Over drive був на стільки добрий бо не треба було марнувати часу на витискання зчеплення та втикання п'ятої.
Це вже інша байка - на п'ять горщиків це була вольвовська конструкція (мав такий на VOLVO V70), а шістка від VW. До речі - моя дев'ятсока найкраще їхала на морській солярці!
та да, едем на 4, кнопку нажали. сцепление выжали о опа, пятая есть. там и лампочка на щитке была о включении. включалась ток в положении рычага 4. отсюда и датчик отот на вилке. соленойдики там еще на коробке были, короче забавная конструкция. но 20 лет назад игрались. но выжим сцепления точно был для вкл-выкл помимо кнопки. с грузовиков видимо перетянули, половинку вроде на рычаге включил, но пока сцепление не выжмешь, фиг шо включится.
Дивно мені це чути бо в мене включення п'ятої відбувалося без зчеплення і лямпочка на дошці запалювалася
ну так 20 лет прошло, могу и забыть. а машинка вроде еще и есть в семье, при возможности проверю. а может и шаловливые ручки до нас намутили. реле свечей накала от вертолета (вроде) же запхали и кнопочку отдеельную вывели.
ото реле називається контактор і існує як на 27 Вольт так і на 12, на різні струми, відповідно розмір, тому може бути не авіаційним, хоча без різниці. Дехто просто потужну кнопку ставив, бо жаль 80 баксів на штатне реле. Овердрайв бачив на декількох великих легковушках 70-80 років, ставили схоже бо так меньше переробок з появою біль потужних двигунів. Навіть хто пам'ятає жигуль першу п'ятиступку робив додатком до основного корпусу, хоча ричаг один.
так там понятно шо реле может быть любым на самом деле, но как звучит "вертолетное", значит надежное. а по коробкам? так взять фольксы переднеприводные. где ж ту 6 передачу присобачить? правильно, немнжко удлиняем валы, насаживаем еще пару шестерен и крышку с доп опорами ставим. вот и готова новая коробка. исключением были Т-5. там 5-ти и 6-ти ступки совершенно разные конструктивно. но там с мотором и компоновкой связано.
найбільш цікава сучасна механіка вольво з 5 циліндровим двигуном, трьохвальна і дуже коротка, бо місця мало, а овердрайви ставили на задньопривідні, там з місцем проблем меньше. Автомати вже є і 10 ступеневі, планетарні редуктори по замовчуванню компактні. Все боротьба за екологію, двигуни вузькодіапазонні потребують купи передач. Все закінчиться батарейками.
У мене теж 5 без щеплення вмикалась. З батарейками в штатах колапс вийшов,позамерзали,масово. Гібрид надійніший,пріус на газі,мрія кожного таксиста.
та той, не жалко тех 80 баксов на реле и было, но нету (на тот момент не было) ни у одного продавца. даже у оффициалов. помню сальник хвостовика коробки искали, вот нет нигде и все, а цена ему 10 долл. вся специфика в наружном размере. от тут и вылазит дядя вася и смекалка. у нас еще и токарь с аллюминиевой втулкой.
Якщо нема сальника (манжета)акуратно виймаємо б/у ,дістаємо пружинну,вкорочуємо,і ще можна пів сезонах їздити,поки не знайдеш потрібний.Так робимо,бо треба вночі хлопцям назад їхати на боєве.
Буває коли манжета не тим боком надіта,це часто на хамві зустрічається,механіки в сша армійські,від Бога! Але не дивно,почитав їхній мануал,по обслузі,нагадав розмальовки для дітей дошкільного віку.
зустрічав так поставлені манжети з заводу, в деяких випадках так треба, коли в агрегаті деякий вакуум. Навіть задні колінвалу на сучасних моторах, бо дуже потужна вентиляція. На робочому кришку не відкриєш. Рідше з двома ущільненнями.
та да, вроде ж не глупые были, да старики наставники опытный народ, волги-жигули-москвичи-зилы-колхиды-камазы пользовали. так шо эту шалость знали и сделали. не помогло. хвостовик тот по принципу москвичовского кардана. в коробку на шлицы садится. внутренний диаметр и ширина были довольно стандартного размера. а вот наружный большой. выточили втулку шоб наружный подходил распространенный, в коробку впрессовали, да два сальника впихнули. чисто по москвичовским методам
ага, на фольковских TSI, задний колена такой непонятный. вроде как наоборот стоит, потом пошла замена (где по гарантии, где по акции отзывной), там уже привычный, манжетой внутрь. но те моторы отдельная история, одна сплошная доработка по ходу эксплуатации. ту же вентиляцию и ее клапан раза 4 дорабатывали. так шо логично, есть связь вентиляции (давление-вакуум) с положением юбки сальника.
ну так от про т-5 и имелось ввиду размер коробки и ее конструкцию от размера мотора зависимость. там где рядная пятерка так и стоит трех (или больше) вальная коробка. плоская такая выходит. а где 4 цилиндра, там уже привычно классическая на 2 вала.
шось японождипісте колупав там взагалі сальник не заміниш без розборки двигуна з з'йомом коліна, та багацько приколів буває, до яких звичайно лізеш при великому напрацюванні агрегата. Або повному пофігісту власнику. Ті самі прогнивші головки виключно пофігізм. Кому то треба антифриз міняти що три роки. Забиті пічки. А з переляку їй забиватись коли рідина чиста? Іржавий пластилін там частенько.
ну печка то святое. сначала плохо греет. тут два пути развития событий, но приводят почти к одному результату. первое едем туда где моют без снятия тот радиатор. технологию описывать не буду, сами знаете, довольно просто и примитивно. ну и химии туда же надо. второй просто химия в бачок для чистки системы охлаждения. а потом химия дает о себе знать через время погрызяной головой