Так,то таке є. Подзвонив на гарячу лінію НБУ,виклав все як є,в телефонному режимі прийняли заяву на дії приват. Сказали що також треба самому на сайті НБУ,через розділ "скарги" оформити. Все оформив. Потім до мене передзвонили з відділу скарг НБУ,підтвердили прийняття заяви. А потім працівник цього відділу сказал мені таке-ми заяву прийняли,але у кожному банку є своі правила про повернення грошей і НБУ не може лікувати їм ці правила. Дав пораду почекати до вихідних,а потім відкрити рахунок і картку
Все вирішилось! Наступного дня з ранку зайшов на сайт НБУ. Написав скаргу в розділі скарги. Та телефон прийшов номер в регістри скарг. Сьогодні з ранку передзвонили з приват,запропонували відкрити картку,я не погодився. Тоді зразу запропонували повернути гроши на картку будь якого знайомого. Я дав номер картки,фіо власника та телефон. Передзвонили,уточнили та за 2 хвилини перепоховали гроши Потім передзвонили мені (з приват) запитали чи є в мене ще якісь скарги,пояснили що оператор який зі мной спілкувався того вечора був трохи "некомпетентным" .вибачилися,знову запропонували відкрити картку...та подякували за звернення. Висновок- не треба боятися звертатися до НБУ якщо виникли проблеми з якимось банком. До всіх з повагою
Бажаю здоров'я Камради,в мене ситуація така,виконавча служба відправила постанову на арешт моїх рахунків,крім тих що заборонено законом,в моєму випадку це зарплатна карточка,який вони також заблокували,і не хочуть знімати арешт роки я непогашу суму арешту, Парадокс,як заплатити якщо рахунок арештований,якщо крім зарплати немає інших доходів
Отправлял камраду на карту 15.000грн через терминал,терминал их «съел» и привет… дальше волокита и результат: приходите и открывайте карту. Понимая,что мне навязывают услугу,начинаю кипеть…С каждым разом мне звонил более высокопоставленный представитель банка и пытался «уговорить»,а я настаивал на том,чтоб со мной связался кто-то,уполномоченный на принятие какого-либо решения. И нашелся такой сотрудник: он первый ,кто реально услышал о моем несогласии на открытие карты и предложил единственную(по его утверждению) альтернативу : Мы можем перевести 15.000грн на номер телефона с которого была авторизация в терминале
По внутреннему распоряжению привата на телефон они могут перевести сумму до 1000гр.. Напишите в НБУ жалобу
Наверное ,речь шла о 15 переводах по 1000грн. Давно было,открыл тогда карту в а-банке(вроде,дочкой их была),чтоб хоть формально не отказываться от принципа неоткрытия карты в привате