Недавно знакомый купил Клио за 100 у.е. 2000 года в идельном состоянии, и салон и кузов. Мотор не заводился. Поменял датчик коленвала и мотор работает как часы. Это точно, но ремонт авто - КОСМОС, как минимум в 10 раз дороже чем в Украине. К примеру замена пыльника на шрусе 250 у.е. Замена прокладки клапанной крышки - 100 у.е. Самому делать нельзя - большие штрафы. Так что легче продать машину, чем ее делать.
Міш.. 2000-й рік машина у Німеччині,це шрот. Дивно що той чолов‘яга ще гроші за неї заплатив.. Навіть якщо припустити що на тій машині увесь час "бабушка внучєка возила до дитячого садочка" та ще іноді "їздила за хлєбушком у супермаркет",то за 23 роки будемо мати більш ніж 400 тис км пробігу,це якщо рахувати по мінімуму по 20 тис у рік..
Зайди на сайты и посмотри какие там цены и пробеги. Как правило, 80% авто идут с сервисными книжками, а за отмотку спидометра предусматривается наказание, вплоть до уголовной ответственности. Немцы боятся ответственности. Посуди сам. Кто будет отматывать показания спидометра, на авто которое хочешь продать за 500 евро, рискуя за это получить огромный шртаф? Допускаю, что турки могут химичить, но это только в больших городах и частники. Диллер себя документировать не будет.
Дик на тих сайтах самі турки і сидять,та араби.. Щоб на тих сайтах не було,впевнений у одному - дива не трапляються,тому хорошу машину задешево німець НІКОЛИ не продасть.
Шрот - на свалке. Если машина имеет ТЮФ (тех.осмотр каждые 2 года) - то это не шрот. Зачастую, машины продают, чтобы не проходить ТЮФ (он очень скурпулезный и дорогосоящий). Такие машины идут на экспорт, и в течении 10 дней должны покинуть Германию. Машина вообще может простоять 5 лет из-за того, что хозяин не проходит на ней тех.осмотр, и ездит на другой машине.
Ото і є шрот,власник якого просто не зміг доїхати до звалища своїм ходом,тому дочекався того хто це зробить за нього,ще й запропонує за це 100 ойро
ще раз, кожен механізм має ресурс, який призначає виробник, на все вказане нормальний ресурс 200 тис, далі кому як, все залежить від купи факторів, об'єм в першу чергу, де працювало і як обслуговувалось в другу. По трасі воно і 500 проїде, бо ЧАС роботи, тобто мотогодини навіть меньше ніж 200 по місту. Нива по заводу має ресурс 100. Спрінтер з двигуном 2.7 500. І часто в режимі міждержавних переїздів доходить до мільйону. І що?
Знайомому в Німеччині тупо подарували опель що працював підмінкою на сервісі. Корса чи щось таке, півроку тому. Розтаможка була. Вартість робіт там виключно погодинна, як і зарплата. Тому все чесно. І більше не попросять, бо є нормогодини. У нас вже так само у офіціалів.
Если по конкретному Мегану, то я его купил в 2014, с пробегом 100 тыс. Накатал на нем по городу 60 тыс. - итого: 160 тыс. Обслуживался на сервисе. Отношение бережное. Продал родственнику который накатал на нём ещё 240 тыс. (200 тыс. из которых в такси). Сейчас пробег 400 тыс. Обслуживается где придется. Пока проблем нет, кроме радиатора печки (плохо греет). Перед заменой нужно промыть всю систему. Коррозии кузова нет вообще. Еще один авто Хюндай Соната. Знакомый (наездник) накатал на нем 470 тыс. - продал за хорошие деньги. Больше долгожителей, среди авто, в своей жизни я не встречал.
серед сучасних двигунів багато хороших, перша ознака чавунний блок, навіть фольксваген до них повернувся. А хто поліз а алюміній отримав проблеми. Когось конкретно харити не можу, ну хіба фордівські американські з прямим вприском, занадто багато було пробоїв прокладки, бо конструктивно півголови в повітрі висить. Подобається 1.3 турбо дизель, фіат опель і щось японське його ставлять, ті самі 1.5 дизелі та 2.0 рено опель ніссан мерседес, пижикові 1.6-2.0, нові відносно 1.6 бітурбо та 2.0 фольксваген. Тойота 2 літри. Корейці 1.6.
Я б взагалі не розглядав до покупки легкове авто з турбованим мотором 1.5-1.6л. Як на мене,надійність мотора це простота,чавунний блок,атмосферник та об‘єм від 2-х літрів,це що стосується легковушок. Суто власне імхо.
це не можливо, дизель без турбіни не влазить в норми по екології, йому треба надлишок повітря, сучасні турбіни спокійно витримують весь ресурс двигуна. Та і їхати на атмосфернику сумно.
Можна шукати не таке сучасне,з тих часів,коли дизеля ще влазили у норми екології. Ну а хто хоче їздити на сучасному,той вимушений їздити на тому що пропонує автоіндустрія,на моторах 1.2 на на коробках-роботах
Чому люди бояться TSI двигуни,можна купити реставровану турбіну від 5000 грн,або нову від 20 000 і знову їздити 200 тисяч.Не всі за рік по 50 тисч.км .наїзджують,а все рівно бояться купляти авто з турбінами.
Деякі люди машини купляють дешевші за 20 000грн,а ви про нові турбіни кажете.. Хто має фінансову можливість витрачати по 20 тищ на розходники,той нічого не боїться,той купить те що на його думку буде давати більше комфорту,а що там під капотом,його не буде бентежити.
отим деяким не треба автомобіля, вони небезпечні тії деякі. Все на дротиках, синій ізолєнті, лисій резині і з червоними світлодіодами спереду. А бак ніколи більше 3 літрів пального не бачив, потім таке чувирло стоїть на під'йомі доливає з півторачки заначку, всі чекають. Ручник по замовчуванню не працює, робочий тормоз на одному колесі.
Я собі таз 06 купив за 14 тис, чисто по біляфронтових дорогах кататися, ну іноді додому з"їздити. Страшна машина, але їздить..
А ще їх усіх можна позбавити громадянства та депортувати,щоб не заважали жити багатіям.. А може краще тим усім платити заробітну платню на європейському рівні,щоб люди мали можливість їздити на більш-менш пристойних автівках,а не на корчах з трьома літрами у баку..
точно, загнати в колгоспи і відібрати паспорти, видавати на трудодні жменю дерті. Реально людина ПОВИННА підтримувати відро, засіб підвищеної небезпеки, в справному цілком стані, а це гроші. Навіть якщо сам, навіть якщо сусід за стакан самогону допоможе, навіть при дешевих з.ч. Може, нехай хоч на дарованому справному запорожці їзде. Не в ціні справа а в відношенні.
Пенсія 2600, кварплата 2000, в бак 3л, жрати воздух, вдітися в сніг, лікарства крейда з будови. --- еліта