...Все так,...Но...если сделать проточку под третье кольцо...мощность никак не уступала...мото ресурс ЦПГ в одинаковых рамках
3-те кільце?))) за моєї "мопедівської" доби найшвидшим і найпотужнішим єкземпляром як раз був мопед з нештатним поршнем, на якому було лише одне кільце... Але, крім того, там були доведені обидва вікна (впуск-випуск) та ще дещо.
виправте, якщо помиляюсь, але... на подібному "мікролітражному" двигуні, щоб здобути хочаб на 10% підвищену потужність треба піднімати оберти. Підвищення компрессії (несуттєве) багато не дасть (тобто значно менше 10%). 3-те кільце - лише для зросту компрессії при приблизно тих самих обертах. Суттєве підвищення компрессії призведе до детонації та руйнування ЦПГ. Від 3х кілець оберти самі не виростуть, а от від збільшення, спрямлення та полірування поверхні вікон - виростуть. За підвищеними обертами стає непотрібним 2-ге, а не тільки 3-те кільце, тому що рух поршня прискорюється і навіть з одним кільцем компрессія трохи більша ніж на менших обертах, а тертя - менше. Такі доробки саме двигуна V-50 з 2-х ст. КПП робили на юніорських картах і до нас "у двори" вони дійшли саме звідти.
Менше половини з сімейства Риги були односкоростними з двигуном 45куб.см... лише їх можна вважати більш "простими", інші з "Ш" та В-50 - ті ж самі "карпати" але іншого дизайну (хтось тут вже це зазначив) Ще раз хочу спитати - чим вона кращою за "карпати" була? ті ж самі яйця з іншого ракурсу...
"Картинги" делались на одну гонку...Хз зачем мы это делали,но оно реально работало и перло и моЗги не делало
Якість в ,,Карпат,,була значно гірша,мою ,, Верховину,,обігнати не могли,+в мене педалі,часом допомагали.
сезон воно у нас їздило, в середньому, довше - мало в кого, менше - теж було тобто - менше ніж "штатна" ЦПГ, але не в рази та і, чесно кажучи, мало хто міг дістати ці "магічні" поршні, сгоняти на "чайку" та отримати поміч з розточкою вікон, або ризикував сам пиляти їх та юбку поршня надфілем... до того ж - не всі гоняли як "в останній раз", та і зчеплення все одно могло померти раніше)) мені здається що і двигуни з 3-ма кільцями теж були не в кожного другого(?)))
У нас в селе "Карпаты" не котировались как и "Восход -3М"-"Давай попхнем",пацаны постарше об "Верховине" отзывались хорошо,говорили что качество было получше.
як скажете))) але... не згоден конкретно що там було гірше, як двигун той самий? P.S. задню "зірочку" з верховини до карпат я ставив собі - і хто там кого не міг обігнати?)) і. до речі, про які педалі іде мова зі швидкості десь 40км/год.) чи ви на першій передачі ганялись...
был такой дырчик "Дельта", тоже рижского завода... Двухскоростной, с двигом V-50.... Батя товарищу привёз, лет за пять до развала союза. Красивый дырчик по тем временам. После обкатки нарезали третью канавку на поршне и втулили ведомую звезду от миника .... Знатный зверюга получился. Мог даже за восходом недолго ехать ))))
Поршнева зношувалась швидко, зчеплення постійно страждало,і до заводки слабенькі.Якість зборки, метал,і т.д.кінець совка,багато браку.
А с "верховинами" мучались не меньше чем с карпатами.... Вечная проблемма с кулачковым зажиганием, отсутствие, а точнее дефицит запчастей .... Так к примеру шпонку на магнето делали из гвоздя, а потом закаляли что бы не срезало ... Эх детство. Кстати в компании в основном верховины были. Рига, дельта и миник )))) Да, и не все запчасти у них взаимозаменяемы были....
Купили мои два друга две "Риги" в один день и в одном магазине,первый товарищ дружил с техникой так как вся семья водители и постоянно "дырчик" настраивал,а второй по жизни тормоз в технике совсем не шарил а мопед попался неубиваемый и мощнее чем у первого товарища.
двигун - той самий, що у карпат, у Риги, дельти... тобто, ви хочете сказати, прибалти надсилали нам "недоношені" двигуни, а собі лишали кондиційні?
Товарищ сам из тех краёв и батя егойный там отдельно проживал ... привёз сыну на ДР.... Как на чудо смотрели, даже во внутрянку лезть поначалу боялись ))))
На внутреннем рынке они тоже были .... Товарищу это чудо завезли где то в 89-90 году. Аппарат был голубого цвета. В 91-93 году, (дальше я в армию ушёл) их у нас уже было ... Только почему то в красном цвете...
Карпати» — мопеди, (мокіки) що випускалися на Львівському мотозаводі. В 1958 році на Львівському велозаводі було розпочато виробництво легкої мототехніки. З 1970 року почалось виробництво серії моделей двохшвидкістних мопедів «Верховина».[1] З весни 1981 року завод почав випускати модель «Карпати», в 1986 році її змінила модифікована модель «Карпати-2». Мопеди «Карпати-2» та «Дельта» (Ризького мотозаводу) були аналогічні за конструкцією і відрізнялися в незначних деталях. Всі моделі «Карпати» були мокіками, тобто оснащувались двигунами без педалей виробництва Шяуляйського ВМЗ. Моя Верховина була здається 77 р.в.і взувала Карпати молодші на 5 років,по надійності,заводці,тому всі заздрили.Можливо якість була,не та,або руки і мозги не ті.