А це залишки австрійської дороги,як їхати до витоків Чорної Тиси(на перевал Околи). По низах теж не дуже добра.Але там,де не сунулись трактори та лісовози трапляються ось такі ділянки. Місцями лісові струмки зробили свою справу за 100р.,і доводиться пірнати в рівчаки. Якщо після дощу,то мож і по капот.Бо за нею ніхто не дивиться. Але ті місця,що збереглись-супер! Бруківка та водовідвід. Невеликий кусок лишився і на підйомі на Легіони,але там напевно не фоткав. Бо для нас то не дивина.Це робив пару фоток на сайт.
Каміння брали з річок та скель. Дороги робили швидко,під потреби фронту. Ось по перевалу Легеонів,на жаль російською,перекладати не буду,зрозумієте: "- В самом начале Первой Мировой российские войска зашли довольно далеко на территорию Австро-Венгрии. В районе реки Тисы (и, в частности, Хуста) освобождать местность от россиян было поручено польским отрядам. В сентябре 1914 поляки погуляли по долине Тисы, передислоцировались в Межгорье, где поучаствовали в битве - и прискакали в Быстрицу. В Быстрице оказалось, что нормальной дороги со стороны сегодняшней Закарпатской области сюда никакой нет - надо было ехать только в объезд чуть ли не через Ивано-Франковск. Поэтому, когда возникла острая необходимость провезти сюда обозы с припасами и продовольствием, польские легионеры решили построить дорогу через Водораздельный хребет. Точнее, через перевал в нем с названием Большие Рогодзы (1130). Строительство дороги началось 16 октября 1914 года - и закончилось через 50 часов. Было использовано 5 000 кубометров древесины, из которых сделали 28 мостов через реки. Длина дороги составляла 7 километров. Строили это все, конечно же, в основном местные селяне - правда, при активном участии военных. Перевал после строительства дороги получил имя “Легионов” - в честь польских легионов, а уже 28 октября на нем установили деревянный крест. "
Доставив фото бруківки в горах. Тої що від австріяк. Не тількі те,що по низах. Приємного перегляду і задовільнити цікавість.
У мене та ж проблема... Найшов дизельний пускач заритий недалеко від дороги. Кимось сцуко лагідно укутаний двума промасленими фуфайками. Стан чудовий, навіть я би сказав прекрасний... Проблема в тому що на тій дорозі уже корчі капець. Та й дерева по 30 см в діаметрі ростуть. а саме місце глубоко в горах... Отаке от.....
Ну той щож?У чому рiч?))) Вам сама природа допомогае!) Як Ви пишете,дерева по 30 см. !)Корчi можна бензопилкою зрiзати навiть одному,знайдiть ще гарну лебiдку та ще знайдiть гарну мотузку довгу,чи канат,та дiйте!)Мотузку чи канат через дерево та тягнiть!) Якби я знайшов двигун у гарному станi - приклав би максимум зусиль щоб вiн був у мене у дворi!) Та ще дизель!!!)Нехвй й пускач...Робив би вiн в мене як генератор!)))
На днях заначку знайшов коновала в лісі,98шт.60 шт.нанизав на дріт і на шию повісив ,інші всі в сумку вмістились...ледь допер до дороги,аж впрів.
Робіть індіанську волокушу,двоє людей,запросто стягують вантаж в 200-300кг.Робиться просто,ричаг залежить від ваги. Тільки будьте уважні на спусках,має здатнісь неочікувано сунутись.
ну тепер ясно хто там дорогу вграв, бо лісовози, лісовози а виявляється що ні. і світлини як доказ злочину вже є. отакоєот
Ша, панове Лесовозы туда уже не доезжают! Это выше их дорог. Кто в курсе что такое "Горган-трофи" и "Карпатский Кордон" - меня поймут. Горизонт на фотках не завален ( смотрите на деревья на фоне)
Знайомі все обличчя з уазклубу я свій уазік вже давно продав,а газ69 так і стоїть розібраний.Життя крайні 4 роки трохи вибило з колії... так хотів попасти на "К.кордон"
На разі варіант. Трохи Нивку підшаманив,перебрав,кинув раздатку на підрамнік,та "відв'язав" передній міст від мотора. Він тепер на балці.Поставив певні колеса. Дійшла.То було як раз перше серьозніше випробування. Дам з компа пару фоток. То було перше серьозне випробування. Потім провірив на підьомах,через Драгобрат на Менчул,та по Свідівцю. Якщо катались,то знаєте ті траси. На відміну від крутих,високих іномарок,треба більше думати,як проїхати,де.Не лінуюсь пройти складні ділянки перед тим ногами. Знову ж таки,на Гаджину дорога камінь,але великий.Більшісь УАЗів туди бояться їхати.Тут все відносно...
Та таки да.... Это так выборка. Последних 4-е года там уже не интересно. Обычно сьезжались, а потом все разбегались кто чего еще в Карпатах не видел. Я УАЗки тоже давно продал, уже лет 4-5 на японцах. Монтерей, Гранд-Витара, и запасной поджопник в виде енота
Та трохи знаю. Раз заперся в горганском ущелье в глухой угол. Т.е решил не по руслу, а по раздолбаной узкоколейке ехать... И по итогу или опять по шпалам километров 5-7 или спуск 85 градусов метра 3-4... А как раз перед єтим поставил назад вторую лебеду ( сбоку как на кубиках), чисто для подстраховки , назад подтянуться ( троса на ней много біло). Цепляюсь я ею за пару смерек побольше ( ага в молодняке ) и на размотке вниз, не заводя мотор.
Знайомі місця. Тільки їзджу туди сам(переважно одна машина)розраховувати,що хтось "смикне" не доводиться. Ось,тохи є на телефоні. Дивіться так само на обрій. Це ще вище смерек,так звані альпійські луки. Найбільша висота-1760м. Взагалі мова йшла про те,що австійські дороги мощені каменем,знищили лісовозами і де-не-де лишились ділянки.Як приклад-перевал Легіонів.
Знакомое место Это не хребет на границе Львовской и Закарпатской областей? Где-то даже видео есть. Потом ото по склону ехали, так меня там 4-ро отвешивали ( рессора как оказалось лопнула левая).
По машині видно,якою дорогою до копа добирались.Є кращі,але з тел.довго бавитись номера замальовувати. Це теж в горах.