так довго буде. Поки не зрозумієм що треба інакше до роботи ставитись і до найманих робітників, в кого є. Абсолютна більшість тих, хто добре себе чує матеріально перепродавці. Значно меньше, в сотню разів, виробників чогось або надавачів послуг. А там або тільки шеф заробляє або сам собі режисер. Нічого не світить сидячі на дупі і підперши баняк кулаком.
ніякого тюнінху, стандартна ТПК, луаз, транспортер переднього краю, повноприводна плаваюча бричка з складаним рулем посередині, складаними сідушками щоб 4 пасажири або 2 лежачих везти, можна керувати практично лежачи, запорожський двигун 45 або 50 коників, лебідка була не на всіх. В комплекті тички і тент, тільки зверху, без боковин. Днище плоске, лізе де завгодно. Довгий час їздив на такому апараті.
зараз багато що раритет. А ці апарати роздавали по частинам по парі штук, в магазинах не було. Механіка від звичайної волинянки, крім декількох деталей.
Їздять. Але який сенс? Часто на підсосі у ТЦ стоять по декілька годин. Бензиновий двигун саме воно. І саме для нинішніх умов. А електричка- це нерозумні понти.
Загалом, на ходу я бачив лише кілька штук за све життя. Один - на виставці, ще один ще у дитинстві. А так - більшість їх була кинута, наскільки мені відомо у 90х під час виводу чвстин ЗУВ з Німеччини.
У всіх свої плюси та мінуси. Бензин багато жере по місту це головний мінус. І з 1 серпня він буде на 3-5 грн дорожче дизеля. Дизель в свою чергу має дорогу обслугу.
8-9 літрів бензу по місту- це не багато для, наприклад, старої і неекономної іномарки. При чому, якщо багато їздешь- ставиться гбо і становиться на 30-40% дешевше ніж на бензі. Зато з двома паливними системами заправленими можеш хоч всю країну прохати і не мати залежності від електрики, зарядні пристрої якої ще треба пошукати. А дизель непоганий лише новий. Я їзжу на бензі по місту, якось 3-5 грн росту на фоні росту всіх цін не так і багато. В нас все таки війна.
Новий дизель це добре. А ось б.у.- це вже засраний сажовий, катік, що з форсунками (під заміну?), турбіна і пішло поїхало.
Яка машина бере 8 літрів бензину по місту? Матіз 1.2 ? В середньому розхід бензинових машин 1.8 - 2.0 (сучасних) по місту від 11л та більше. Ауді А4 2.0 по місту виходить 16л. Крім того ГБО на нові машини не поставиш, хіба що 5 покоління де йде довприск.
Наприклад з двигуном 1.6 mpi BSE, якого дуже багато (це VAG група). До речі, цей двигун досі випускають і ставлять на VAG ) І легко ставиться ГБО на нього. По місту з таким двигуном, в парі з відміненно підібраною коробкою передач- авто дуже гарну має динаміку.
Сучасне і економне авто. Лише на прикладі Шкоди а8. Турбо? Великий літраж? Ну так хочешь швидкості на трасі (а саме там ці двигуни показують свій потенціал, ніяк не в місті з лімітом в 50 км/год)- плати кошти за бенз. Вибір є завжди. Хоча я на своєму 1.6 брав планку і 206 км/год. Але динаміка ніяка вже десь з 135 км/год. І цікаво чому не згадали про заз - 968м про його розхід бензу... З двигуном 1.2, а? Малолітражка ж
завжди крива тема, міська витрата палива. То саме що виміряти витрати в джипа в гімнах. Постійте дві години в корках або тягнучці в 30 град, буде вам витрата.10 літрів на годину і нікуди не їхали. Або в жипа 20 л на 2 км і потім 500 грн трактористу.
матіз, до речі нямає 10 і не кашляє, з кондиціонером і автоматом і з 12 не вдавиться. Заводські "міські" показники чисто експериментальна цифра по методиці, нічого не має спільного з їздою по Шепетівці та Львові.
Або якщо постійно їздити по центру Одеси,де не те що третю,навіть другу передачу не завжди вдається включити. Харків теж не показник,їзда по Сумській та по проспекту гагаріна,то є дві великі різніці..
Яка ризниця, з яким об'ємом стоять у корки ? Головне щоб у літку кандєй працювал , а в зимку груба добре зігрівала