По интерьеру, этот недоавтомобиль аскета с 3 цилиндрами не далеко ушел от Славуты, и то только за счет внешнего вида.
вже в моторіста взнав , я йому колись кондеціонер в авто дозаправив відписав- .... Якщо купляти то тільки мотор TSI 1.2, тільки щоб було чотири циліндра, з клімат контролем, мотор ходить по 500-700тисяч, але мотор дуже вибагливий, до якості масла, заміна до 10 тисяч, має бути обовязково, а найкраще це 8 тисяч., максимум 9тис., Не купляйте з кондиціонером, це дірмо на трьох циліндрах хватає на 200тисяч ще й мотор ремонту не підлягає. Що скажу ха TSI на свої кошти супер автомобіль, дуже вмісткий надійний і літом і зимою, правда любить тільки дорогий бензин на шелл 95супер, також масло часто треба міняти 8000-максимум, і тільки хорошу синтетику до масла треба хороші якісні фільтра. І ви маєте кожних 8-тисяч дуже жваву економічну машинку, за 100тисяч по Україні, я немав жодних проблем, крім цього що на Українському бензині машина стала менш економічна, в європі росхід 4.1 літра в Україні 6.7 одним словом. Дороги та бензин в Україні га..о......
Ей бы ещё КПП с ”половинками”, как в камазе,чтобы на бугры с включённым климатом можно было взбираться...
Шкода с 1.2 л. ( 3 цилиндра -это очень неплохой вариант) Открою вам страшную тайну. Шкоду любую гильзуй не гильзуй- всё равно мотор с разборки.
То были расход заявленные дилером. Но с учётом нынешним "качественным" бензом , расход будет подходить как у газ24.
В Украине его нет ... В основном, это газовый конденсат (газолин) смешанный с растворителем (актановое число 150 -170) ...
Езжу не много, меня єто не сильно пугает, и да на автомате может и 15л скушать. Меня больше єксплуатационньіе косяки беспокоят, и ремонтопригодность.
Не знаю как на счёт бензина, но раньше я ездил на дизеле, заправлялся на разных заправках, пока не нашел ту, где возят дизель с Литвы под брендом ORLEN. Отличная солярка. Не евро-5, но лучше нашей однозначно. Сажевый фильтр включалась регенерация значительно реже чем на нашей солярке. Ну и дороже она на 2 грн чем наша.
ну вам подошло? и слава богу. как по мне, ну я бы не пытался. экономии или до 2000 долл, или на 3-4 года старше (максимум) и наших оффициальных однокласников хватает схожих. есть вот те риски которых не видно по фото, они меня и тормозят. я уж здесь по месту (переплачу наверное) но хоть своими глазами увижу-пощупаю.
Это добавка в бенз , повышает актановое число. Для двигла -медленная смерть . При згорании выделяется сильно ядовитые вещества, вызывающие у людей тяжёлые заболевания. Такие добавки запрещенны в Европе .
кушають вони чутка...газу на круг 10л...по бензу якщо тошнити вкладувася в 8-9... запчастини дешеві...головне найти в нормальному стані...
в ремонті проста як двері...ходовка, тормоза, ТО (масла/фільтра) запросто можна робити самому...запчастин валом на любий смак і ціну...непогані аналоги замінники оригіналів не дорогі... ПС з 2012р юзаю Лач - великий сарай за свої гроші з недорогою обслугою....саме це і було приорітетом при купівлі
Який саме? Там три комплектації основні, я от задивляюсь на максимальну, та що на автоматі, та 1.8 Як кузов почуваєтся?
Так, все правильно. Я вже тут, коли ремонтувався, то зрозумів який то був ризик коли отак купляв машину. Але відчуття таке було.. Наче це доля! От хоч вірте хоч ні )) Машина мені сподобалась. Красіва. Техстан нормальний. Буду за нею доглядати то прослужить ще не один рік! Якщо тут будете купляти американця, то просіть ссилку на аукціон щоб самому подивитися яка була машина під час продажу, ну і CarFaх на машину із переліком власників і ТО. Багато таких історій із американцями тут в Україні, коли машину зігнуту в банан вирівнюють, а потім кажуть, що бабця їздила і небита геть. А насправді там і інше залізо вварене і т.д. Так що навіть переплачуючи тут на ринку можна купити рідкісне гівно. Щиро бажаю вам вдачі у пошуках авто! Будьте уважні, не поспішайте. Якщо мутять із інформацією про авто, то сміливо проходьте повз хоч машина може виглядати як нова. З повагою
шоб Вы знали, сколько я их перебрал, и гильзовкой и расточкой в ремонт, с заменой поршней от старших, полностью аналогичных размеров и другими маневрами и ничего, работает не хуже заводских по ресурсу, иногда лучше, дольше. Есть пару движков реально не поддающихся гильзовке, по причине четырехмиллиметровых перегородок между цилиндрами, трескаются обязательно, но это большие движки, и малые партии. К обсуждаемым зажигалкам не относится. Для них завод уже выпускает ремонтные поршневые, наконец вернулись взад, к чугунным блокам, что подняло ресурс и надежность вдвое. Общий совет, видите люминтиевый или люминявый блок, топайте дальше, к чугуниевому. Будет дешевле, еси шо.
там купа комплектацій якщо брати інші ринки...мотори від 1.4 (кацапстан), 1.6, 1.8 бенз, були і дизеля