Совок не совок, 2т или 4т да хоть реактивный двигатель - нужен достойный уход.Вон человеки хоть мерс хоть Ламбо за неделю убить могут, по дороге едешь и видишь- дедушка на запорожце вагон добра с дачи или на дачу прет 5 десяток лет, А зипер как только с магазина.Для примера - в начале 70-х, на ЯВА-250, в Грузию и обратно следующий сезон - Прибалтика.Так этот человек мне до сих пор делает втык заходя в гараж - троса на зиму в масленки надо,цепь перемыть,кожуха заменить,спицы перетянуть и т.д. Этот человек мой отец. .
От одного мототуриста слышал, что неказистая 250-тая, более неприхотливая и выносливая чем 350-ая. И на пробеги по Гоби 350-е Явы не брали, брали ИЖы.
не рівняйте на ті роки нову теніку, і ту саму ж через 30-40 років. Постійно колупатись в іжаках та мінчаках не моє, я краще на клапанах потихеньку але впевненно приїду на коп чи рибалку і назад . А на юпітеру 5 ми два роки назад поїхали з ночівлею на рибалку, туди доіхали(30 км в одну сторону) а назад в нас по черзі відказували котли, на одному з горем навпіл , з постоянними відпочинками, зміною свічок и тд ми допхали цю тварюку до хати.
Таврия 1102 на газу расход 7л на сотню прикол 2016 - поехали на коп, лес, глушь, отваливается передняя балка двигателя, сняли капот, вырубали дрен, поддомкратили стянули проволокой и прекрасно доехали...
Да... все мы обсуждаем:на чем ехать?,чем копать?,чем искать?,где искать? Были бы находки! То пошел бы и пешком,да и рылся палкой. А так,на чем только не ездил-ИЖ-П4,ВАЗ 99,Славута,копейкой. А вот с находками,в прошлом году-печалька.
Не сильно легкий , а дизельний двигун не еластичний. На малих оборотах недостатньо мощі( глохне) а на великих буксує. Таких проблем нема в бензинових мотоблоків.
В моноциліндрових дизелях ТНВД дуже примітивний, він не дозволя зерігати крутний момент на низах. (Через відсутність випередження запалення на низьких обертах погано тягне.) Для більш менш нормальної роботи мотолока потрібен мінімум 400 куб.см., і бажана експлуатація на номінальних обертах.
НЕ скажу, на чому краище но мене так: весна, літо, осінь- скутер (до +1С), зима і інші погодні умови то авто. Я зі своїм двох колісним другом багато чудових місць бачив. Бувало в день до 150 км накататував в пошуках преспективних місць для копу. Мені подобається на скутері іздити, томущо авто нада залишати де закінчується дорога, а на ньому по лісовій стежці в самий раз))))
Може і коліщата і маленькі, я скажу, що проблем з цим не має, де не проходить можна припідняти, і дальше в путь. Була така історія в мене: Заїхав в лісок дорога йшла спочатку нормальна. Потом перейшла в стежку. З права висохше русло річки, зліва крутий підйом. Їду я Їду, ДЖПС каже що правильно рухаюсь))), і чим дальше, тим русло річки мене все ближче тисне до крутого підйому. А далі ще краще, вже й стежка закінчилась і почались по троху дерева повалені заважати. Якщо вже на коп зібрався то вже дороги назад, не має))). Так вийшло, що я, не на коньові іхав, а збоку йшов і він мене тягнуз за собою, бо за кожен раз потрібно було піднімати через повалені дерева. І тут я зрадів що скутер важить на 300 кг а 80 кг.))) А коп тобі був вдалий знайшли кокарди 1-я румынская добровольческая пехотная Краснознамённая Дебреценская дивизия имени Тудора Владимиреску
А на рахунок коліс то там 12 радіус, в тазіках 13, так що все нормально . Я не спорю є і кращі, 2-х колісні коні, но як то кажуть "маєм на що вистачає..."
Вітаю. І я купив "табуреточку" Ямаха. Клас. Поставив тумблер, щоб вимикати фару, а задній фонар закриваю ганчіркою якщо треба у вечері проникнути непомітно на поле. Промишляю сам по ночах. Ямки акуратно загортаю, а остальне дощик зробить. Машину уже і забув коли брав на коп.
Ось мій трудяга,на коп не їжу,але в молоді роки,цей трудяга добре накатав по дівках,по такіх їздив дорогогах,що ого го...навіть брід переїджав під бачок води,просушив генератор,розібрав карбюратор і вперед.а топливо...бензин,газолін,навіть самогон на гарячу.правда рама була інша,під спортивний був зроблений.потім пішов до війська,батько переробив,бо каже дуже високий...зараз на пенсії,але ще є порох в порохівницях....