Потрапив в руки такий годинник. Не заводиться, скоріш за все немає пружини. Підкажіть , чи дійсно ставили на літаки. Ну і ціну +/-
Так. Цей приладовий годинник для люфтваффе. На годиннику для люфтганзи та інших апаратів не ставили шильдик на задній кришці. На вашому годиннику від шильдика на кришці залишилися чотири отвори.
Так годинник люфтваффе. Такий шильдік повинен бути. Будьте обережні, перевірте на радіацію. Світломаса цифри і стрілки з радію тоді робили.
а вот, что немцы по ним пишут: Bezeichnung: Borduhr Anforderungszeichen: Fl.23886-1 Gerät.-Nr.: 127D550 A-1 Baumuster: BoUK 2 Bauart: 4.Version Messbereich: 8 Tage Laufwerk Hersteller: Kienzle Uhrenfabrik A.-G., Schwenningen/ Neckar Baujahr: ca.1943 Besonderheiten: Gehäuse aus Zinkdruckguss
Дякую всім за обговорення! Але мене більше цікавить питання по коштах. ДСВ зовсім не моя тема, я закоренілий ПСВшник)
Тот шильдик который вы впопыхах обозвали "колхозным" является полностью оригинальным, со стертой краской и следами воздействия времени. Шрифт выбитого номера полностью соответствует тому времени.