Всех приветствую! Вот есть такой очень приятный исходник - ЕF 66. Каких-то сварочно слесарных работ не требует...но, левая вентиляция безбожно смята. Рассматривал внимательно, такое ощущение, что одним очень сильным ударом. Каска не деформирована, с геометрией порядок. Думаю, будет как-то оправдано, если вентиляцию эту смятую оставлю, или новую точить?
Выточите два новых люверса и не переживайте по таким мелочам . На форуме продавал кто то готовые но не факт , что подойдут по установочным размерам (отверстиям в шлеме). Сначало демонтируйте свои , замеряйте диаметр отверстий , а потом или точите , или покупайте.
Да выточить не проблема, сам могу более-менее повторить целый. Вопрос в том, могло быть это так получиться в результате естественной эксплуатации или нет. Ну каской по лобовой броне танка лупанули или прилетело чё-нибудь тяжёлое
Навряд. Була б вмятина в середину. Хоча цікаво, як воно так вийшло. Я б виточив новий, не люблю асиметрії.
Цілком згоден. Це не такий важливий і відповідальний елемент шолому. До того ж шолом вартує цілих люверсів , а зім"ятий лише псує його вигляд . А вийти так могло дуже просто - або брак, або в солдата він випав і той сам його й заклепав , що більш вірогідно .
Не думаю, що в бойових умовах хтось би звертав увагу на відпавший люверс. І випасти теж не міг, його навіть вибити важко.
Цілком вірогідно що люверси могли бути закриті заклепками на зиму, саме при їх установці чи знятті люверси могли і постраждати. Заклепували чим могли чи вибивали як могли. Звісно це лише версія.
Скоріше за все не взимку, а після війни в господарстві. Я мав бідончика з газбака, а з шоломів робили і миски, і черпаки...