герметик боковий поріз або велику дірку не лікує, паралелограмний домкрат коштує 500-1000 грн, використовується в середньому раз в 5 років, легкий, десь валяється разом з колісним ключем, звичайно в запасці. Возити з собою 20-ти кг гідро? Це шоб шо? Це в когось з радників ше совок в голові? Набір ключів на 200 одиниць також треба? І ремінь, грм которий, помпу, роліки, каністру масла і т.д.Це жигуль? Це волга? Крім запаски з домкратом і ключем треба возити пару тис. грн. І все.
в дорогу/в багажник ромб - легкий, бере практично з землі, недовговічний але використовується рідко...вдома домкрат - важкий, потужний, довговічний на кожний день в роботу...
Слухати тре тільки Прянікова і нікого більше,бо Пряніков поганого ненасовєтує.. І так.. У багажнику має бути запасне колесо,будь-яке,але щоб можна було поставити та доїхати до найближчого шиномонтажа. Має бути домкрат,бажано рідний,або максимально близький по функціоналу та навантаженню до рідного. Набір із герметизчими шнурками,щоб зменшити можливість гратися із домкратом та запасним колесом,при звичайному проколі можна відремонтувати колесо не знімаючи з машини. Компресор обов‘язково,або хоча б працюючий механічний насос. Набір інструментів з двома трещітками у мене теж є у багажнику,та набір рожків з 8 до 22-го чи 24-го,не пам‘ятаю точно.саперна лопатка,топорик,декілька ножів,світловідбивна жилетка,дволітрова пляшка з водою та паста для рук,ну і так ще деякі дрібнички.. Саме прикольно,що власне я останній раз ставив запаску,коли дружина спіймала вночі яму та розрубила покришку.. Декілька тижнів тому спіймав щось у заднє колесо посеред міста,обійшовся шнурком,але колесо знімав,щоб зручніше було ремонтувати,бо було волого після дощу,хоча можна було зробити і не знімаючи,якщо б не було домкрату,але у Прянікова є домкрат,навіть не один..
в воськмичу мусе бичь все, з трамблером, контактною групою, маслонасосом, 4 ременями генератора, вкладишами, кільцями, заднім редуктором, всіма лампочками, трьома запасками, лисими, кривими, ще совковими, п'єть камур, відро з гайками і болтами, синя ізолєнта, дві, бухта м'якого дроту, трос від крана, на 10 тон і так по маленьку, ще з два десятки найменувань. Банєчка з фарбою, що завод давав, трохи не забув. Ой, про каністру 20-ку з бензиліном точно забув, це гарантовано дасть доїхати 70 км. По асфальті. І 20 по грунті.
1-2л масла в мотор і 1л масла в редуктор...но масло в редуктор можна замінити 1л масла в мотор... ще свічок банька або коробка...ну так штук 6-8... ніби все..
Если дорога ровная асфальтная, это одно дело.. А если де-то сьезжать на грунт, то многими домкратами просто не поднимешь. Ромбы эти все покупные с пластилинового железа - вообще не вариант, хорошо если машина с него не на ногу свалится. Рекомендую подкатной НИЗКОПРОФИЛЬНЫЙ, и доску под него, обязательно. Примерно такой https://kiev.prom.ua/p1578842633-domkrat-podkatnoj-25t.html
щоб ромб або його половинка не провалювалась, достатньо шматок фанери 10-20мм товщиною в багажнику над запаскою возити. Слабо уявляю в себе в багажнику мій же низькопрофільний професійний домкрат з півтораметровою з'йомною ручкою, то все важить ну дуже відчутно, габарити також нічо такі, майже весь багажник впоперек, тре то возити п'ять років до першого використання?
Тепер випливає шукати ромбовидний орігінал (до машини гребінь), або купити ромбовидний в магазині ( карлай, лавіта ....
на розборках подивитись...оригінали з пригнаних іномарок практично в "дєвствєнному " стані...заодно купити докатку/"костиль" замість повноцінного колеса...
Вмене запаска під дном, На олх впарюють домкрати від легших реношок вагою 1300-1400кг з макс. нагрузкою 900кг, вмене 1600 і потріне +-макс. навантаженн 1020 + кг
вони однакові..... Домкрат піднімає один кут автомобіля, це максимум третина ваги, якщо гружений. А так десь 150-200 кг. На олх продають вставки для запаски, де лежить то все, в вигляді чумадана круглого якщо зовнішня запаска і вкладиш відкритий якщо внутрішня. Для пижика стандарт, у ренох домкрат і ключ живуть під капотом, є спеціальне місце. Ключ ще вміє опускати запаску.
Домкрат з навантаження максимальне 900кг замінить Домкрат з навантаження максимальне 1020 кг. Та різниця в 100кг (колесо під машину знаю) щоб ...... В ключ вставляєш, через тряпочку буксировальний гак, маєш подовжений болонний ключ.
Відкручуєш пластику ручку в лопаті фіскар і маєш продовжувач на балонний ключ.Потім скручуєш ключ,або грані на головці ключа... Згадав з життя. Доброго вечора,попав на базу,трохи покатався,автоелектрика шанують,
век живи, век учись, реально даже в голову такое и не приходило. сразу подумал где у мине лежит кручок, ан нету. ипошки любят петли-проушины буксирные делать несьемными.
Побачив на шинах мудтерайн таке чудо,сподобалось.Що скажете? https://m.olx.ua/d/uk/obyavlenie/hyundai-h1-2-5-4x4-IDQK9qb.html