Зроблено що ? Коли смачно газуєш,то олива впорскується у камеру згоряння разом із бензином ? Як на мене,то це звичайний косяк виробника..
Частіше треба клацати коробкою, щоби оберти не набирав тоді того расходу майже непомітно, Зато в таких двигунах є і плюси, не потрібно міняти масло, тільки доливати)))) з повагою
Щось на кшталт мотоциклів, моя мазда, бмв і шкода легко клала стрілку на тохометрі і тримала оберти+8000 . З повагою
Танунафік такі спорткари Щось мені підказує,що там звичайна нездатність маслоз‘ємних кілець якісно знімати масляну плівку зі стінок циліндрів. Конструктивний косяк виробника
Ні , то така задумка є спорткари які ще і більше масла жруть . Ваш друг купив собі ракету так що хай звикає))))) з повагою
не існує і не може бути двигунів без розходу масла, є де мало є де багато. Не закидає свічки маслом, нема диму, нема видимого нагару на свічках, доливайте і не вийожуйтесь. Передремонтна витрата 2 л на тисячу в дволітрових двигунах, в хороших не доходить до мінімуму за ресурс масла, в середньому між мітками літр. В фордомаздових двигунах хонінгування зроблено не як у всіх, з уклоном порядку 25 град, а мало не 70, тобто на всю довжину циліндра нема навіть повного оберта, чому, не знаю, але при ремонті робили стандартно, як у всіх, розхід сильно зменшувався, десь до літра- двох на 10000. І це не єдиний такий, мерсівські бензинки на трасових режимах легко п'ють два на тисячу, добре шо там запас 10 літрів і комп командує, типу долий стільки то. Дизелі меньше тягнуть, все значно жорсткіше і оберти вдвічи меньше, а ще нема вакууму на впуску, навпаки, піддув.
таврія в рідних двигунах має високий поршень, що зменьшує перекос при роботі, також потужність, ніяка. Для порівняння той самий маздівський вдвічи меньше відносно діаметру.
до отсечки. было чтиво в интеренте как человек машину покупал и отсечку проверял. сначала интересно было, а потом уже бредни пошли. но если найдете, первые статьи довольно интересные. да и славута наверняка как мопед, отсечки нема, сугубо диаметром продувочных окон и диаметром впуска через курбуратор регулюется. а вот новые, даже ваш "пилесос" на стоящей машине хрен больше чем 3500 дадут крутануть, ну 4200, вот она отсечка животворящая
по масложеру? та фиг пойми на самом деле. итак по опыту и памяти. мазда 6 мпс, мотор тот же вроде, но турбовый. реально литру на 2-3 тыс доливал. на 8 легла турбина, гарантийная замена, 12000 новый владелец. не показатель. мазда 626 дизло с RF2A от замены до замены и литра не доливал. после замены за 1000-1500 сьдал мотор треть от максимума на щупе, так и держалось. рекомендованый кастрол ( вроде 5-30) жрало литра полтора. першел на оригинал фв лонг лайф 2-3, масложер ушел. ну и по трассе когда с оборотами под 4200-4500 тулил, конечно ело, ну и пробег под 200 тыс всеж. фв тигуан 2.0 тисии, там хрен просцышь ел потихоньку литра 3 от замены до замены. четкой границы по оборотам и режимам город-трасса не наблюдал, жрал как хотел. масло тоже оригинал фв. в гарантийный период прошел отзывную акцию по голове и поршням по масложеру. боюсь представить шо было раньше. тоета рав 4, газ-бензин 2.4 ахтомат. первый раз доливаем тыс через 4-5 с пол литра. после 7 начинает усилено жрать. если дотянуть до 10, еще литру доливаем смело. масло оригинал тоета. связываю ток с тем шо масло отрабатыват присадки к пробегу 7-8 и горит. меняю как раз в те 7-8 тыс. митсубиси? чот там оффициалы льют как положено, масложер не обнаружен. в среднем замена раз в 10-12 тыс км.
ідійот придумав в мануалах заміни в 15 і більше тис. 7-7.5 саме то. Перевірено на купі моделей. 10 якщо виключно трасовий режим.
ну как бы да, желательно. но менталитет наш никуда не деть. я ж за масло оригинал отдал кучу денех, дарагущае. гаварят 15000 можно, пускай отрабатывает. а еще обьяснить -показать почему на большинстве фольксов пробочка сливная одноразовая надо. аж 80 гривен стоит. а давайте герметиком-фумом помажем. а тоетовское колечко за 22 грн, дорого же, оно бумажное, разве не выжмется? а тисийный фильтр мвсляный от фв? так я ж разбирал, обычный фильтр же, ток вствка с клапаном своя, а давай перекрутим. как и воздушный на дизеле, через 30 тыс, так сказали. херня шо мы фермер и по полям гассаем, пыль в салоне в см, но мотор же не видит ее, 30 так 30
Зараз катаюся на маздовському FE 2,0і (спортейдж перший). Масло бере, впевнений ковпачки. До вторгнення жив в місті й були короткі пробіги, 2-5км, доливав трохи менше літра, десь 0,9 на тишу. Зараз за містом і пробіги виросли, в один кінець 10-20 км. То вже льяю 0,6, пробіг 300 000. Виробник на росхід суттєво не впливає. Зараз 5в40, планую повернутися на 5в30, з ним гідрики краще себе почувають.
Заміна ковпачків не допоможе,тільки разом з кільцями. Ще на 100 000км вистачить. Точити нічого не треба,тільки поміняти кільця та ковпачки. Звісно ж,ГБЦ бажано зробили профілактику. Ці мотори всі починають жерти масло на таких пробігах.
Я напевно вже ніколи не буду брати машини з моторами що їдять масло, Слава богу є такі що неберіть зовсім, і лити треба небагато)))) з повагою
Хз, побачимо, як папєлац доживе ...До заміни грм ще тищ 20, тоді і кину ковпачки якщо направляючі не під заміну ... Як взяв то вже з таким жором, псіханув і дав їй демиксіду, гарно так дав))) І от на перших 500 км масло не взяла, від слова зовсім. Але так було не довго, вимився диміксид з ковпачків, задубіли в зад і все стало на свої місця. Відкатав за два роки 25 тищ, ніяких змін в бік збільшення.
Слухайте Прянікова,Пряніков фуфло не гонить.. Якщо вже буде знята головешка,то поміняйте вже і кільця,вони японські баксів 30 будуть стїть,плюс вкладиші можна заразом підкинути,бо ще раз кажу,заміна одних ковпачків проблему не вирішить,там вже маслоз‘ємні кільця просяться під заміну,ну і звісно ж,самі ковпачки. Якщо поміняєте самі ковпачки,а кільця ні,будете ще раз розбирати двигун,гарантовано,згадаєте потім Прянікова. Можете заскрініти і зберегти. Ефект буде,якщо ви своїм дімексидом не наробили задирів на циліндрах.