Камради,це все гарно,що ми такi маемо можливостi що до змоги кататись та копати на Карпатах!) Але тема як звучить?)Все вiрно,"Як витягти мотор з лiсу"....Тому давайте пропонувати камраду як дiйсно це зробити,та мабуть мiсцевi камради змогли би допомогти йому!)
Підтримую, нафлудили туто. Давно читаю аж зло бере. Ну які варіанти... По ходу навішати на дровиняку, декілька людей і знести не варіант, побоювання за гилу, шо вилізе. Ну так все ж очевидно! Двигун найважча частина. Притягнути туди раму по частинах, колеса, фанеру ,кермо і тд, і з'їхати. Нє?!
Ми вдвох дуло від танка 45 мм несли,по 50 кг з хвостиком .Якщо двіжок важчий чим 250 кг,яб взяв вісь з 2 колесами і трубою,розберний варіант.На місці зібравши,тягнути завжди легше,ніж нести.
а от про останне по подробнее можна ? Як саме заставити робити його як генератор. в гуглы незнайшов.....
Через редуктор,або ременну передачу пiдключити трифазний асiнхроний двигун.Можно однофазний,але потiм щiткi потрiбно буде уважно дивитись.Кожнмй ел.двигун,будь вiн постiйного або переменого струму являе собою генератор.Потiм задаете регулюванням частоти обертiв ДВЗ на виходi з генератора потрiбну Вам струм та напругу.Але Вам потрiбно також знати,якой номiнальной напруги Ваш ел.двигун,та частота його обертiв.