и снова здрасте, много времени прошло уже, отсюда вопрос к автору темы. так чем закончилась эпопея с пропаданием тяги? масло другое помогло, или не в масле дело было
Поміняв масло на 5w30 Лотос. На 5 000 долив десь до літри, на хадо від заміни до заміни долив більше 5 літрів. Їхати стала краще. Також замінив два розпилювача.
отлично, вышло два в одном. всеж масло какой оказалось, ваши догадки подтвердились. ну а по тяге и мои тоже, 2 распылителя на 4 котлах дают о себе знать.
бодяга була...я на Хадо на Лачі міняю раз в 15 000км - тримає рівень (130 000км) 5/30 на Сенсі міняв раз в 20-25 000км - доливав 1л (420 000км) 5/40
Тяга після заміни розпилювачів не сильно змінилась. Пробував проїхатись на машині з таким самим двигуном, моя, ще й їде, як виявилось.
Да вы маньяк. В сенсе масло раз в 25 тысяч это жёстко. Люди советуют раз в 5-7 тыс менять, максимум 10 это при условии что залито оригинальное хорошее масло.
в 2004 почав експеримент на машині з салону...практично всі регулювання клапанів фоткав стан головок...на 400 000 км при заміні прокладки головки (пробило) проміряли ЦПГ циліндри в допуску групи А (зносу 0 - такий як вийшов з заводу)...хон присутній...жаль пропало відео майстра що міряв... все записував в бортовому журналі... + мотор завжди кручу по максимуму...180 км/год по спідометру (десь 170 по ЖПСу) ходив дуже часто...максимально 5 годин по трасі не скидав 180км/год (лише в населених скидав) - віз дочку в лікарню...
Изнашивается не цилиндр,а кольца и поршень (посадочные колец и юбка поршня). Хон можно сказать неубиваем,пока его не уничтожит убитый поршень.
зношується все...і циліндр і кольца і поршень...на 400 000км замок кілець був на грані допуску - тому підкинули нові кольца...а конусність, і овальність циліндра були в нормі