Вітаю. Хтось використовував на авто бронеплівку, ваша думка чи вартує ця процедура витрат? І яку порекомендуєте для капота, фар.
знаю, а ще гусей красти, був щасливим власником того чуда, аж два роки. І напевно мало хто знає, що там обидва скла однакові, спереду і ззаду, що стало в нагоді коли вже ніфіга не було видно через подряпини, випадково поміряв.
мені не подобається, вистачає на рік два, така операція підходить коли пластикова фара починає мутніти і жовтіти, звичайна поліровка на місяць а з плівкою нормально. Фірму знають ті хто клеїть.
Задумали собі РРF поклеїти з кумом самі, а якого виробника плівки взяти? В інеті їх куча і ціни різні, но всі бомбезні
Пленка на капот - это отстой. Самая лучшая защита капота это дистанция. Можно на пороги - но это на любителя. По фарам. Пластиковые фары со временем мутнеют и желтеют. От солнца и абразива. Выход: или менять фары на новые или полировка с обязательной наклейкой пленки (800 грв. за 2 шт.), т.к. только одной полировки хватит не на долго. В результате полировки удаляется заводской защитный слой, и фара помутнеет очень быстро. После полировки и поклейки - фары выглядят как новые (у меня больше 2-х лет). Пленка не мутнеет и не желтеет.
Выйдет дороже и не совсем качественно. Понадобятся: шлиф-машинка, круги, паста, растворители, пленка, фен и др.https://www.sonax.kiev.ua/pasta-dlj...filine-headlight-polish-germanija-250-ml.html
щоб довше не гнили пороги, раз в сезон знімаєм підкрилки і вигрібаєм два кіло мокрого солоного піску з кишені перед передніми дверми, миєм і пшикаєм якоюсь фігнею, типу мовіля, краще не вонючого, фірмового, також дивимся де ще поклади глини і то все повторюєм, частенько ще страждають задні арки, це зазвичай треба зняти задні ліхтарі, продути там все і запшикати.
і взагалі, автомобіль це кузов, тому звертайте увагу, ніякі заводські оцинковки, катафорезний грунт і все інше не назавжди, це 10-12 років, а далі дири, а основний автопарк у нас поза 15 років.
Что бы в арках не скапливалась грязь нужно ставить подкрыльники, перед этим можно обработать проблемные места - разогретым пушечный салом . Есть авто с хорошей "оцинковкой". Рено Меган 2002 Г. Пробег 350 тыс. Ни одного ржавого места.
от за підкрилками і збирається, там часто з заводу ще вставки є, з чогось пінного або пластикові, і за ними також все працює, це щоб петлі і торці дверей захищати зроблено. Так що ніякі підкрилки не захищають від поступово набираючогось бруду.
от я про це. Часто наслідки халтурного ремонту, без обробки чим і як треба. Пороги складаються з трьох частин, а посередині, де спускається стойка, ще додатковий підсилювач, от де всякі кишені і з'єднання частин, там і починається корозія, якщо нема вентиляції. Те саме двері з забитими стоками, в тому числі всякими смолами, накладки з отворами під ними, самосвердлені не оброблені отвори під бризковики і т.ін. А деякі моделі особливо сильно кородують, де чомусь виробник вирішив пришпандьорити три шара сталі, наприклад форди і їх клони мазди, в передніх лонжеронах і стаканах, більшість німецьких бусів слабо захищені, не так слабо як москальська козель, але все таки.
з 1-го числа знов повертають мито на авто як і раніш по ходу в кого лями були загнали пільгові , тепер накрутка і в продаж.
Вроде же отложили или все лавочку прикрыли. Все последние автомобили не рассчитаны на такой срок службы как кузова так и двигателя это мы уже с них последние соки вытягиваем лепим подкрылки кап ремонты двигателей ходовой и тд .
От встречных может отлететь камень, а от впереди идущих образив. У меня на всех машинах, которые были, капоты не покоцаные.
Так камінь й потрібно боятись. Він занадто малий та легкий, щоб наробити шкоду. Але дістанцію соблюдати потрібно у любому випадку.
Не пробовал, но думаю, что что сложнее. Покраска займет больше времени , снятие фар+ время на высыхание и установка. Ещё пленка, в отличии от лака, обладает антиударными свойствами. Профессионал клеит пленку за 3 часа включая полировку.
Да совершенно верно я уже писал об этом. Смысл пленки на новые ок а после полировки они быстрее тускнеют и защита лаком не займет много времени. Фары снимать не надо можно по месту только обклеив их лак пойдет даже в баллоне результат Вас порадует. Снимать фары на некоторых авто нужно еще и бампер снять потом придется еще их регулировать по уму так что не вижу смысла главное все хорошо подготовить. Ну естественно надо понимать что делаешь и иметь кое какие способности ни чего сложного там нет .