Ну що, робимо ставки на: 1. Пелосі не прилетить і Китай почне собірать сваі зємлі 2. Пелосі прилетить і Китай розпочне світову 3. Пелосі прилетить, Китай почне стріляти але у бік нічого 4. Пелосі не прилетить але Китаю вже пахєру... Ваші варйянти) (с)
в перфораторі два вида ремонту, акуратно кладем в помийку, це головний, другорядний, секас з завтулюванням, замилюванням, заліплюванням. Хімія не працює з ударними навантаженнями. І прекрасно працювала в джипових коробках. Розні нема, відповідний набір, активатор, очищающий спрей і сама паста. Важливий строк придатності. Конструкція потім розбірна.
тоніше вона герметична з контрольованим тиском, варіанти надлишкового аж до 1.8 кг.см, частіше 1.2-1.4. Більше скидає пробка, в кого робоча, інакше рве шланги і радіатори. На впуск майже нічого, клапан дуже слабий. Спортсмени викрористовували воду, цільнозварні радіатори і розширювальні бачки, тілько тому що вода швидше відбирає тепло.
1.2_1.4бар это не давление?) а дист. вода при какой температуре кипит?), да еще и и трохи давления... если шо обычная вода при 110 градусах)
Ніколи їм, свято за святом! ) То день ВДВ, то фарш вагонами відвантажують! Спойлер Дмитро Ярош 7 год · Інформація від Центру партизанського руху УДА: «30-31.07.2022 Херсонська обл., БРИЛІВКА. Результати ударів по району з/д вокзалу. Після ураження залізничного вокзалу і елеватора сили РОВ протягом 30 та 31.07.2022 розбирали та розтягували згорілу техніку, завантажували на трали та вивозили. Серед знищеної техніки було помічено: САУ “Тюльпан”, САУ “МСТА С”, РЗСВ БМ-21 “Град”, танки, БМП, БТР. Зі слів солдат зс рф зараз вони ночують у полях та лісах, дуже бояться. Розповідають, що перед відправкою їм казали, що в Україні тихо, все добре і вони їдуть для підтримання порядку, що ніякої війни немає, а тепер за одну ніч в них загинуло майже 1000 осіб о/с. Також відомо, що 30.07.22 з території вокзалу вивозили загиблих повними вантажівками о 04:30, 05:30 та о 06:00. Пізніше завантажували тілами ще 2 залізничні вантажні вагони, які після загрузки потягли в сторону АР КРИМ. Після розбору завалів вокзалу, було ще знайдено багато загиблих та поранених. Відомо, що на момент удару, в будівлі вокзалу, у зоні очікування, було розташовано приблизно 400 осіб, ще 200 осіб зправа та зліва від зони очікування. Крім цього у диспетчерській було ще 200 - 300 осіб. Після влучання ці будівлі було знищено. РОВ зібрали медичний персонал з лікарень та амбулаторій сусідніх населених пунктів, для того щоб ті допомагали з пораненими. Поранених привезли на Елеватор у БРИЛІВЦІ. За результатами вогневого враження, є велика кількість поранених і близько 1000 загиблих ворогів. Крім цього, було розпорядження від командування РОВ: «Всіх “важких” поранених завантажувати з мертвими у вантажівки та вивозити». Далі буде… Слава Нації! Смерть російській федерації! Вирішив їх привітати, і замовив експрес доставку круасанів.
все вірно, але антифриз кипить при ще більшій температурі, десь на 10 більше, змащує буксу помпи, захищає від окислення всі різнородні метали системи. За умови що це не просто етиленгліколь з водою або більш сучасні, безсилікатні суміші, а ще пакет спецприсадок, працює він, етиленгліколь чистий з задоволенням жере алюміній. Воду можна було лити в чавунні двигуни з мідними радіаторами, промивати їх сміливо хромпіком, сироваткою молочною і т.д. Вже всьо, мідь дорога, тому і тормозні трубки здебільшого сталеві, а в деяких придурків, типу ваг груп, на них алюмінієві перехідники. Треба міняти час від часу.
рідний двигун 4 і більше, витримає багато що, лікував їх, газ-51 конструктивно, або газ- 53, якщо більший, все залежить від газіровщика.
Всі таксисти в Європі на таких приусах таксують,на батарейках зимою одні мінуси будуть,знайомі таксують.
Як взнати чи після ремонту не покрали подушки безпеки? Бо підозріло довго робили плюс загоряється іконка перед пуском. Ятак розумію то до електрика..
до мене з Лондона один припхався, на фольксвагені, з стандартно зчуханим розпредвалом і кашлем двигуна, заміна допомогла. Соплів було на цілий причеп. Ну не хочуть наші на нормальних роботах працювати. Одні воділи, і то в більшості кончені, ніякі. Пороблено
проблемно, помітно, вилізе боком. Діагноза покаже. Слабий акум дає довшу самодіагностику SRS. Попустить, як не спаралізує.
Доброго всім! У всіх загоряється, це самодіагностіка, як самої srs системи, так і індикації панелі приладів.
просто дехто відвик від точила, їздив маршруткою, а там двигун першим загоряється , причому полум'ям, а потім панель, іноді. Майстри ліпили три місяці, маєм наслідки.
Привітання, Ніссан ,,піфайдер,, загорілися абс,антизанос і ще якась єпала,невже всі жгути прозвонювати? Спідометр теж кілограми не показує...
Для початку, датчик швидкості, на коробці, особливо його роз'єм. Потім датчики на колесах. Ну і маси на жгутах
обрив одного з датчиків, прикручене одне або більше колес іншого розміру, збільшений люфт підшипника ступиці.
Вот такой локтайт использовался для лечения задиров гильз цилиндров, валов (с последующей шлифовкой). https://t-don.com/catalog/rashodnye...ll-2-h-kompon-allyuminienapolnennyy-kley.html После кавитации и постоянного пробоя прокладки ГБЦ, мне пришлось на свой страх и риск пользоваться подобным Локтайтом. В районе цилиндров на плоскости были канавоподобные углубления. Был в доступе для люминия, чавуния и стали. Все пророчили фрезеровку блока. Обошлись локтайтом. После отверждения еле зашлифовали в заподлицо с плоскостью блока. Ходит уже третий год.
АБС - смотрите датчики в районе колес. Скорее всего перетерся провод. На наших дорогах АБС лучше отключить. На "стиральной доске" машина не тормозит.
так а я про що, хороша хімія, до речі тільки вона використовується на конвеерах автовиробників і в авіації.