , цены взлетели в космос. Так же как и на новые. По асфальту езда -максимум 30%, там где он и был , орки танками угандошили.
Ну как бы да, закономерно, сезон уже в разгаре + сейчас многие пересаживаются на два колеса. Цены на велосипеды в общем чуть просядут уже только ближе к осени.
Вставлю і свої "пять копійок " Оскільки займаюсь велосипедами і в темі вже не перший рік ... Краще набагато краще !!!!!! Взяти б/у вел з Європи чим Китай ...на фото мої велосипеди ( відповідно до продажу їх готував теж я ) Кроссер - новий /гарний китаєць ( з мінімальним пробігом ) і вже були нюанси : гнутий підседільний штирь , гальма не працюючі , шат в колесах ... Б/у велосипед ( будь який ) - є нюанси по косметиці , може стояти два різних колеса і впринципі все ...все інше можна підкрутити /налаштувати + ви будете мати брендовий велосипед ! я всім людям раджу "купіть б/у але брендовий ! А не нового ...гарного "
P.s. ...завжди орієнтуйтесь по авто ...ви б купили б собі нового "Ланоса" з салону ...чи б/у "Ауді " з пробігом ))...думаю відповідь очевидна
якщо анус новий а ауді поза 300 тис км, я би не вийожувався, мені їздити а не попадати в ціну двох анусів за ремонт двигуна чи трансмісії. Так собі порівняння, але з веліком згоден, краще У МАЙСТРА зробити під себе вел з найбільш підходящого базового.
Якщо мова вже зайшла за порівняння ...то ціну б/у велосипеда варто порівнювати з ціною нових ( брендових ) велосипедів ...а не з ціною нового ашана
Не все. 1. Наприклад несумісні комплектуючі, які як не регулюй не будуть працювати. 2. Із брендового тільки напис на рамі, все інше підвал. 3. Порушена геометрія рами та вилки, лісапет веде в сторону. Люмінь багато хто вдома зможе виправити? Тому б/в - рулетка. Азартна людина - велкам на OLX.
Можлива. На Прайді (Український бренд Китайського виробництва) у 18 році Рокси з дефектними вилками були. Ціна близько 800$.
Азарт и рулетка это если за 1000 грн. Покупать , а если за 7000-10000 на компанетах асера или альтус то он будет супер и 100% без изьяна , хотя можно и на диорах попробовать найти. Тут ещё надо про вес не забывать одно дело если это брендовый 10кг и Китай 18кг где на колёсах и фтулках по три лишних кг . С УВ