ну правильно, на приведенной вами выше картинке и есть Т-3. просто есть тип1 и тип2 (типа рестайлинг) как и Т-5 и Т-6. а чистый Т-2 такой а это уже Т-1 но все по привычке и называют Т-2. я работая в свое время на офф дилере ФВ задался этим вопрсом, и глядел как оно идет в оффициальных программах. года уже не упомню точно, но Т-3 точно, ну тип1-2-3, плюс поделки "вестфалия"
отож, это и имелось ввиду. бо большинство по привычке тот с шатром считает Т вторым, хоть круглые, хоть квадратные фары, шо есть не совсем так.
первое различие это по кузову, ветр. стеклу) подвеска у Т2 торсионная, у Т3 передняя подвеска независимая, рычажно-пружинная, а рулевое управление реечное, и нулевой угол обкатки управляемых колес (кастер), из-за чего у машины великолепная курсовая устойчивость. на Т2 двигатель воздушка, кроме Т2 с Бразилии, где двигатель Гольфа с водяным охлаждением. Т3 до 84года шли с возд. охл. т.е. движки с Т2 ,они же тип 2. позже с водяным, в том числе и рядные. по ширине, Т3 на 40мм шире. есть различия и в коробках передач.
жаль не маю фотки, старий знайомий зробив самохідну мішалку з переломом рами і гідромотором приводу груші на базі китайського двигуна, як на генераторах.
Відмінність Т-2 І Т-3 візуальна, круглий і квадратний писок, останній помітно більше, варіант Т2 1.6 бензин опозитник повітряний, з бензиновою пічкою під днищем, в крайніх ставили такий же 1.9, випускали в Бразілії дуже довго, не полізу в педівікію, десь до 90 років, Т-3 були ті самі воздушники, варіант з водяним охолодженням, опозитний дизель з водяним, нахилений на 45 град звичайний 1.9 дизель, це все з радіатором спереду і довжелезними трубами під пузом, це все без винятку довелось перебирати до гвинта, дістали тії воздушники з своїми приколами, але в принципі розумні конструктивно, на відміну від запорожця і дуже чітко все працювало. Висер один, опозитний дизель, але їх мало було. Пічка окрема тема, ідеальний агрегат, тільки дуже велика, десь втричі більше запорожської і вчетверо економніша.
Зараз дуже багато передових підрозділів потребує авто. А тут взяли кинули бо щось зламалася. Краще б волонтерам віддали під ремонт.
крутив їх, різні, в тому числі американські версії, з двома свічками на циліндр і інші. Хороший крепкий жип. Але не для колгоспників. Супровід майстрів мусе бути.
Хочеться Жипа щоб багнюку місить, але колгоспні заробітки лишають вибір на щось трохи краще за сСлавуту
це перебор по необхідності відразу ремонтувати, відсутності запчастин і т.ін. А жип, будь який, в болоті хоче 30 літрів на годину, не на кілометри, якщо рухатись. Навіть нива з своїм конченим моторчиком на мало меньше. Тому будь яке бажання має співпадати з можливостями. Вже навіть перестали бісити люди, що плюються на маленькі французи і взагалі на малолітражки. Звичайна азіатчина. Реально краще новий логан чим 15 річна ауді з 2.5 тракторним двигуном і тим паче якась беха. Але ще довго то буде, тії понти а не їздити.
Підійшов дядько каже візміть за недорого Інфініті один власник і всього 200000 пробігу ну то звісно недорого.
з комплІктацією не брав би, з скрученим втричі пробігом тим більше, а ще там прикольний 3.5 двигунчик, бінзиліновий, люмінєвий, який вже закінчився чи кінчається, це антомобіль для багатих збоченців мазохістів, що люблять за свій рахунок то все відновити. Десь за половину цінника.