стоять їх сотні по дворам в селах на відстані сотні км від кордону, нахапали під тимчасовий закон. Дуже важко в тому старому брухті знайти щось прийнятне. І не так легко познаходити косяки.
навіть хороший спец далеко не завжди може намацати професійно заникані косяки. Лазять з тим щупом, міряють товщину покриття на 20 річному відрі, не звертаючи уваги на дохлий двигун, кривий кузов, вварені чверті і т.д. Практично на всіх за двадцять метрів видно халтуру. Вибір звичайно між двома типами- битий рихтований або зношений по техніці, ресурс закінчився. Топляки ще гірше.
Згоден,або кузов лайно,або агрегати. Знаю людину,шукав собі машину по кузову,щоб кузов був живий. Знайшов,кузов реально класний,як кажуть нєбітнєкрашєн та без корозії. Купив. Покатався місяць,жере масло що не в себе.. Зара копить 1000$ на капіталку двигуна..
то шось маленьке за 1000, і бензинове. І майстру дулю за роботу. Бензинові від 1200, трактори від 1800. Звичайно 1500 і 2000 відповідно. Там ніколи не вгадаєш що вилізе при розборці. Наприклад існує дві версії двигунів 5 клапанних, в одній стоїть муфта зміни фаз на розпредвалі. Ламається Одне ціле з валом. Звичайний вал коштує 4000 грн, з муфтою 21000. А там ще блок балансвалів в піддоні, також не вічний. Сумно то все, бо нарід не в курсі, що бідний і збирає хлам по планеті.
Мазда 6 2005 рік 2.3 двигун бензин. 1000$ то з його слів. Там мотор не у хлам,маслоз‘ємні ковпачки та кільця,думаю що цього вистачить. Ну і звісно ж прокладки,сальники,ремінь,ролики,помпа і таке інше.
алюмінієвий фордівский двигун, з одним ремонтом, балансвалами в піддоні, муфтою ввті, потребує знань, приспособ блокування, уважності при роботі, ніяких півмір, ніяких сальників. Або все або нічого. Дири не видно, треба зняти корпус повітряного фільтра і батарейку.
Реально знайти живий варіант. Так- є ризик чогось недодивитись. Треба зробити мінімум 3 перевірки перед купівлею: перевірка лкп з візуальним оглядом усього авто, комп'ютерна діагностика, перевірка на підйомнику. І не брати явно проблемні варіанти (модифікації мається на увазі- двигуни, коробки), на які є жалоби. Невеликі підкраси тощо- це зовсім не проблема для авто за 15 років. Головне- цілий кузів, живий двигун, жива коробка.
Оце халепа. Вибачаюсь,а немає того мануала де можна це побачити ? Може йому і не треба двигун робити .. Саме цікаве те що людина відкаталася на Мазді 10 років,зробив там двигун,все інше теж гарно,але кузов був вже іржею добряче побитий,тож шукав зось посвіжіше та щоб не гниле,але на тій машині був 2.0 бензин двигун з чавунним блоком. І от купив..
Багато виробників таке зазначають по витратам оливи, десь так - в нормальних умовах до 1л на 1000км, в тяжких умовах до 1,5л...
один из источников https://mazdaservice.org/engines/rashod-masla-mazda-3-mazda-6-cx-5-cx-7-cx-9-i-td-intervaly-zameny/ В свое время имел Мазда-шоху 2,3 на механике, тоже по началу был в шоке.
Ну в мене був паперовий юзермануал, разом із машиною. Але, хто його читає? Після бесіди із сокланами з маздаклубу, таки почитав. Там було написано 800 гр. на 1000 км. Зара в інтернетах є можливість знайти пдф орігінального мануалу, але я цім займатися не хочу.
Якщо чесно,я теж цим займатися буду,просто думав що мануал є у наявності. Я йому сказав що типу 700 грам на 1000 це типу нормально,а він каже що на 6000 км долив 1.5 літри оливи. Хз,може це і х норма,але нафіг потрібні такі машини,ще й з алюмінієвими моторами..
Так це зовсім на інші двигуни,в людини 2.3 бензин,цікава була інформація саме по цьому двигуну. Та нехай сам шукає,я йому інфу підкинув,нехай перетравлює.
Була така Мазда і в шкоді FSI і в 5бмв таке саме було, там якщо смачно газувати починається масложер , кажуть це зроблено щоб мотор не стукнув, типу спортивна машина))) з повагою
Скажу більше. Один мій друг, і на той час власник мазда-трьохи із 2.0, таки вимог ремонту двигуна у гарантійщиків ( ну дуже завзятий хлопець). І що Ви думаєте? При дефектовці зносу виявлено не було, і після ремонту двигун всеодно брав мастило, як і написано в книзі.