5. Norwegian Escape (Норвезька Втеча ) Водоизмещение: 164600 тонн Длинна: 326 м. Высота: — Ширина: (по ватерлинии) 41,5 м. Вместимость: 4248 пассажиров Экипаж: 1731 человек Дата запуска в эксплуатацию: 15 августа 2015
Я не Слава ... Ви знаєте що для норвежців означає Norwegian Escape ? ... бо у перекладі звучить дивно
4. Anthem of the Seas Водоизмещение: 167800 тонн Длинна: 348 м. Высота: — Ширина: (по ватерлинии) 41 м. Вместимость: максимальная 4900 пассажиров Дата запуска в эксплуатацию: 20 февраля 2015 Спойлер
Оно для них означает название парохода. Больше ничего. Названия не переводят. Только транслит, если надо в каких нибудь документах. Именно по этому судну-Norwegian это оператор/хозяин/чартер-да хто угодно(к стати вот он), у них все Norwegianы. Escape-в общем то и есть название, к которому добавили имя оператора, так как их (escape) валом. Слово значит не только побег, но и выход итд в словаре. Как то так.
Коли судну дають назву у неї вкладають якийсь зміст Дивна назва Норвезька Втеча або Норвезький Відхід Мабуть це якась історична для Норвегії подія Коли і як називали кораблі http://ua-referat.com/Коли_і_як_називали_кораблі
Названия меняют много раз при продаже/аренде/уходе от штрафов и налогов. Настоящее название парохода-номер проекта с верфи (набор букв и цифр) Хотите переводить-пожалуйста. Просто это выглядит не грамотно. С Ув.
Якщо перекладати, то потрібно це робити коректно, щоб передати суть Такі судна то плавучі 5-тизіркові готелі, де навіть сама дешева каюта коштує тисячі доларів Сама назва повинна заманювати клієнта, хто буде платити тисячі доларів щоб покататися наприклад на "Іржавому Кориті", хай у нього буде хоч десять зірок
3. Quantum of the Seas Водоизмещение: 168666 тонн Длинна: 347,1 м. Высота: — Ширина: 49,5 м. Вместимость: максимальная 4905 пассажиров Дата запуска в эксплуатацию: 9 августа 2014 Спойлер
Мій знайомий працював на Queen Mary 2 то розповідав як там і що. Малайзійці чи індонезійці, а може філіппінці, точно не пам"ятаю, хтось з тих країв, працюють там мийниками та прибиральниками за 350-400 дол. Їжа казав там не смачна, харчі закуповуються оптом, великими партіями
Плюнь ему в лицо за обман. Это не правда. Даже за 400 долларов в неделю на круизных судах нет обслуживающего персонала. Ни на одной линии, тем более на карибских. Может в Греции на каких-то устаревших и небольших есть низкая оплата, но там и качество сервиса соответственное.
Есть такие зарплаты. Но это лукавство. Это оклад, облагаемый налогом. Остальное-чаевые, личные и коллективные, система бонусов итд. Выходит около штуки.
«Berge Stahl» — найбільше (до 2011) вантажне судно у світі, головне призначення — перевезення залізної руди. Зареєстроване в Дугласі, острів Мен. Судно має дедвейт 364 767 тонн, було спущене на воду 1986 року, побудоване компанією Hyundai Heavy Industries. Berge Stahl має довжину 343 метри та 65 метрів у ширину, глибина посадки становить 23 метри. Приводиться в рух дизельним двигуном Hyundai B&W 7L90MCE висотою 9 метрів, що обертає єдиний гвинт діаметром 9 метрів, та розвиває потужність 27 610 кінських сил (20,59 MW), максимальна швидкість — 25 км/год, кермо висотою 9 метрів. Знаходиться у власності Сингапурської компанії BW Group. Через свої розміри, Berge Stahl, будучи заповненим, може заходити лише в два порти у світі, отримуючи руду в Terminal Marítimo de Ponta da Madeira в Бразилії і доставляючи її в Європорт поблизу Роттердама в Нідерландах. Навіть у цих портах захід човна має збігатися з припливами, аби не посадити його на мілину. Berge Stahl проходить цим маршрутом приблизно 10 разів на рік, або одне коло за 5 тижнів. У вересні 2006 човен доставив руду в порт Majishan, Китай, де його було поставлено в сухий док та проведено профілактичний огляд.На зворотному шляху в Роттердам, човен було частково навантажено рудою в Демп'єрі Західна Австралія та в Салдана Бей у Південній Африці (де максимальна дозволена глибина становить 21 метр Спойлер
через наши крюинговые компании - да, такой уровень грабежа, но там наем напрямую... если низкая оплата, то условия работы отдельно оговорены и обычно уровень оплаты не разглашается
Наши крюинги- те ещё мародеры Хотя контракт не с крюингом а с работодателем... А по неразглашению зарплат-все всё знают. Пароходы-они стеклянные. Видно всё. А тема-то от портов мира плавно перетекает на "грязные зелёные бумажки"...
возвращение-наиболее близко по смыслу в данном случае.И кому не лень и хорошо умеют-покажите речные порты Германии и возле,с судовыми лифтами и мостами судоходными,речка над речкой.Давно видел.
Дякую, тобто назва буде перекладатися як "Норвезьке повернення" ? У ВР зараз обговорюють Закон про річковий транспорт, мабуть переглядають цю тему
Так порти для того й існують щоб заробляти гроші, однією романтикою ситий не будеш. Саме торгівля і гроші дали можливість з"явитися на світ тим портам і кораблям
2. Oasis of The Seas Водоизмещение: 225282 тонн Длинна: 361 м. Высота: (от киля до вершины трубы) 72 м. Ширина: 65 м. Вместимость: 6400 пассажиров Экипаж: 2165 человек Дата запуска в эксплуатацию: 21 ноября 2008 Спойлер