1. Allure of the Seas Водоизмещение: 225282 тонн Длинна: 362 м. Высота: (от киля до вершины трубы) 72 м. Ширина: (по ватерлинии) 47 м. Вместимость: 6400 пассажиров Экипаж: 2165 человек Дата запуска в эксплуатацию: 29 ноября 2010 Allure of the Seas і Oasis of The Seas практично ідентичні, майже повний аналог по водотоннажності, місткості і послугам на борту. Але Перше місце в рейтингу найбільших пасажирських судів, з невеликим відривом, всього 1 метр по довжині корпусу, все ж таки дістається Allure of the Seas. Спойлер
та этот метр-ошибка в китайской рулетке,чем его меряли.Ещё есть похожие лодочки покрупнее,те бегают от Штатов в ЮАР и Австралию.По памяти-королевы,квин такая-то.
В судостроении нет случайных метров. Как и полностью одинаковых судов. Этот метр может экономить много топлива и времени,(а может и нет) Всё размеры прочситаны и выдерживаются.
Самий великий танкер «Knock Nevis» Knock Nevis (в минулому також називався Seawise Giant, Happy Giant і Jahre Viking) — супертанкер під норвезьким прапором. Його розміри: 458 метрів в довжину і 69 метрів в ширину водотоннажність 564 763 тонн, що становить 658 362 м³ (4,1 мільйона барелів) нафти Побудований протягом 1979—1981 років, в останні роки експлуатації використовувався як плавуче нафтосховище, утилізований 2010 року. Спойлер
знаем мы тех строителей и их метры с сантиметрами,особенно которые живут на какой-то там части суши.Косяки в подобных изделиях были есть и будут на всех этапах,от проекта до спуска на воду,иногда сразу оверкиль.Задача всех этих лодок-быстрый заработок денег.И всё точно,очень точно просчитано,день простоя-мешок баксов мимо.Неделя просрочки в спуске-и верфь разорена.Конечно,нравятся эти кораблики,тем более мой мелкий на одном из похожих бороздит просторы,пока Черного моря.
Именно поэтому савецкие пароходы при прочих равных разными галсами часто шли с разной скоростью. Это тоже про совок. Причём те же совковые сварные работают и на забугорных верфях, но на контроле всегда местный. Чуть брак-нах с ялика. Косяк на верфи-куча рекламаций итд итп. Основная сварка, кстати, роботы. Потом как лего.
В тему о строителях и моряках.Прораб здаёт обьект,держит чертёж,клиент подходит к очень глубокой конической яме,на дне которой лампочка-что за фигня?-прораб тычет чертёж-дак вот же!Клиент переворачивает картинку и тычет обратно-мастер,это МАЯК должен был быть.
Документальний фільм "Найбільший у світі корабель. Перше плавання". Етапи будівництва величезного судна "Triple-E". На верфі розміром з летовище ціла армія інженерів будує неймовірне судно, завдовжки в чотири футбольні поля, здатне вмістити 18 тисяч контейнерів. Всього за 38 тижнів необхідно побудувати і випробувати цього гіганта. З перших уст розповідь про те , як велася робота над будівництвом найбільшого на той час судна у світі. The Maersk Triple E class container ships comprise a family of very large container ships (more than 18,000 TEU). With a length of 400 m (1,312 ft), when they were built, they were the largest container ships in the world, but were subsequently surpassed by even larger ones such as CSCL Globe. In February and June 2011, Maersk awarded Daewoo Shipbuilding two US$1.9 billion contracts ($3.8bn total) to build twenty of the ships. Спойлер
Порт Роттердама — найбільший порт у Європі і один з найбільших портів світу, розташований в місті Роттердам, Південна Голландія, Нідерланди. Розташований у гирлі річки Рейн. Особливо інтенсивно він став розвиватися з другої половини 19 століття, у зв'язку з появою у Рурському басейні великої промисловості. Сильно постраждав під час Другої світової війни. Сьогодні Роттердам переробляє величезні вантажопотоки, основу яких складають нафта і нафтопродукти. З 1962 до 1986 він був найбільшим портом у світі, в наш час[Коли?] його обігнали такі азійські порти як Сингапур і Шанхай. У 2006 році Роттердам був шостим контейнерним портом у світі по обробці одиниць TEU (Двадцятифутовий еквівалент). Площа порту у Роттердамі становить 105 квадратних кілометрів, в довжину він витягнутий на 40 кілометрів. Розташований по берегах Каландканалу, річок Ніве-Маас, Ніве-Ватервег та Схеур, а також на насипній області Maasvlakte, яка виходить у Північне море. Порт Роттердама складається з історичної портової зони в центрі міста, Делфсхавен, що включає; комплекси Маасхавен / Рейнхавен / Фейеноорд; гавані довкола Н'їв-Матенессе; Ваалхавен; Вонделінгенплат; Емхавен; Ботлек; Європорт. Спойлер
Демонтаж нафтових платформ Цей небачений корабель водотоннажністю 900000 тонн, може брати до себе на борт 48000 тонн вантажу, побудували його спеціально для прокладення підводних трубопроводів і перевезення величезних бурових платформ. Він оснащений унікальним устаткуванням, яке вміє зварювати і розрізати велетенські труби, а найдивовижніше - це його спеціальні виїзні платформи - вилкоподібні хомути грають роль масивних струбцин і одночасно домкратів. Під'їжджаючи до бурової платформи, його хомути міцно обхоплюють усі палі, після чого сам нафтовий завод, за допомогою гідравліки, як би знімається з нафтової свердловини. У подальшому її особливим чином запечатають, а інші палі просто зигзагоподібно зріжуть, щоб на новому місці приварити до нових паль. Завершуючи процес демонтажу, зняту "з сідала" платформу поставлять на найбільший у світі корабель, і відвезуть куди буде потрібно Спойлер
Судно было построено на верфи Aker Yards в Финляндии для круизного оператора Royal Caribbean International 26 апреля 2008 г. Церемония крещения состоялась 30 апреля 2008 г. в Саутгемптоне, крёстной матерью стала Элизабет Хилл (Elizabeth Hill). Отсюда же Independence of the Seas стала осуществлять круизы по Европе с мая 2008 г., уходя на зиму в Форт-Лодердейл и совершая круизы в Карибском бассейне. С 2010 г. судно стало круглогодично выходить из Саутгемптона. 31 мая 2011 г. в порту Гибралтара при взрыве резервуара с нефтью были повреждены осколками некоторые части судна, 12 пассажиров отделались лёгкими ожогами Водоизмещение 160000 тонн Длина 339 метров Ширина 56 метров Осадка 8,5 метров Движитель 4 винта Скорость хода 21,6 узлов Экипаж 1365 Пассажировместимость 3634
Интересно из за чего произошел взрыв, так как подобные суда технически очень серьезно оснащены.. 100% филиппинцы накосячили
Аааа, ясно.... а то я уж подумал, что филипки хотели себе повышения зар.плат и учудили такое Жаль, но не сохранил фоток с Гибралтара, там тоже красиво...
Гибралтар, 31 мая. В порту Гибралтара на территории основного топливного хранилища произошел взрыв. По словам очевидцев, взорвался резервуар с нефтью, передает BBC. Рядом в этот момент находилось круизное судно. По меньшей мере два человека пострадали в результате взрыва. Полиция Гибралтара проводит расследование.
Independence of the Seas - расписание круизов 2017 / 2018 На главную Лайнеры Independence of the Seas http://www.cruisetips.ru/ship/timetable/independence-of-the-seas
Список лайнеров круизной компании Royal Caribbean (25) Harmony of the Seas (2016) Ovation of the Seas (2016) Anthem of the Seas (2015) Quantum of the Seas (2014) Allure of the Seas (2010) Oasis of the Seas (2009) Independence of the Seas (2008) Liberty of the Seas (2007) Freedom of the Seas (2006) Jewel of the Seas (2004) Mariner of the Seas (2003) Serenade of the Seas (2003) Brilliance of the Seas (2002) Navigator of the Seas (2002) Radiance of the Sea (2001) Adventure of the Seas (2001) Explorer of the Seas (2000) Voyager of the Seas (1999) Vision of the Seas (1998) Enchantment of the Seas (1997) Rhapsody of the Seas (1997) Splendour of the Seas (1996) Grandeur of the Seas (1996) Legend of the Seas(1995) Majesty of the Seas (1992) Empress of the Seas (1990)