масло для двигунів з сажевими має бути з допуском, так і пише-DPF, партікуляре фільтр, воно малозольне і допускає попадання певної кількості палива в нього, що відбувається при пропалюванні, бо потрібен надлишок палива в вихлопі, тому суміш збагачується. Завжди читаєм специфікацію конкретного масла. В справному двигуні не помітно ніяк режиму пропалювання. Якщо інакше, шукаєм проблему. До речі основна-звичка різкого водіння, газ тормоз. І тоді такий власник сам собі злобний буратіно.
Якщо знайду, Всі тільки плечима здвигують та кажуть така особливість цих двигунів, але чомусь ця особливість появляється з пробігом, сиджу вже місяць на форумах і всі пишуть те саме, при холодній температурі навколишнього середовища, не обов'язково мінус - інтервал суттєво збільшується. Ще деякі сталять заглушку на ЕГР і підбирають діаметр отвору в ній, щоб блок керування не реєстрував помилку, і теж збільшується інтервал між регенерацією. Я пробував допалити, іхав в довшу подорож, біля 1000 км, і стабільно випалювався кожні 30-40км... таке собі. Що ще зауважив, цикл випалання триває рівно 15хв. Паливо лив від початку покупки тільки преміум шелл або преміум орлен, (В Польщі живу). Мастило теж відповідне як пише інструкція до авто, з допуском С3/С2
у кого з великим пробігом не відшитий і не заглушений егр впускний колектор забитий сажою майже цілком, це бачить витратомір і мап сенсор, також можливий клин заслонок завихрювачів, якщо після виключення двигуна не чути кількох клаців від двигуна так і є. Так мають спрацьовувати заслонки, для очищення. Як би не було, сильно пораджу зняти і почистити колектор, це не важко, тільки відро сажі, а от правильно почистити впускні канали головки треба знати як, закриті обидва клапана, промисловий пилосос і колупаєм обережно, довго і нудно, висасуючи весь шмельц. Можна мити спецзасобами, але ще обережніше. Відключений і відшитий егр дозволяє тримати все в чистоті, єдине обмеження, не треба довго їздити на максимальних обертах, краще не перевищувати 3 тис.
В себе дросельну помив, колектор трохи засалений, але не так, як деякі на фото показують, тому ще поїзджу. Думав спеціальну піну купить, щоб на працюючому двигуні помить, але не можу рішитись, хоча у тих хто мив, вроді нормальні відгуки. ЕГР можна заглушить, але багато хто жаліється на прошивки, там же виходить, ти на пару евро-екологій падаєш донизу, так само, як і вирізати сажевий, у когось все норм, хтось потім мучається, але вонять з вихлопної починає у всіх.
треба шукати нормального електрика програмера і нічого не зміниться, було євро 4 і залишиться, запах йодистий після ката і сажевика норма, про всіх не треба, якщо десь один рагуль всім підряд криво шиє це не значить що кругом так. Практично у всіх марок є заводські прошивки в різних комплектаціях, включно з відсутністю егр, а коли треба і ще багато чого. Без витратоміра, без вихревих заслонок, з інакшим налаштуванням турбіни і навіть дещо іншим залізом в двигуні.
можно и я про сажевый и его приколы расскажу? да на примере фольксовского дизеля, но думаю смысл поймете. дизелек на 2 литра с турбиной и сажей, иногда и с адблю. где его ток не ставят с года 2012 примерно, и кадди, и пассаты, и Т5, и даже крафтер. прикол там со временем даже не в хандре датчиков температуры или лямбдазондах. там чистая механика дает эффект забитости, а электроника уже прожигает все чаще и чаще. есть там такой узел как клапан ЕГР совмещенный с радиатором выхлопных газов. и там есть заслоночка механическая которая часть газов пускает через радиатор ( или все газы через радиатор) вот она со временем клинит. газы идут через часть радиатора. и половина радиатора, тупо забивается сажей-нагаром. а отсюда низкая пропускная способность, или высокая температура газов, датчик это видит, и уже думает шо забилось и давай регенерацию включать. тупо газы выхлопные в радиаторе ведут себя не так как должны и пошло поехало. чистить? можно пробовать, но на свой страх и риск. повредить трубки внутри и уже побежит антифриз. разшевелить заслонку? 50 на 50. узел там не очень разборный. правда новый стоит под 250-400 долл. уже с десяток раз сталкивался. правда фолькс это узел на разных моделях в разные места ставит, поэтому на Т5 эту штуку снять ну час времени. а на каддиках-пассатах гемороя часа на четыре, засунули в самый центр ср...ки.
міняв їх достатньо часто на всіх можливих варіантах, найприкольніший на обмороку і т-5, але то таке, в принципі у всіх сучасних точилах точно така система, з теплообмінником і заслонками та навіть термостатами, то все працює в жорстких умовах і має ресурс біля 150 тик, що не так і мало. Мити, чистити, шаманити то однаково що даму 70 річну в салон краси відправити. Результат типу є, але якийсь підозрілий. Тому або міняєм або видаляєм правильно. Оригінальні заглушки існують в запчастинах. Отой радіатор робить дещо корисне, догріває пічку...
ну да, на Т5 довольно легко, как и аммарок. ну про заглушки заводские знаем, но когда уже глушки ставят, то работоспосбность этого узла в принципе и не важна, так для красоты стоит ( конечно при грамотной прошивке и удалении сажевика) а помыть почистить? уже проходили. сначала для себя любимого понять насколько это реально. ну не стоит игра свеч. потом просто даем клиенту в руки, хочешь играйся. обычно всякие конторки лупят за чистку и химию около 200 долл. или под чутким взором клиента, после предупреждений шо может репнуть, просто ломаем, бо оно не разборное почти. и таки заканчивается новым узлом, на крайнят Б\У в хорошем состоянии. последний раз человеку просто повезло. мотор сдали на металлолом, а этот узел на нем стоял новый практически, так за 700 грн отдали. и такое бывает.
Шановне панство! Підкажіть будь ласка, ли є в природі інструкція по експлуатації на Рено Меган 3 в кузові кабріолет українською чи, перепрошую, московською? Все облазив і нічого не знайшов, тільки на універсали, хетчбеки й інші кошмарики)
Шановні панове, є така кпп від фіат полонез . Так , ось я її розібрав . Вона дуже схожа на ваз 01-07. 5ступ. Це що касается первічного та вторинного валів . Но я не впевнений у шестернях , муфтах . Вони підходять від жигуля ? В интернете інформації дуже мало ...
вона не схожа а однакова бо то все фіат однакових років, дехто приліпляв на жигуль і був щасливим. Не знаю чому, сам не пробував. Впевнитись чи щось підходить можна тільки порівнявши фізично, бо навіть у однакових агрегатів бувають модифікації, включно з відмінностями передаток.
Там навіть первічний вал різниця у 2 зуб на перший більше як у вузівської. Але в мене є кпп ваз 5ст з мертвою 5 передачею , так ось порівняю їх . Якщо повезе , то спробою зібрати одну з двох. Треба тільки трохи информации піднакопичати
не выйдет вроде как собрать из двух одну. там весь прикол в конструкции той 5 передачи, если память не изменяет. фиат и ваз пошли разными путями. у одного изначально 5 ступеней, а вторые наспех прилепили шестерню с доп осью или типа того. но пробуйте, они у вас в руках, а я уже за давностью лет неприпомню всех тонкостей.
Сам блок шестерней дивлюсь такой самий . Підшипник первинного та вторинний валів начебто однакові . Але Пром вал не такий. Муфти теж таки самі начебто. Завтра у керосині відмию , та буду порівнювати .
І той, що таке проміжний вал? Которий заднью керує? Так схема перемикання по пам'яті інша. Проміжний взагалі дещо інше, але то нюанси.
Я таку на Ниві відкатав десь 80-90т, взагалі ніяких проблем не було, одне треба лити 3,2 літри оливи щоб пʼята купалася… звісно б/в з невідомим пробігом.
Навіщо в блоці , 3 пробки ? То зрозуміло, що верхня для залива та нижньою для слива мастила, але середня для чого ?