Продавани б/у , "небітих та не фарбованих" котрі гнали автівки на автовозах , мабуть будуть не узахваті .
може почнуть працювати, замість барижити? Хоча фігвам. Хто ніколи не працював, і не буде. Туди ж і рішал всіх мастей, продавців черг, брокерів і подібну шушеру. Вистачить держави як головного щипача.
У Вас два виходи, ремонтувати нормальними майстрами або у них же викупити готову, перебрану, для швидкості, купити нову. Вживана буде приблизно так само зношена.
отее во пам'ятаю в салонах, правда не в такій лівреї, були з 2 літровим 16 клапанником, стандартний опелячий досить притомний двигун. Народ вкурив, що воно нафіг не треба в такій бляшанці і просто не купляв. Точно то саме було в малій серії у кадета, правда там ще в стандарті регульована ходова і жк приборка, сидіння рекаро і решта мотлоху для пацанви. В школу їздити.
В автосалоні один «я же клієнт» додовбався чому у «Toyota” немає лампочки під капотом… Питаю навіщо тобі ? -подивитись… Підняв йому капот, підвів, кажу ну ось, дивись, і що ти побачив ?…
колупав декілька раз той х...ясє, пробував кататись. Не бачу його використання як сімейного. Як комерційного так, типу таксі. В ремонті і обслуговуванні не приємний. І вже написали, вони закінчились. ..
фольксов стало много. от китайских до оффициальных (даже названия не помню) красивенько, едет сзади все синенькое, тормозит красное. китайцев тоже много, для меня они все ноунейм. теслы ягуары и бмв здоровые в расчет не берем. может и не так много, но как чет новое на дороге в глаза бросаются. лифчиков наверное как и было, но с жарой и словами владелицы стал на них обращать внимание. мол чо в такую жару ездим с окнами настежь открытыми? климат не бу-бу? не говорит, все бубу, лучше потными, но доедем до места, чем с комфортом и севшей батарейкой куковать посреди дороги
В нас ID4 багато розвелося, ціна нової машини в автосалоні 28 тисяч, запас ходу 380 км, ще й кроссовер.
ну да, эти айди от фолькса появились в количестве. всякие гольф-джетта тоже есть, так то неприметные, но вычисляются по шкильдику и иероглифам. или зеленым номерам. а айди и кроссовер, ну гляну сзади в потоке на клиренс. бо уже видел рав4 ев, там от кроссоверности ток кузов, клиренсу изза батареи если и осталось см 15, то и хорошо.
Ну як зараз кажуть міський кроссовер. Це щоб до бордюру не страшно було підʼїжджати. Взагалі норм пузотьорка але дорого. Можна хату купити.
до бордюра это одно, но этож кроссовер. значит на бордюр и залезть можно, а то и просто очень нужно. это я как владелец 2-х повозок типу кроссовер знаю. и от это то шо снизу может сыграть злую шутку. бампер оказуется еще не показатель клиренса. и потом неизбежные вопросы, а шо эт там так бумкнуло. у меня на тоете стоит тип доп-защита от дурака. как оказуется, те кенгурятники и трубы на порогах хороший ограничитель по лазаньям по препятствиям, а не только декорация. звуки при встрече с препятствием страшные, при этом повреждений кузову ноль.. короче болезнь у кроссовера одна, это водитель, раз выше сижу, значит я уже на джипе и мне все можно, но оказуется нифига воно не джип, а просто большая легковушка, может чуть выше,.
хату в деяких місцях можна купити за жигуль, тобто 300 баксів, не показник. А те що ще є кому купляти нові машини то добре. Недоліки перехідних літ появи чогось нового також норма. Доживем побачим що далі буде.
Звичайному роботязі на звичайній роботі, котрих більша частина країни, на таку машину треба пів життя збирати і нічого при цьому не їсти. А якщо ще дім, діти, сімʼя…